4* hotel v Budapešti se snídaní a welcome drinkem, termíny až do konce roku 2021
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, pokud dojde ke zrušení rezervace (z důvodu covid), která by byla již zaplacena. Budou vráceny peníze zpět. Případně pokud máme voucher 2000, který se uplatní na ubytování. Bude celá částka, včetně 2000 voucheru vrácena zpět? Děkuji za odpověď. S přáním hezkého dne J.
Dobrý den, Jane, jestliže nastane jakýkoli problém, který by znemožňoval využití voucheru, budeme samozřejmě vše individuálně řešit s každým zákazníkem. Vždy záleží na dané situaci a konkrétním problém, nelze tedy dopředu řešení určit. Nicméně kdykoli můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné dokoupit polopenzi? Má hotel restauraci?
Dobrý den, Marku, součástí Vašeho pobytu jsou i snídaně formou švédských stolů, na kterých si pochutnáte v příjemné hotelové restauraci. jelikož se jedná o variantu pouze se snídaní, tak v případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:booking@corvinhotelbudapest.hu či tel. +36 1 218 6566. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)