Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@centrumhotel.cz nebo na tel. 603 505 557 – zároveň uveďte kód voucheru.
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, je u Vás nutná rezervace procedur předem telefonicky? Děkuji
za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, zakoupením voucheru je automaticky vytvořená závazná
rezervace termínu, což znamená, že není potřeba rezervovat žádné
procedury předem. Ostatní informace ohledně procedur, Vám sdělí přímo
v hotelu. Pěkný den, Tomáš
Lenka Luňáková
Dobrý večer,
měla bych zájem o pobyt pro 2 osoby od 11.8 do 13. 8.
Chtěla bych platit z příspěvku FKSP, je to možné? Poslala bych Vám
fakturu, kterou bych Vás poprosila o vyplnění a přeposlání.
Moc předem děkuji za odpověď!
Lenka Luňáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, Vámi zvolený termín je prozatím dostupný. Pokud máte
možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve
kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si
poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní
převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu
s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a
Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám
voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Pěkný
den, Tomáš
Jan Kana
Dobrý den, je možnost u vás uskladnit horská kola? Děkuji
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Ano.
S pozdravem Centrum hotel Harrachov
Lupomĕchová Alexandra
Dobrý den,
Uvažuji o koupi o pobytu, ale chtĕla jsem se zeptat zda bude fungovat
veškeré wellnes, které nabízíte v balíčku.Pokud ano je možná už
veškeré wellnes rezervovat už dříve telefonicky nebo až po příjezdu
k Vám.
Děkuji S.L.
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Vše funguje. Wellness je možné rezervovat nejdříve 2 dny před nástupem
na pobyt.
Děkujeme. S pozdravem Centrum hotel Harrachov
Jindřich Schuster
Dobrý den. Po telefonickém rozhovoru bych Vás požádal o rezervaci
2 pokojů pro 4 dospělé osoby a 2 děti na termín
3.7–6.7.2021. Rezervaci bych potvrdil v pondělí 24.5.2021. Důvodem je
možná hospitalizace v nemocnici. Děkuji. S přáním hezkého dne Schuster
Jindřich.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřichu,
máte-li již zakoupen voucher s otevřeným termínem, pro rezervace se
prosím obraťte přímo přímo na partnera. Zde přikládám kontakt: info@centrumhotel.cz
,+420 603 505 557. V případě, že voucher ještě zakoupen nemáte,
můžete si zakoupit voucher již rovnou s termínem, u kterého se rezervace
udělá automaticky při jeho koupi. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Jakub Ladislav
Zdravím, dá se všechno stihnout za jeden víkend? Veškeré Wellness co
nabízíte v jednom balíčku?
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Ano, při příjezdu plánujeme s hosty.
S pozdravem
Šárka Moravcová
Centrum hotel Harrachov, Harrachov 455, 512 46 www.centrumhotel.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je u Vás nutná rezervace procedur předem telefonicky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Marie, zakoupením voucheru je automaticky vytvořená závazná rezervace termínu, což znamená, že není potřeba rezervovat žádné procedury předem. Ostatní informace ohledně procedur, Vám sdělí přímo v hotelu. Pěkný den, Tomáš