Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

3× 100 Kč na první 3 objednávky jídla přes Wolt: Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň a Liberec

4,7 / 5 Wolt: Doručení jídla a potravin (6 poboček) 1 431 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Adam

Dobrý deň, po uplatnení prvých kreditov na 100kč sa mi okamžite pripíšu ďalšie, alebo to trvá nejaký čas? ďakujem.

Slevomat.cz

Dobrý den, Adame, nahrané máte ihned všechny kredity. Sleva se odečte vždy z každé ze 3 objednávek. Pěkný den

Hedvika Ticha

Dobry den. Prosim o info, zda rozvazi Wolt do Olomouce – Chomoutova nebo zda toto mozne vubec neni. Dekuji. HT

Slevomat.cz

Dobrý den, Hedviko :)
nejrychlejší bude ověřit danou adresu přímo na webu Wolt (https://wolt.com/cs/discovery). Stačí zadat adresu a hned uvidíte, zda a případně jaké restaurace zde nabízejí rozvozu skrze společnost Wolt. Pěkný den :)

H.

Dobrý den, můžete prosím odpovědět na dotaz Karlose? Také by mne zajímalo, jak to doopravdy je, protože vidím jen kredit 100,–

Slevomat.cz

Dobrý den, 3× 100,– se nahrává v aplikaci postupně. Jakmile vyčerpáte prvních 100,–, nahraje se Vám pak dalších 100,–, a pak posledních 100,–. Pěkný den :) Kačka

Karel Karlos

V nabídce je uvedeno: Po nahrání kódu na profil mají kredity platnost 30 dní.
Jak jako 30 dní když tam mám pouze 100,– na místo 300,– Kč. Tzn. Na první 100,– mám 30 dní na uplatnění, až uplatnit prvni, nahraje se druhá 100,– a ta plati dalších 30 dní, nebo jak to sakra je? Někdy mě přijde že ty nabídky píše úplně Tatar !!! Díky za srozumitelnou odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Karle, po nahrání kódu na profil mají tyto kredity (3× 100 Kč) platnost 30 dní. Je to tedy tak, že celkově, na využití všech 300 Kč, má uživatel 30 dní od zadání promo kódu na profil. Vždy se připíše 100,– a po uplatnění dalších 100,– a pak dalších, celkově to je tedy vše na 30 dnů. Pěkný den :) Kačka

Alan Bukovsky

Dobrý den,
co znamená tvrzení k uchovávání os. údajů „většina údajů je smazána do 9é dnů“?? Když pouze „většina“, které smazány v rámci této lhůty nejsou?

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :)
Přikládám výňatek z podmínek společnosti Wolt:
Po uplynutí této lhůty lze ukládat pouze takové osobní údaje Uživatele uvedené v jeho uživatelském účtu, jejichž zpracování se vyžaduje ze zákona nebo které jsou důvodně nezbytné ke splnění našich zákonných povinností nebo uspokojení našich oprávněných zájmů, jako je vyřizování reklamací, účetnictví, interní výkaznictví a narovnání.
Pěkný den :)

Alan

Dobrý den,
které konkrétní osobní údaje nejsou vymazány po lhůtě 90 dnů? Omlouvám se, ale z podmínek mi to není dostatečně jasné, které konkrétně to jsou? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane,

v takovém případě Vám doporučuji kontaktovat přímo zákaznickou podporu Woltu, která Vám již jistě Vaše dotazy konkrétně zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: support@wolt.com .

přeji krásný den,
Květoslava

Lojza

Dobrý den, mohu nabídku využít i když mám již dříve založený účet, ale objednávku jsem ještě žádnou neměl?

Wolt: Doručení jídla a potravin

Hezký den,

pokud váš profil splňuje všechny podmínky, určitě to možné je.

Platí, že voucher nejde kombinovat s dalšími promo kódy, takže pokud jste již do aplikace jakýkoli kód dříve zadali, nelze akci využít.

