Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní pobyt ve 4* hotelu na Vinohradech: snídaně a možnost wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace je nutná v dostatečném předstihu na tel. +420 777 772 408 nebo na e‑mailu reservations@hotelgiovanni.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí a dalších osob, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi a dalšími osobami zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč (21 €) / pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 390 Kč (14,90 €) / noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Včera jsem zaplatila třídenní pobyt v hotelu ,ale stále jsem neobdržela voucher. Co mám dělat? Děkuji Moštkova
Dobrý den, Jano, voucher jsme Vám zaslali ještě jednou, prosíme o kontrolu e-mailu v sekci Spam či sekci Hromadné, kam občas e-mail s voucherem zapadne. Voucher naleznete také ve svém účtu na Slevomatu, kdy po přihlášení kliknete v pravém horním rohu na kolečko Vašeho profilu, poté sekci Mé nákupy a následně Objednávky, kde voucher vždy najdete. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, jsme dva dospělí a 4 děti ve věku 5,7,8,8 let,
je možné se u vás ubytovat, případně by mohli být 2 pokoje vedle sebe a
v jaké ceně – termín na 2 noci od 19.8 do 21.8.
Dobrý den, Miroslavo, voucher je koncipován pro 2–4 osoby. V případě individuální poptávky či pokoje s přistýlkou si prosím ověřte jeho dostupnost na tel.+420 777 772 408 či e‑mailu: reservations@hotelgiovanni.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěli bychom si rezervovat terrmín na 13. až 14. srpna 2021. Bohužel nelze mi to vykliknout. Jsme dva přítel a já 53 a 56 let.
Dobrý den, Hano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, mohl bych se zeptat, jestli je u vás možné si zarezervovat pokoj pro dva lidi s jednou postelí, když nám je 17 a 15 let? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ondřeji, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a bohužel není možné ubytovat osoby mladší 18 let, bez doprovodu rodiče. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, chtěla bych vyjasnit informace ohledně parkování. V „informacích“ u hotelu uvádíte, že je parkování zdarma, ale v „příplatcích“ je uvedeno, že se platí 250Kč za den. Předpokládám, že parkování u hotelu by mělo být standartně zdarma. Díky.
Dobrý den, Jano, v tomto případě je třeba řídit se informacemi uvedenými v Příplatcích a parkování je skutečně za příplatek 250 Kč (10 €)/den. Uvedenou chybnou informaci o Parkování zdarma již řešíme a velmi se omlouváme za nesprávnou informaci. Poprosím Vás tedy v tomto případě vždy koukat do sekce Příplatky. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
prosim vas, vztahuje se na voucher akce „V praze jako doma“?
Dobrý den, Lucie, při ubytování na voucher byste rovněž měli mít možnost využít výhody V Praze jako doma. Nicméně poradím Vám v tomto případě obrátit se přímo na hotel, kde Vám rádi sdělí bližší informace. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, prosím máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 26.7.2021 do 30.7.2021? Prosím můžete uvést cenu?
Dobrý den, Jano :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a
nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný.
Ihned po zadání termínu se Vám také dopředu zobrazí i konečná cena za
voucher. :) Pěkný den
Dobry den. Mam zakoupenu tuto nabidku i minulou nabidku se snidani a s veceri. Oboje pro 2 osoby. Kdybychom chteli prijet 3, jake by byly doplatky, prosim?
Dobrý den, Bohuslavo, pokud již máte vouchery pro 2 osoby zakoupené a chtěli byste doplnit 3. osobu, tak Vám doporučím obrátit se přímo na hotel na tel. +420 777 772 408 nebo na e‑mailu reservations@hotelgiovanni.cz, kde se můžete domluvit, zda by bylo možné se ubytovat ve třech a případně za jaký příplatek. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, musí se parkování předem rezervovat? Předem moc děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, Jitko, parkování není potřeba předem rezervovat. Hotel disponuje dostatkem parkovacích míst v podzemních garážích. Pěkný den
Dobrý den, máme nástup 3.7. 2021, měla jsem těsně před nástupem zeptat, jestli bude otevřené wellness ( v době objednávky byly ještě zavřené ) a druhý dotaz – je na pokoji rychlovarná konvice? Děkuji
Dobrý den :)
wellness je již v provozu. Rychlovarná konvice bohužel vybavení pokoje
Standard není. Lze ji ale získat případně na vyžádání na recepci
hotelu.
