Rezervaci můžete změnit 7 dní před rezervovaným termínem. V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Termín lze změnit pouze jednou.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Chybové hlášení: „Litujeme, ale vámi hledaná stránka na našem serveru
neexistuje.“
Jak lze voucher „bez termínu“ aktivovat?
Voroplavba.cz
Dobrý den, zkuste jít rovnou na naše stránky www.voroplavba.CZ a tam se prokliknout na
rezervace. Jde to.
Hana
Dobrý den,rádi bychom zakoupily plavbu vorem . Jen prosím o info zda
s námi na vor může i náš čtyřnohý člen rodiny? Jedná se o malého
Pražského Krysaříka . Je výjimkou své rasy ,neštěká,nekouše ,je to
společenský miláček všech 😉
Voroplavba.cz
Dobrý den paní Hano, pejsci nejsou žádným problémem, takže ho s sebou
klidně vezměte. S pozdravem Michal
Zuzana
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jestli je mozne zakoupit najednou listek pro dva s tim,
ze by jsme kazdy vyplul v jiny cas po sobe? Mame dvoulete dite, ktere se velmi
rychle zacne nudit a tudiz zvazujeme zda to risknout a koupit listek pro dva
s tim, ze by jsme dceru vzali s sebou a nebo koupit listek samostatne. Velice
dekuji.
Voroplavba.cz
Dobrý den Zuzano, můžete si to takto koupit. Jen musí na plavbě být
volné oba ty časy, což můžete zjistit na našich webových stránkách.
S pozdravem Michal
Pavla Lukášová
Dobrý den, máme děti ve věku 12 a 13 let. Můžeme i v tomto
případě zakoupit rodinné vstupné (2+2 děti) nebo pro tyto děti je již
nutné plné jízdné? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo,
u rodinného vstupného se děti počítají pouze do věku 11.99 let. Pro
více informací ohledně individuální možnosti využití tohoto voucheru
Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete
moci již konkrétně domluvit. Zde přikládám kontakt: info@voroplavba.cz ,
+420 605 218 018.
Přeji krásný den,
Květoslava
Zdeňka Jechova
Dobrý den, jsme čtyřčlenná rodina ale máme už jedno dítko (letos)
12let takže už pro ni platí plné jízdné? Děkuji za odpověď
Voroplavba.cz
Dobrý den, kupte si ještě rodinné vstupné :)
Petra
Dobrý den.
Ráda bych se zeptala, zda se vyplouvá i v dešti? A je možné zakoupit
voucher a objednat si večerně-noční plavbu a doplatit rozdíl v ceně na
místě?
Děkuji a přeji pěkné dny.
Voroplavba.cz
Dobrý den, počasí pro nás není problém a na déšť máme pláštěnky
i pro naše klienty. Samozřejmě v případě silné bouřky můžeme plavbu
z naši strany zrušit, ale vše je to spekulativní… co se tyče večerní
plavby,snažíme se ji držet jako to nejlepší co nabízíme a proto ji tady
na Slevomatu nenabízíme.
Jiřina Větrovská
Lze objednat konkrétní datum plavby? Dekuji
Voroplavba.cz
Dobrý den, samozřejmě, že to lze. Na našich webových stránkách mate
termíny a konkrétní časy. S pozdravem Michal
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím.
Voucher bez termínu nelze uplatnit, protože rezervační web, na který odkazujete v informacích „Jak uplatnit“, tj. https://www.voroplavba.cz/rezervace-plavby.html, je nedostupný.
Chybové hlášení: „Litujeme, ale vámi hledaná stránka na našem serveru neexistuje.“
Jak lze voucher „bez termínu“ aktivovat?
Dobrý den, zkuste jít rovnou na naše stránky www.voroplavba.CZ a tam se prokliknout na rezervace. Jde to.