
Termín
V období do 4. 10. 2021 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Příplatky na místě:
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pokoj Economy se snídaní (jaro a podzim)
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Economy pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělé + 1 dítě do 13,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness centra (bazén, finská sauna, relaxační místnost)
- otevírací doba: denně od 8:00 do 22:00
Ostatní služby
- 10% sleva na masáže
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pokoj Economy se snídaní (zimní sezóna)
Termín
V období do 26. 3. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Economy pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness centra (bazén, finská sauna, relaxační místnost)
- otevírací doba: denně od 8:00 do 22:00
Ostatní služby
- 10% sleva na masáže
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pokoj Economy se snídaní (letní sezóna)
Termín
V období do 5. 10. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Economy pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělé + 1 dítě do 13,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness centra (bazén, finská sauna, relaxační místnost)
- otevírací doba: denně od 8:00 do 22:00
Ostatní služby
- 10% sleva na masáže
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pokoj Standard se snídaní (jaro a podzim)
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělé + 1 dítě do 13,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness centra (bazén, finská sauna, relaxační místnost)
- otevírací doba: denně od 8:00 do 22:00
Ostatní služby
- 10% sleva na masáže
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pokoj Standard se snídaní (letní sezóna)
Termín
V období do 5. 10. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 15 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- max. obsazenost pokoje: 2 dospělé + 1 dítě do 13,9 let
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness centra (bazén, finská sauna, relaxační místnost)
- otevírací doba: denně od 8:00 do 22:00
Ostatní služby
- 10% sleva na masáže
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- viz Smlouvy a dokumenty
- možnosti doobjednání online pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz Příplatky
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit v den zahájení vašeho pobytu a končí v den ukončení pobytu.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Co nejdříve po zakoupení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- UNIQA pojišťovna vám odešle tři dny před počátkem pojištění dokumentaci vztahující se k vašemu pojištění (Asistenční kartičky, VPP, IPID, GDPR, oceňovací tabulky a pokud je sjednáno AUTO+, pak i doplňkové pojistné podmínky).
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- 1 dítě do 3,9 let má pobyt zdarma s nárokem na služby.
- Dětská postýlka: 15 €/noc
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Příplatky
- Domácí mazlíčci: 15 € / noc (za každého mazlíčka)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nejčastější slova, která znějí ve Slovinsku? „To je ale nádhera!“
Pojeďte do Slovinska a užijte si dovolenou plnou relaxace i výletů krásnou přírodou nebo třeba zimních radovánek. Na klidném místě městečka Bled, asi 200 metrů od stejnojmenného jezera, stojí 4* hotel Triglav s historií sahající do roku 1906. Je zrekonstruovaný, nabízí pohodlné ubytování i odpočinek ve wellness centru, v zahradě či společenské místnosti s krbem. A k tomu lákavé turistické cíle v okolí – třeba soutěsku Vintgar (7 km) či vyhlídku Talež (725 m n. m.), kam dojdete asi za 2 hodiny. A po výšlapu hurá do sauny!
Hotel s výhledem na Bled
Z hotelu Triglav budete mít krásný výhled na jezero. Do centra města (1,5 km) dojdete po stezce, která vede podél vody, a přímo u hotelu je menší zastávka, kdybyste chtěli na výlet vyrazit vlakem.
Vybavení a služby hotelu
- Recepce, úschovna zavazadel
- Bar, restaurace s terasou s výhledem na jezero, vinný sklípek
- Bazén, finská sauna, relaxační místnost (zdarma), masáže (za poplatek)
- Wi‑Fi (zdarma)
- Společenská místnost s krbem
- Zahrada
- Parkoviště (zdarma, omezená kapacita)
Ubytování se snídaní
V hotelu je celkem 22 pokojů, pro vás je připravený pokoj Standard či Economy. Oba pokoje jsou vybavené starožitným nábytkem, který vám připomene historii místa. Z pokoje Standard směřují výhledy na jezero a díky balkonu si pohled vychutnáte ještě lépe. Pokoj Economy balkon nemá a nachází se v podkroví.
Vybavení obou typů pokoje:
- Koupelna, fén
- Klimatizace
- Minibar
- Wi‑Fi, telefon
- Trezor
Na výlety se každé ráno posilníte bufetovou snídaní, která se podává v restauraci s výhledem na jezero. Zváni jste také do vinného sklípku na slovinské víno nebo místní pivo.
Odpočinek ve wellness a výlety i lyžování
Určitě během dovolené nachodíte nebo nalyžujete spousty kilometrů, takže si zasloužíte i odměnu v podobě relaxace ve wellness. Zdarma je pro vás k dispozici bazén, finská sauna a relaxační místnost, opravdoví požitkáři jistě využijí i nabídky masáží, na které máte 10% slevu. Krom toho se ale parádně odpočívá také v zahradě nebo čítárně.
Důležité: Využití wellness se řídí aktuální epidemickou situací.
A co dalšího v Bledu a okolí vidět a podnikat? Vykoupejte se v jezeře a udělejte si kolem něj procházku nebo se po něm plavte na loďce – třeba k ostrůvku v jeho středu, na kterém stojí kostel. Nevynechejte ani výšlap k hradu, který se tyčí na skále nad jezerem a odkud se nabízí úžasný výhled.
Krásný je také výlet do zapomenutého městečka Kropa (18 km) nebo středověkého městečka Radovljica (7 km) s historickým náměstím, kde se kromě jiného můžete seznámit s historií včelařství. O něco dál je pak Bohinjské jezero (26 km), které s tím Bledským „soupeří“ o titul nejkrásnějšího jezera ve Slovinsku. Menší nebo větší výšlap si naplánujte v Triglavském národním parku (cca 30 km), třeba k vodopádu Peričnik v jeho severní části.
A pokud dorazíte v zimních měsících, hurá na lyže! Přímo v Bledu (1 km) je menší sjezdovka vhodná pro rodiny s dětmi a začátečníky, za větším dobrodružstvím se vypravte třeba do Bohinjské Bistrice (21,5 km) nebo lyžařského střediska Vogel s 22 km sjezdovek (31 km).