Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v Krkonoších plná výletů: rodinný penzion s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si rezervujte s dostatečným předstihem na e‑mailu info@penzionpaseky.cz nebo na tel. 775 482 256. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Otevírací doba recepce: po–ne: 9:00–20:00.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Zapůjčení dětské postýlky: 200 Kč/pobyt (nutné zamluvit předem, platba na místě)
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, vyplnila jsem objednávku na termín 31.7.-2.8. placeno z FKSP. Myslela jsem, že platbu musí provést zaměstnavatel, tak jsem nepokračovala. Potom jsem se dočetla, že platbu mám provést já a po zaplacení zaměstnavatelem se peníze vrací. Termín už nebyl volný. Teď nevím, jestli je můj pobyt evidovaný nebo si ho objednal někdo jiný. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Romano,
bohužel v systému u Vašeho účtu vidím, že Vám byla Vaše objednávka
stornována, a proto evidována již není. Pro více informací ohledně
zrušení této objednávky či využití FKSP na našem Slevomatu se můžete
kdykoliv obrátit přímo na naši zákaznickou péči přes kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde Vám již
jistě poradíme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den
je na pokoji televize?
Dobrý den, na pokojích televize nejsou. Televize je v restauraci. DL
Dobrý den,
Je pro večeři vždy i nějaká vegetariánská možnost?
Děkuji.
Dobrý den, vegetaránská strava se domlouvá individuálně, aleurčitě to není problém. Pěkný den :)
Dobrý den, dnes jsem vyplňovala objednávku na termín 16. – 21.8.2021 pro 2 osoby s příspěvkem z FKSP a těsně před zahájením platby mi spadl PC. Následně jsem akci opakovala ale termín byl již najednou obsazen. Nevím, zda to je ta má rezervace nebo mezi tím objednal pobyt u Vás někdo jiný. Můžete mi nějak pomoci? Předem děkuji . Eva Křížová
Dobrý den, všechno je v pořádku, rezervaci u nás máte zajištěnou. Těšíme se na Vaši návštěvu. DL
Dobrý den,
Je u vás možnost ubytování se psem? ( velké pkermeno, dobrman ) Žije
s námi doma, takže je zvyklý. Děkuji za odpověď.
Děkuji
Dobrý den, pejska si samozřejmě můžete vzít sebou. Poplatek činí 150,–Kč/den. Pěkný den :)
Potřebovala bych jednolůžkový pokoj + 1 pes
Šlo by to_??
Dobrý den, Aleno :) tato nabídka je koncipována minimálně pro 2 osoby. Samozřejmě je možné možné jet i jako jednotlivec, cena však zůstává stejná jako pro dva, a to by pro Vás nemuselo být výhodně. Můžete proto zkusit kontaktovat přímo provozovatele na tel. či e-mailu a domluvit se s ním na nějaké individuální nabídce pro jednotlivce. Pěkný den :)
Dobrý den,chci se zeptat na ubytování s dětmi(11,13,16). Je možnost 2 ložnic? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vlasto, v hotelu mají samozřejmě i pokoje s více ložnicemi. Pro bližší informace o ubytování můžete také navštívit přímo webové stránky penzionu https://www.penzionpaseky.cz, kde naleznete více fotografii a informací o jednotlivých pokojích. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, máme k dispozici dva pětilůžkové pokoje. V jednom případě se jedná o mezonet s hlavní ložnicí pro dvě osoby a nahoře jsou tři samostatná lůžka. Nebo rodinný pokoj s hlavní ložnicí pro dvě osoby a dvěma oddělenými pokojíky s dvěma a jedním samostatným lůžkem. Dále je možno objednat si dvoulůžkový a třílůžkový pokoj. Přeji pěkný den DL
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ráda bych se zeptala zda jsou na pokoji rucniky,fén.dekuji za odpověď
Dobrý den, na pokojích jsou ručníky i osušky. Fén Vám rádi zapůjčíme. Pěkný den .-)