Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelchotoviny.cz nebo na telefonu +420 398 998 751 či +420 602 491 693. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím mám dotaz. Kolik by stálo ubytování na 4 moci,
tj,5 dní s polopenzí od 5.12– 9.12.2021 ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře :)
tato nabídka je koncipována pouze do 30.9.2021. Pokud si přejete prosincový
termín bude třeba se domluvit přímo s hotelem (recepce@hotelchotoviny.cz,
+420 398 998 751) nebo si případně vybrat jinou z našich nabídek,
která má delší platnost voucherů. Pěkný den :)
Šárka Vytisková
Dobrý den. Chci se zeptat zda je možno na hotelu někde uschovat kola?
Děkuji za odpověď. Vytisková Šárka
Hotel Gold**** Chotoviny
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz, kola si můžete zdarma uschovat v kolárně, která
je umístěná na hotelovém parkovišti.
Hezký den.
Bc. Jana Woldřichová Manager ubytovacího úseku
David Michalík
Zdravím. Chci se zeptat zda je možno na hotelu někde uschovat kola?
Děkuji za odpověď.
Michalik
Hotel Gold**** Chotoviny
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz, kola si můžete zdarma uschovat v kolárně, která
je umístěná na hotelovém parkovišti.
Hezký den.
Bc. Jana Woldřichová Manager ubytovacího úseku
Žaneta Šipková
Dobrý večer,při prijezdu budeme potřebovat test s negativním
vysledkem.?jeszli je potřeba.Dekuji
Hotel Gold**** Chotoviny
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. V současné době je možné poskytovat ubytování
pouze osobám, které se prokáží negativním testem (PCR test s platností
7 dní, antigenní test s platností 72 hodin), nebo se prokáží
potvrzením od zaměstnavatele, že absolvoval nejdéle před 72 hodinami
samotest s negativním výsledkem.
Další možností je, že host prošel alespoň první dávkou očkování
proti onemocnění covid-19, přičemž od této dávky musí uběhnout
nejméně 22 dní nebo prodělal laboratorně potvrzené onemocnění covid-19,
uplynula doba izolace a od prvního pozitivního antigenního nebo PCR testu
neuplynulo více než 180 dní.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že náš hotel v budoucnu
navštívíte.
Bc. Jana Woldřichová
Manager ubytovacího úseku
Honza
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak je to s pobytem v hotelu s pejskem (střední
velikost). Ve filtru nám hotel zůstal jako domácí mazlíčci OK, na
stránkách hotelu jsem k tomu ale nic nenašel a na Slevomatu informaci, že
je to možné po domluvě. Děkuji za informaci. Honza
Hotel Gold**** Chotoviny
Dobrý den Honzo,
děkujeme za Váš dotaz. Mazlíčci jsou v našem hotelu vítáni, jejich
pobyt je zpoplatněn částkou 200 Kč/noc. Při rezervaci prosím uveďte
domácího mazlíčka do poznámky.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Bc. Jana Woldřichová
Manager ubytovacího úseku
Marta Engelhartová
Dobrý den, prosím o info.-je volné ubytování
10,7,–17,7,2021 polopenze –2 dospělí ,1dítě12let a 1dítě17let
prosím o celkovou častku,Děkuji Engelhartová
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto,
ve Vámi uvedenému je dostupná varianta „Pobyt s polopenzí a privátním
wellness“. Ohledně příplatků za děti se dozvíte ve složce „Děti“ a
„Příplatky“. Nicméně Vám pro jistotu doporučuji kontaktovat přímo
hotel, který V8m bude moci výslednou cenu již vykaulkulovat. Zde přikládám
kontakt: recepce@hotelchotoviny.cz
, +420 398 998 751.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím mám dotaz. Kolik by stálo ubytování na 4 moci, tj,5 dní s polopenzí od 5.12– 9.12.2021 ?
Dobrý den, Petře :)
tato nabídka je koncipována pouze do 30.9.2021. Pokud si přejete prosincový termín bude třeba se domluvit přímo s hotelem (recepce@hotelchotoviny.cz, +420 398 998 751) nebo si případně vybrat jinou z našich nabídek, která má delší platnost voucherů. Pěkný den :)