Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda máte prosím volný termín
10–12.2021.Děkuji Součková
Hotel N
Dobrý den,
jaký termín prosím požadujete?
Nedočetla jsem se nikde přesného termínu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Eva Šachlová, recepce Hotel N***
Lucie Novotná
Dobrý den,
je v hotelu nějaké vyžití pro děti (např. hřiště, trampolína,
bazén…)? Děkuji
Hotel N
Dobrý den, trampolínu, bazén ani hřiště v hotelu nemáme. V hotelové
restauraci máme dětský koutek s různými hračkami.
S pozdravem a přáním pěkného dne Jana Vaníčková, recepce Hotel
N ***
Hotel N
Dobrý den, trampolínu, bazén ani hřiště v hotelu nemáme. V hotelové
restauraci máme dětský koutek s různými hračkami.
S pozdravem a přáním pěkného dne Jana Vaníčková, recepce Hotel
N ***
Jana Macháčková
Dobrý den,
bylo by možné ubytování po zakoupení níže uvedeného voucheru na
slevomatu v termínu 26–28.8. (čt-so)?
Děkuji za informaci
Macháčková Jana
Hotel N
Krásný dobrý večer, paní Macháčková,
ve vámi poptávaném termínu máme volný pokoj. V případě zájmu
o rezervaci nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 515 228 164 a
nebo na e-mailu recepce@hoteln.cz.
S pozdravem a přáním krásného večera
Kateřina Jandásková, recepce Hotel N***
Terr-Tess Tomanová
Dobrý den, kdy si mohu zvolit datum pobytu? Až po tom co si pobyt koupím?
A zajímal by mě výběr pokojů, jestli je možný při koupi tohoto
pobytu.
Děkuji 😊
Hotel N
Dobrý den, paní Tomanová,
nejdříve nám zavolejte (na telefon 515 227 222) a na všem se domluvíme.
S pozdravem a přáním pěkného dne Jana Vaníčková recepce Hotel N***
Alena Maxianová
Dobrý den. Disponuje vás hotel dvoulůžkovými pokojem s balkonem nebo
terasou? Pokud ano lze si jej rezervovat v termínu 5–6.6.2021?
Hotel N
Dobrý den, paní Maxianová,
dvoulůžkový pokoj s balkonem nebo terasou bohužel nemáme. S pozdravem a
přáním pěkného dne Jana Vaníčková recepce Hotel N***
Tomáš Fošum
Dobrý den, máte volné termíny v létě na 6 nocí + dvě děti (6 a
12 let), je možnost úschovy (uzamčení prostor) na jízdní kola.
Děkuji Tomáš
Hotel N
Krásný dobrý den,
v létě ještě volné termíny máme, jízdní kola si u nás můžete
uschovat. Který by jste si přáli termín?
Kontaktujte nás prosím na email recepce@hoteln.cz, či na
telefonu 515 228 164, 515 227 222.
S pozdravem
Klára Juhaňáková
recepce Hotel N***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda máte prosím volný termín 10–12.2021.Děkuji Součková
Dobrý den,
jaký termín prosím požadujete?
Nedočetla jsem se nikde přesného termínu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Eva Šachlová, recepce Hotel N***