Pěkný den :)
Dobrý den.U Slevomatu máme zakoupený voucher do Vašeho hotehu pro 2dospely a dítě. Při vytisknutí vouchru jsme ale zjistili, že snídaně je jenom pro dvě osoby a o dítěti tam není ani zmínka. Chci se proto zeptat, jestli se za snídani pro dítě příplatek.Dekuji
Dobrý den, Zuzano,
zakoupili-li jste si voucher pro 2 osoby + dítě, cena snídaně je již
v rámci něho započtena. :-) Na místě tedy nebudete nic doplácet.
Mějte se krásně,
Květoslava
Dobrý den je uvedená cena za 1osobu nebo 2osoby.Děkuji.
Dobrý den, Veroniko,
tato nabídka je koncipována pro 2 – 4 osoby, proto pro informaci
o konečné ceně voucheru doporučuji nejprve navolit přesný počet osob a
nejlépe i konkrétní termín. Výsledná cena se Vám pak automaticky
vykaulkuluje. :-)
Mějte se krásně,
Květoslava
Dobrý den, v info o hotelu píšete, že je parkování zdarma, ale tady v dotazech se dozvídám, že za parkování se připlácí 250/den.. Jak to tedy je? Pokud se opravdu připlácí, opravte si prosím informace. Je to poté matoucí. Děkuji.
Dobrý den, Kamile, parkování je u dostupné varianty Ubytování se snídaní v pokoji Standard skutečně za 250 Kč/den. O této dvojí informaci již víme a na opravě pracujeme. Děkujeme Vám však za upozornění. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,chci se zeptat kolik se plati za dítě 6 a 14 let?protože před měsicem jste tady odpovidali na dotaz a psano bylo od 3 let 300kč se snidani a později pro ditě 8 let 495kč tak jak to je?děkuji za odpověd
Dobrý den Tomáši, příplatek je pro všechny osoby od 3 let 450 Kč/noc včetně stravy. Pěkný den
Dobrý den,
prosím jaká cena je za přistýlku ( 3 dospělí )
děkuji
Radka Semerádová
Dobrý den, Radko, příplatek za další osobu na přistýlce nad rámec voucheru se řídí ceníkem hotelu, poprosím Vás tedy pro zjištění přesné částky kontaktovat přímo hotel na tel. +420 775 879 899 nebo na e‑mailu reservations@hotelgiovanni.cz. Příplatek následně uhradíte až při příjezdu. A jestliže máte v plánu zakoupit voucher s online termínem, je nutné si předem ověřit dostupné kapacity pokojů s přistýlkou přímo v hotelu na výše uvedeném kontaktu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli na hotelu dostanu vouchery na vstup zdarma na
pražské atrakce ( Zoo, Pražský hrad,..) a kartu Praha Tobě?
Děkuji
Dobrý den, Hano, ano, v hotelu Don Giovanni dávají svým hostům kartu Praha Tobě a ihned můžete tak začít čerpat řadu výhod a slev. Více informací se dozvíte na stránkách hotelu https://www.hotelgiovanni.cz/akce. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den chtěl bych se zeptat jsou na pokojích ručníky?
Dobrý den, Martine,
ano, ručníky jsou součástí vybavení pokoje. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, jaký je prosím příplatek za dítě 8 let? Děkuji
Dobrý den, Míšo, děti od tří let jsou za poplatek 495 za noc i se snídaní. Hezký den
Dobrý den, pokoje Executive u této nabídky jsou opravdu na hotelu v 11 a 12 poschodí včetně možnosti EXECUTIVE LOUNGE, jak má hotel uveden na svých stránkách? Děkuji Kateřina
Dobrý den, Kateřino, pokoje Executive jsou v hotelu v patrech od 8. do 11.. Pokoje Executive Lounge nejsou v nabídce zahrnuty. Hezký den
Dobrý den,
mohu se prosím zeptat zda je možné zakoupit tuto nabídku v období od
4.6 do 6.6.2021? V části omezení je napsáno, že nelze hotel zamluvit
v terminu “5. a 3.–5. 6. 2021”. Online rezervace mi umožňuje tento
termín využít. Chci si být je jistý.
