Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery Pobyt rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu romania@romania.cz nebo telefonu +420 353 222 822. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 1 den před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 1 den před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, mohu se zeptat, zda lázeňský poplatek (50,– za osobu a noc)
je již v ceně? A pokud se mi zde nabízí volný termín a zakoupím
voucher, mohu se spolehnout na to, že termín je skutečně
volný? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, jak píšete, lázeňský poplatek je již v ceně a
pokud zakoupíte pobyt s termínem, tak po zaplacení platby je váš termín
garantovaný. Krásný den, Tomáš :)
Eva Oliveriusová
Dobrý den – prosím, jak daleko od Vašeho hotelu je vlakové
nádraží? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, :)
z Horního nádraží je to do hotelu 1,2 Km.
S pozdravem Radim
Hana K.
Dobrý den, jak daleko je prosím sběrné parkoviště od hotelu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano,
hotel poskytuje parkování v krytých garážích hotelu Thermal (cca 200 m
od ubytování): 350 Kč/den nebo sběrné parkoviště 80 Kč/noc, které je
ovšem cca 15 minut pěšky od hotelu. Pro více informací neváhejte
kontaktovat recepci hotelu. Zde přikládám kontakt: romania@romania.cz ,
+420 353 222 822.
Přeji krásný den,
Květoslava
Hotel Romania
Dobrý den paní Hano, záchytné parkoviště je od hotelu 800m, přijedete
před hotel, ubytujete se a pak přeparkujete. Od 1.7.2021 je cena 150Kč/24
hod. Zpátky procházíte pěší zónou, příjemná procházka:)
J.Voldřichová – recepce
Anna
Dobry den chtela bych si zakoupit vas poukaz pro dva meli by jste volny pokoj
od 11.6.do 14.6.2021 Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou
rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat, zda lázeňský poplatek (50,– za osobu a noc) je již v ceně? A pokud se mi zde nabízí volný termín a zakoupím voucher, mohu se spolehnout na to, že termín je skutečně volný? Děkuji
Dobrý den, Renato, jak píšete, lázeňský poplatek je již v ceně a pokud zakoupíte pobyt s termínem, tak po zaplacení platby je váš termín garantovaný. Krásný den, Tomáš :)