Pokud už je to delší dobu a nejste si jistí, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na mailu support@wolt.com, určitě vám rádi pomohou.

Předem moc díky a přejeme fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

Josef Frynta

Dobrý den,

platí i pro Wolt v Hradci Králové, kde už nově také rozváží?

Děkuji, Frynta

Wolt: Doručení jídla a potravin

Hezký den,

ano, akce platí i v Hradci Králové :)

Přejeme fajn dny a dobrou chuť,

Jindřich a Wolt tým

Karel Karlos

Kdo garantuje kvalitu a množství které mě bude doručeno? Jak lze službu reklamoval? Jednou mě to doručil a byl mastnej od ucha k uchu a já měl sotva polovinu své porce než obvykl, jo prostě byl asi hladovej víc než já a jídlo mi slušně řečeno „snědl“. Ale zkusím koupit poté až odpovíte jak lze službu reklamovat. Čest práci

Slevomat.cz

Dobrý den, Karle,

v případě jakýchkoliv potíží či nespokojenosti s využitím této služby se můžete kdykoliv obrátit přímo na zákaznickou podporu Woltu, která je přesně pro takové případy zřízena. :-) Zde přikládám kontakt: support@wolt.com .

Přeji krásný den,
Květoslava

V.

Dobrý den,
proč se zákazníci nemohou svobodně vyjádřit ke službě Wolt, proč jsou zde nepohodlné recenze a dotazy, které provozovatel nechce zodpovídat mazány? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den,

tato diskuze slouží pro dotazy zaměřené na naší nabídku služby Wolt. Dotaz může být nicméně skryt v případě, že se jeho obsah nevztahuje k této nabídce či například zahrnuje nevhodná označení nevztahující se k danému tématu. :-) Informace nebo dotaz se i tak vždy dostane k podniku.

Přeji krásný den,
Květoslava

Tereza

Zakoupila jsem voucher a poté se dozvěděla, že k nám Wolt nedováží… přitom nebydlíme nikde na vesnici, ale v Praze. Fakt díky!

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo :)
moc mě to mrzí. Vždy můžete voucher někomu darovat. Není vázaný na jméno. Pro ověření adresy lze vždy ještě před nákupem využít stránku Woltu (https://wolt.com/).
Pěkný den :)

Alan

Dobrý den, jak dlouho jsou skladována data zákazníků? Zákazník, který nakoupí např. jen jednou má již všude nadosmrti zaznamenané své osobní údaje včetně čísla telefonu a jeho modelu, čísla platební karty apod. ? Trochu drsná politika ne?

Slevomat.cz

Dobrý den, Alane :)
tyto záležitosti se řídí Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Wolt. Jejich ukládáním se konkrétně zabývá bod 7. Většina údajů je smazána do 90 dnů po zrušení daného účtu. Veškeré údaje jsou poté smazány do 10 let. Více informací najdete zde: https://wolt.com/cs/terms
Pěkný den :)

K.

Dobrý den, proč se liší cena dopravy Praha versus Brno, Ostrava, když stojí všude stejně?

Wolt: Doručení jídla a potravin

Hezký den,

díky za zprávu, Praha má aktuálně trošku odlišný logistický model, proto se liší i cena dopravy. Zároveň platí, že jsme nedávno v Praze a Brně snižovali cenu dopravy o 20–30% a snížili minimální košík ze 180 na 140 Kč, aby bylo objednávání přes Wolt co nejdostupnější :)
Detaily najdete na následujícím odkazu: https://blog.wolt.com/cze/2019/01/17/cena-doruceni/

Přejeme fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

Radom

Dobrý den, ten voucher funguje pouze na jednu objednávku, ne 3… Wolt je podvod jak obvykle

Wolt: Doručení jídla a potravin

Hezký den, kredity se připisují postupně, takže jakmile dokončíte první objednávku, připíšou se vám kredity na další.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nedorozumění,

Jindřich a Wolt tým

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru