Přepychový pobyt v 4* hotelu na jižní Moravě: all inclusive a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den na kolik by vyšel víkendový pobyt pátek- neděle pro dva dospělé a dvě děti 4 roky, děkuji
Dobrý den, Zuzano,
ohledně takového dotazu Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, který
Vám cenu již přesně vykalkuluje. :-) Cenu si můžete přibližně
i zjistit díky našemu online rezervačnímu kalendáři a informacích
o příplatcích za děti ve složce „Děti“. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, měla bych zájem o voucher pro 2 osoby, ale cestujeme 3, je možné zažádat o přistýlku? Doplatek k voucheru se poté provádí přímo na místě? Děkuji
Dobrý den, Lucie,
tato možnost zde samozřejmě je. :-) Je-li třetí osobou dospělá osoba,
platí se zde příplatek 1000 Kč/noc (přistýlka + strava). Je-li třetí
osobou dítě, doporučuji si v nabídce rozkliknout složku „děti“, kde
máte již veškeré informace o možných příplatcích na právě děti.
V každém případě ale doporučuji předem kontaktovat přímo hotel a
domluvit se s ním na této možnosti. Zde přikládám kontakt: hotel@hotel-savannah.com
, +420 515 284 084.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobry den,
chtela bych jet v sestave dva dospeli a dve deti. Nabizite pro tuto variantu
i moznost apartmanu? Nebo nejakeho rodinneho pokoje s oddelenymi
mistnostmi?
Dekuji za odpoved
S pozdravem
Monika Lojdova
Dobrý den, Moniko,
hotel nabízí 2× ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Komfort vždy pro dvě
osoby, každopádně Vám ve Vašem případě, kdy jedete dva dospělí a dvě
děti, doporučuji kontaktovat přímo hotel a domluvit se s ním na
možnostech ubytování. :-) Zde přikládám kontakt: 566 567 400,
602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz .
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
je v hotelu k dispozici dětský koutek uvnitř? Nebo pouze venkovní
hřiště?
Děkuji :-)
Dobrý den, Terezo, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na e-mailu hotel@hotel-savannah.com nebo tel. 515 284 084. Pěkný den :) Kačka
Hezký den,
Můžete prosím u dané nabídky zkontrolovat a upravit volné termíny ? Chci
zakoupit voucher a nabízí se mi jak červenec, tak srpen kompletně volný
ovšem při snaze vybrat jednotlivé termíny se objeví chybová hláška, že
je obsazeno. Vyzkoušeno na třech zařízeních a problém totožný.
Dobrý den, Danieli, děkujeme za upozornění. Funkčnost kalendáře jsme prověřili a vyzkoušeli a vše funguje jak má. Zkuste tedy prosím provést objednávku znovu a pokud by problémy přetrvávaly, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším pomůžeme. Pěkný den :) Kačka
Chtěli bychom přijet v první polovine srpna se čtrnáctil.chlapcem.kolik zaplatím?Zdravím.Mgr.Karla Matyskova
Dobrý den, Karlo, děti nad 12 let jsou branné jako dospělé osoby, příplatek za ně tedy činí 1000 Kč/noc i se stravou. V případě pobytu s dětmi doporučujeme zvolit pokoj Executive, který je prostornější, za příplatek 400 Kč/noc. Pokud tedy plánujete přijet na pobyt 2 dospělí a 1 dítě, 14 let, tak si zakoupíte voucher pro 2 osoby a dítě poté doplatíte přímo na místě v hotelu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
lze pobyt (voucher) platit přes FKSP tedy přes fakturu? Náš zaměstnavatel
nám na wellness pobyty přispívá.
Děkuji za odpověď
Iva Donátová
Dobrý den, Ivo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobrý večer!
Mám dotaz, zda by bylo možné objednat pobyt na 3 noci pro 2 osoby a
v jaké ceně. Konkrétní termín 9, –12. 8. 2021.
V případě zakoupení 2 voucherů za sebou, je nástup možný v neděli?
Děkuji za odpověď. Jašprová
Dobrý den, Petře, cena voucheru pro 2 osoby na 3 dny činí 5490 Kč. Nicméně Vámi vybraný termín bohužel už není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Můžete samozřejmě využít i 2 vouchery za sebou a pobyt si tak prodloužit, pokud tedy budou dostupné kapacity ve Vámi vybraném termínu není s tím problém. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, v nabídce je all inclusive strava, kdy začíná a kdy končí stravování? Děkuji
Dobrý den, Kláro,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na poskytovatele
služby, který Vám již jistě podá přesné informace. :-) Zde přikládám
kontakt: hotel@hotel-savannah.com,
+420 515 284 084.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
rádi bychom přijel v červnu k vám na pobyt. Chtěla bych se zeptat zda
již bude vše v provozu. Bazén, wellness apod.?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Veroniko :)
vše je závislé samozřejmě na uvolňování vládních nařízení. Datum
otevření bazénů a wellness ještě nebylo se 100% jistotou určeno.
Pravděpodobně půjde o první polovinu června. Poté by i tyto služby
měly být v provozu.
Pěkný den :)
Dobrý den,
jakým způsobem rezervovat termín s dětmi (větší pokoj)? Na uvedeném
mailu nikdo nereaguje, stejně tak na mailu uvedeném na stránkách hotelu.