Dále se chci zeptat zda jsou antigenní testy dělány přímo v hotelu?
Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, Filipe, voucher skutečně nelze využít k pobytu v termínech 13.–15. 5., 21.–23. 5. a 3.–5. 6. 2021. Co se týče antigenního testování, tak to v hotelu opravdu provádějí. Pro bližší informace můžete mrknout přímo na webové stránky hotelu https://www.hotelgiovanni.cz/#. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím zahrnuje tento voucher i všechny taxy, daně a poplatky? Předem děkuji za rychlou reakci.
Dobrý den, Michaelo, pokud si voucher z této nabídky zakoupíte, nebudete muset za pobyt již nic v hotelu doplácet. Připlácí se pouze za parkování 250 Kč (10 €)/den či za pobyt z domácím mazlíčkem 432 Kč (16 €) / noc. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
je možno v termínu 16–18.6.2021 při zakoupení vaše voučru požádat
o pokoj s vanou ? Jaký je doplatek na wellnes a co obsahuje ? Mate
i bazén? Dekuji
Dobrý den, Jano,
v tuto chvíli je bohužel kapacita hotelu naplněna. :-( Pro více informací
můžete samozřejmě kontaktovat poskytovatele služby, který Vám zodpoví
i Vaše dodatečné dotazy. Zde přikládám kontakt: reservations@hotelgiovanni.cz
, +420 777 772 408.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaké jsou možnosti parkování. Děkuji, Pavla
Dobrý den, Pavlo,
možnost parkování hotel samozřejmě poskytuje. Je za poplatek 250 Kč
(10 €)/den.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je prosím možné zajistit pro dítě 2 roky dětskou postýlku? Snídaně je možná s rodiči nebo je za příplatek? Děkuji.
Dobrý den, Gabrielo,
děti do 2,9 let na lůžku s rodiči mají ubytování zdarma, nicméně bez
služeb. Pro dodatečné informace ohledně stravování a postýlky Vám proto
doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se budete moci již následně
domluvit. Zde přikládám kontakt: reservations@hotelgiovanni.cz
, +420 777 772 408.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, jaký je příplatek za dítě 9 let? příplatek zaplatím až při check inu? dítě si nahlásím až při příjezdu? zde totiž navolit nelze u výběru termínu
Dobrý den, příplatek za dítě nad rámec voucheru se řídí ceníkem hotelu, poprosím Vás tedy pro zjištění přesné částky kontaktovat přímo hotel na tel. +420 775 879 899 nebo na e‑mailu reservations@hotelgiovanni.cz. Příplatek následně uhradíte až při příjezdu, nicméně pobyt s dítětem je třeba nahlásit předem. Pokud zakoupíte voucher bez termínu, tak další osobu navíc nahlásíte při rezervaci. Jestliže máte v plánu zakoupit voucher s online termínem, je nutné si předem ověřit dostupné kapacity pokojů s přistýlkou přímo v hotelu na výše uvedeném kontaktu. Pěkný den :) Kačka
Je mozno objednat pokoj pro 3 dospělé osoby, tedy s pristylkou? Jaka by byla cen za 3.osobu?
Dobrý den, Blanko,
jelikož je tato nabídka koncipována pouze pro dvě osoby, doporučuji Vám
s takovým dotazem se obrátit přímo na poskytovatele služby, se kterým se
budete moci již následně eventuálně domluvit. Zde přikládám kontakt: reservations@hotelgiovanni.cz
,+420 777 772 408.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možné uplatnit u Vás zaměstnanecký benefit, aby část pobytu byla hrazena na fakturu z FKSP? Děkuji
Dobrý den, Dano, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobry den, prosim, jaky je příplatek za dítě 4 roky? Děkuji.
Dobrý den, paní Ivano,
děkujeme za Váš dotaz! Čtyřleté dítě na přistýlce se snídaní je za
příplatek 300 Kč.
Přejeme pěkný den,
Tým hotelu Don Giovanni Prague
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, je možné zapůjčení dětské postýlky.
Předem děkuji za odpověď
S pozdravem Lepová Veronika
Dobrý den, Veroniko, jak máme uvedeno v nabídce. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost na tel. +420 777 772 408 či e‑mailu:reservations@hotelgiovanni.cz před zakoupením voucheru. Krásný den, Tomáš :)