Projeďte se na voru centrem Českého Krumlova: letní termíny, 50minutové plavby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,rádi bychom zakoupily plavbu vorem . Jen prosím o info zda s námi na vor může i náš čtyřnohý člen rodiny? Jedná se o malého Pražského Krysaříka . Je výjimkou své rasy ,neštěká,nekouše ,je to společenský miláček všech 😉
Dobrý den paní Hano, pejsci nejsou žádným problémem, takže ho s sebou klidně vezměte. S pozdravem Michal
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jestli je mozne zakoupit najednou listek pro dva s tim,
ze by jsme kazdy vyplul v jiny cas po sobe? Mame dvoulete dite, ktere se velmi
rychle zacne nudit a tudiz zvazujeme zda to risknout a koupit listek pro dva
s tim, ze by jsme dceru vzali s sebou a nebo koupit listek samostatne. Velice
dekuji.
Dobrý den Zuzano, můžete si to takto koupit. Jen musí na plavbě být volné oba ty časy, což můžete zjistit na našich webových stránkách. S pozdravem Michal
Dobrý den, máme děti ve věku 12 a 13 let. Můžeme i v tomto případě zakoupit rodinné vstupné (2+2 děti) nebo pro tyto děti je již nutné plné jízdné? Děkuji.
Dobrý den, Pavlo,
u rodinného vstupného se děti počítají pouze do věku 11.99 let. Pro
více informací ohledně individuální možnosti využití tohoto voucheru
Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete
moci již konkrétně domluvit. Zde přikládám kontakt: info@voroplavba.cz ,
+420 605 218 018.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, jsme čtyřčlenná rodina ale máme už jedno dítko (letos) 12let takže už pro ni platí plné jízdné? Děkuji za odpověď
Dobrý den, kupte si ještě rodinné vstupné :)
Dobrý den.
Ráda bych se zeptala, zda se vyplouvá i v dešti? A je možné zakoupit
voucher a objednat si večerně-noční plavbu a doplatit rozdíl v ceně na
místě?
Děkuji a přeji pěkné dny.
Dobrý den, počasí pro nás není problém a na déšť máme pláštěnky i pro naše klienty. Samozřejmě v případě silné bouřky můžeme plavbu z naši strany zrušit, ale vše je to spekulativní… co se tyče večerní plavby,snažíme se ji držet jako to nejlepší co nabízíme a proto ji tady na Slevomatu nenabízíme.
Lze objednat konkrétní datum plavby? Dekuji
Dobrý den, samozřejmě, že to lze. Na našich webových stránkách mate termíny a konkrétní časy. S pozdravem Michal
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím.
Voucher bez termínu nelze uplatnit, protože rezervační web, na který odkazujete v informacích „Jak uplatnit“, tj. https://www.voroplavba.cz/rezervace-plavby.html, je nedostupný.
Chybové hlášení: „Litujeme, ale vámi hledaná stránka na našem serveru neexistuje.“
Jak lze voucher „bez termínu“ aktivovat?
Dobrý den, zkuste jít rovnou na naše stránky www.voroplavba.CZ a tam se prokliknout na rezervace. Jde to.