Sice vidím volné termíny, ale netuším, jestli bude v tom termínu i pokoj
pro 2 dospělé s dvěma detmi. Díky.
Dobrý den, Martino,
rezervace většího pokoje samozřejmě není žádný problém, pro takový
dotaz Vám nicméně doporučuji kontaktovat přímo hotel nejlépe telefonicky
( +420 515 284 084 ). Hotel je na uvedeném telefonním číslu dostupný,
tudíž by domluva neměla být problém. :-) Je možné, že hotel
v posledních dnech nestačil na e-maily dostatečně rychle reagovat
v souvislosti s jeho znovuotevřením. E-mailová adresa ale taktéž
v pořádku funguje.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, co všechno je přesně v nabídce vybraných alko a nealko nápojů ? díky
Dobrý den, Rudolfe :)
dle informací z webu hotelu je nabídka taková:
Alkoholické nápoje – točené pivo, rozlévané víno
Nealkoholické nápoje (formou samoobsluhy) – juice bar, Pepsi, Pepsi Light,
Mirinda, 7UP, soda, voda, káva, čaj
Pěkný den :)
Dobrý den, rádi bychom využili nabídku pobytu ve vašem hotelu. Můžu se
zeptat, zda by šel rezervovat termín od 2.7. – 5.7. s nabízenými
podmínkami?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Dobrý den, Lucie, jsem moc rádi, že se Vám nabídka zalíbila, nicméně Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, je prosím možné, aby s rodiči přijela i nezletilá dcera,
10 let, i když je pobyt pro 2? A je zde i možnost, pokud by s námi jel
ještě syn – 18 let ?
Děkuji.
R. Veverková
Dobrý den, Renato, pobyt s dětmi je samozřejmě možný. Za děti doplatíte příplatek dle ceníku uvedeného v popisu nabídky v sekci příplatky. Konkrétně tedy za další dítě 4 –11,9 let se stravou a přistýlkou činí příplatek 650 Kč/noc a za osoby nad 12 let, které jsou již branné jako dospělé osoby, se platí 1000 Kč/noc. Dále v případě pobytu s dětmi doporučujeme zvolit pokoj Executive (prostornější) za příplatek 400 Kč/noc. Dostupné kapacity vybraného termínu si můžete ověřit přímo v hotelu na tel. 515 284 084. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Chtěla bych spojit 2 vouchery a tím využít pobyt od 19.7.do 23.7. pro dva dospělé a dítě ve věku 7 let s ubytováním v pokoji EXECUTIVE.Bylo by to možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano, spojit 2 vouchery, a prodloužit si tak pobyt, samozřejmě můžete. Co se týče termínu doporučím Vám kontaktovat přímo hotel na e-mailu hotel@hotel-savannah.com nebo na tel. 515 284 084, kteří Vám rádi sdělí své volné kapacity, a zda by bylo tedy možné se Vámi vybraném termínu takto ubytovat. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, mohu zakoupit voucher dvakrát a být tak ubytovaná v hotelu 5 dní v kuse?
Dobrý den, Evo, ano, můžete to tak udělat. Vouchery je možné sčítat, takže si můžete pobyt v hotelu snadno prodloužit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěla bych se ještě zeptat, jestli můžu zakoupit 2 vouchery a spojit to na 4 noci. Děkuji
Dobrý den, Magdo, vouchery je samozřejmě možné sčítat, můžete si tak zakoupit 2 vouchery prodloužit si tak pobyt. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
pokud si koupím váš voucher budou vůbec moci přijet. Nejsem a nebudu se
očkovat proti covidu.
Dobrý den, Mileno, na podmínkách pobytu vzhledem k vládním nařízením je nelepší se domluvit přímo s daným provozovatelem. Proto Vás poprosím, kontaktujte přímo Hotel Savannah na e-mailu hotel@hotel-savannah.com nebo na tel. 515 284 084. Ti Vám nejpřesněji sdělí, co vše potřebujete pro bezproblémový pobyt. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
Chtěla bych se, prosím, zeptat, jak mám vouchery zakoupit, když bych chtěla
přijet s dětmi ve věku 11y 14, 18 a 19 let. Bylo by to v termínu
23. – 27.7.2021 Děkuji
Dobrý den, Magdo,
ve Vámi uvedeném termínu je bohužel hotel již obsazen. Pro více informací
ohledně rezervací Vám doporučuji využít rezervačního formuláře, který
máte dostupný vpravo v nabídce. :-) Ohledně informací k dětem, veškeré
potřebné informace máte ve složce „děti“ v každé variantě nabídky.
Informovat se samozřejmě můžete i přímo u poskytovatele služby. Zde
přikládám kontakt: hotel@hotel-savannah.com
, +420 515 284 084.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem objednat termín ubytování na konci srpna a i přes volné nabízené termíny se mi při placení objeví hláška, že je obsazeno. Můžete mi s tím prosím pomoct? Děkuji
Dobrý den, Lucie,
Váš problém jsme prověřovali a vše by mělo být v pořádku. Prosím, zkuste ještě jednou a kdyby situace přetrvávala, udělejte si prosím printscreen obrazovky a ten nám zašlete na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde si s problémem již jistě poradíme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava