Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hotel-karpacki.pl nebo na tel. +48 753 753 344. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Jeli bychom radi s přítelem a mamka
s pejskem. Bylo by mozne pro mamku se psikem pokoj zvlast? Jaka by pak byla
cena? Dekuji :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, nabídka je koncipována pro 2 osoby, takže můžete
buď zakoupit 2 vouchery, či pouze jeden a poté individuálně kontaktovat
provozovatele, skrz pokoj pro 1 osobu. Kontaktovat provozovatele můžete na
e-mailu: recepcja@hotel-karpacki.pl
či tel. +48 75 375 33 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete se obrátit na nás na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi
Vám pomůžeme. Domácí zvířata jsou za příplatek 30 PLN/noc. Krásný
den, Tomáš :)
Gabriela ELIASOVA
Dobrý den, domluvím se v hotelu česky?
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabriela, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele,
na hotelu mluví anglicky a polsky. Často navštěvují tento hotel turisté
z Česka a není zde velká jazyková bariéra, takže by v komunikaci neměl
být problém. Pěkný den, Tomáš :)
Tereza Möhwaldová
Dobrý den, je možné ubytovat se v hotelu se psem? (německý boxer)
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :)
ubytování s domácími zvířaty je možné v hotelu za příplatek
30 PLN/noc po dohodě s recepcí.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Jeli bychom radi s přítelem a mamka s pejskem. Bylo by mozne pro mamku se psikem pokoj zvlast? Jaka by pak byla cena? Dekuji :)
Dobrý den, Veroniko, nabídka je koncipována pro 2 osoby, takže můžete buď zakoupit 2 vouchery, či pouze jeden a poté individuálně kontaktovat provozovatele, skrz pokoj pro 1 osobu. Kontaktovat provozovatele můžete na e-mailu: recepcja@hotel-karpacki.pl či tel. +48 75 375 33 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete se obrátit na nás na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi Vám pomůžeme. Domácí zvířata jsou za příplatek 30 PLN/noc. Krásný den, Tomáš :)