Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na booking@rimske-terme.si nebo na tel. +386 35 74 2016 . Při objednávce uveďte kód voucheru, počet osob a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SLO. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pobyt s domácími mazlíčky není povolen.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dítě do 5,9 let bez nároku na lůžko s polopenzí: zdarma.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti starší 14 let nemohou být ubytované na přistýlce.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, na stránkách hotelu jsem se nedočetla, že by na pokoji byl
fén. Je možné zjistit tuto informaci? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, ve všech pokojích jsou v koupelnách k dispozici
fény pro zákazníky. S přáním krásného dne, Karel
Kamila
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je možné si připlatit za pokoj
s balkónem v termínu od 23. – 26.8. 2021. Předpokládám, že termín
je volný. Děkuji Kamila.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kamilo, Vámi vybraný termín je prozatím k dispozici.
Ohledně individuální poptávky o vybrání pokoje s balkónem kontaktujte
prosím přímo hotel na emailu:booking@rimske-terme.si
či tel. +386 3 574 20 16. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud
s cizím jazykem máte potíže, rádi to vyřešíme za vás. Můžete nás
kontaktovat na e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Iveta Krčmářová
Dobrý den,
ráda bych si koupila pobyt v termínu 13.8. – 17.8.21 s polopenzi,
termín se mi ukazuje jako volny ( 2 dosp + 1 dítě 12 let). Ale nikde
nemohu najít, zda je možné zajít si na oběd nebo jestli jsou lázně ve
městečku a někam zajít nebo něco koupit. Můžete mi pomoci, poradit nebo
spojit mě s hotelem? Děkuji Iveta 724503156
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto, hotel má vlastní restauraci, ohledně podrobnějších
informací můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: booking@rimske-terme.si
či tel.+386 3 574 20 16. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, rádi to vyřídíme za vás, můžete nás
kontaktovat na
e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
martin sušický
Dobrý den,
Jaká je cena přistýlky u 5 letého dítěte?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, jak je v nabídce uvedeno, tak dítě do 5,9 let má
pobyt bez nároku na lůžko s polopenzí zdarma. Nicméně pokud byste chtěli
vlastní lůžko i pro dítě, tak můžete při vytváření objednávky
dítěti uměle navýšit věk např. na 6 let a cena za dítě s nárok na
přistýlku se Vám automaticky vypočítá. Případně se můžete obrátit
přímo na provozovatele e‑mailem na booking@rimske-terme.si
nebo na tel. +386 35 74 2016, který Vám jistě rád sdělí i příplatek za
přistýlku dle jejich hotelového ceníku. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na stránkách hotelu jsem se nedočetla, že by na pokoji byl fén. Je možné zjistit tuto informaci? Děkuji
Dobrý den, Moniko, ve všech pokojích jsou v koupelnách k dispozici fény pro zákazníky. S přáním krásného dne, Karel