Perla Českého Krumlova: pobyt v centru města se snídaní nebo all inclusive a bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Možná by bylo dobré říci všem klientům, že je nefunkční restaurace, kings bar i terasa. Nebo už jste personál sehnali. My jsme tam bohužel pili z obchodu zakoupené víno a Tullamorku. Vzhled l ceně, předpokládám, že se nic nezměnilo. 😢😢😢
Dobrý den, Zdeňku, tuto informaci se nám nepodařilo ověřit. Ale můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:Groups1@hotelruze.cz či tel.+420 266 133 012. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, platí stále u dítěte čestné prohlášení od rodičů (lze provést doma samotest koupený v lékárně?), jaký je další postup v případě, že po objednání a zaplacení pobytu má host před nástupem pobytu pozitivní test na covid?
Dobrý den, Jiřko :)
podmínky jsou stanoveny vládním nařízením zde viz zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test)
výjimku mají pouze děti do 6 let. Pokud onemocníte před nástupem, je to
stejné jako u jakéhokoliv jiného onemocnění nebo úrazu, které by pobyt
zhatili. Čili postupuje se primárně dle storno podmínek, případně se
snažíme pomáhat i nad jejich rámec např. přesuny termínů, pokud je to
možné. To už ale nelze samozřejmě slíbit.
Pěkný den :)
Před 6-ti dny jsem zde položila dotaz. Slevomat mě odkázal na hotel, který mi ani na druhý pokus neodpověděl. Nevím, podle jakých kritérií si vybírají hosty, kterým odpoví. Působí to na mě dojmem, že o hosty ani moc nestojí…
Dobrý den, omlouvám se Vám, že na Váš email nikdo neodpověděl. Pro syna 14 let je potřeba mít čestné prohlášení o bezinfekčnosti vyplněné rodiči či osobami blízkými, které jsou s dětmi ubytovány. Samozřejmě je možné se prokázet i PCR nebo antigenním testem. S pozdravem, Jakub
Dobrý den, už funguje ve welnesu výřivka
Dobrý den, ano vířivka je již k dispozici. S pozdravem, Jakub
Dobrý den, chtěla bych přijet se synem (14 let). Já jsem očkovaná, syn ne. Jaké požadavky na hosty máte v tomto směru? Musí mít syn test?
Dobrý den, Jitko, s dotazem na aktuální požadavky pro bezproblémové ubytování v hotelu je nejlepší obrátit se přímo na Hotel Růže na e‑mail info@hotelruze.cz nebo tel. +420 266 133 012, kde vám sdělí ty nejpřesnější informace. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
jak je to s parkováním u hotelu? Popřípadě kde se dá v blízkosti
hotelu zaparkovat bez poplatku?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie, parkování je možné na hotelovém parkovišti po předchozí rezervaci za příplatek 590 Kč/noc. A dle informací od hotelu je pro vjezd do centra města zapotřebí průjezdová karta, kterou vydává Městská policie ČK nebo lze popřípadě objednat v hotelu na e-mailu info@hotelruze.cz. Pěkný den, Kačka
Dobry vecer,prosím chtěla bych se zeptat na termín od 31.7do 2.8 2021 na all inclusive pro dvě osoby,plus parkování.Je-li možné to zaplatit z Fksp.Dekuji Romana Krejčí
Dobrý den, Romano :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel (Groups1@hotelruze.cz,
+420 266 133 012).
Krásný den :)
Dobrý den, rádi bychom přijeli i s miminkem. A chtěla jsem se zeptat zda jde někde u vás uložit kočárek? A zda máte k dispozici dětskou postýlku nebo si máme vzít svoji. Děkuji
Dobrý den, určitě nebude problém kočárek bezpečně uložit. Dětská postýlka je také k dispozici. Prosím kontaktujte info@hotelruze.cz pro její rezervaci. Děkuji, s pozdravem, Jakub
Dobrý den, rádi bychom k Vám přijeli se psem (staford, 1 rok) na all inclusive pobyt. Mají u Vás psi povoleni vstup do restaurace? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Barboro, pobyt se psem je v hotelu povolen pouze po předchozí domluvě s recepcí, poradím Vám tedy, obrátit se rovnou přímo na hotel na e‑mail info@hotelruze.cz nebo tel. +420 266 133 012, kde se můžete na celém pobytu konkrétně domluvit. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
máte k dispozici i pokoje pro jednu osobu, Případně kolik by stál pobyt
se snídaní pro 1 osobu v délce 3 nocí.
Předem děkuji za odpověď
Nováková
Dobrý den, Yveto :)
tato nabídka je koncipována pro 2 osoby. Samozřejmě je možné možné jet
i jako jednotlivec, cena však zůstává stejná, a to by pro Vás nemuselo
být výhodně. Můžete proto zkusit kontaktovat přímo provozovatele na tel.
+420 266 133 012 či e-mailu Groups1@hotelruze.cz a
domluvit se s ním na nějaké individuální nabídce pro jednotlivce. Pěkný
den :)
Dobry den,
Radi by jsme prijeli s mamzelem a 19ti mesicnim ditetem, ktere bude spat ve
vlastni postylce. Muzete mi prosim dat vedet, jestli ma takhle male dite pobyt
zdarma? Dale, jestli je mozne udelat drivejsi check in nez v 15:00? Take jsem
se dozvedela ze je mozne do centra vjezd motorovym vozidlum az od 15:00. Je
mozne kartu s povolenim zakoupit u Vas nebo je moznost zakoupeni i jinde,
popropade online? A jak to mate s parkovanim?
Velice dekuji.
Dobrý den, dítě do 3. let má pobyt zdarma. Bohužel check-in před 15:00 Vám nemůžeme garantovat. Garantovaný check-in je možné přikoupit: více informací Vám rádi poskytneme na Groups1@hotelruze.cz.. Ano pro vjezd do centra města je zapotřebí průjezdová karta, kterou vydává Městská policie ČK popřípadě lze objenat v hotelu info@hotelruze.cz. Parkování je možné zakoupit při příjezdu na hotelovém parkovišti. cena je 690 Kč / den. S pozdravem, Jakub
Dobrý den, máte volný termín na 3 dny mezi od 10.7.? Děkuji
Dobrý den, aktuální dostupnost lze ověřit v kalendáři u nabídky. V termínu od1.7 do 15.7 máme volných pokojů dostatek. S pozdravem, Jakub
Dobrý den plánují s moji paní týdenní dovolenou se snídaní .kolik by to stalo pro dva na týden??děkuji za odpověď hezkej den
Dobrý den, cena voucheru na pobyt pro 2 osoby na 7 dní činí ve dvoulůžkovém pokoji 16740,–. Poradím Vám, že cenu voucheru zjistíte snadno přímo v nabídce. Stačí když si vyberete požadovanou variantu, zvolíte počet osob a případně termín a typ pokoje a cena se Vám automaticky vypočítá. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, ráda bych se dozvěděla o jaké vybrané nápoje se jedná v rámci all inclusive. Děkuji
Dobrý den, Během brunche a večeře: 7:00–13:00 a 18:00 – 21:00 jsou dostupné nealkoholické nápoje, pivo, víno, káva, čaj, voda. S pozdravem, Jakub
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Je u Vás možné část hradit z benefit karty a část v penězích. Děkuji za informaci
Dobrý den, Michaelo, takto kombinovaná transakce na Slevomatu samozřejmě jde. Stačí si příslušný počet bodů z benefitní karty převést na kredity na slevomatí účet, bližší informace zde: https://www.slevomat.cz/benefity, vybrat si nabídku, a poté uplatnit kredity a zbytek doplatit jinou platební metodou. Pěkný den :) Kačka