
Termín
Platnost do 31. 8. 2021.
V ceně
- Mytí vlasů
- Střih na míru
- Foukaná a závěrečný styling
Délka procedury cca 45–60 minut dle náročnosti.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na tel. 775 242 110 nebo e‑mailu runas2813@gmail.com
Příplatky
- Provozovna nemá vlastní parkování. Parkovací možnosti v okolí si ověřte.
Storno podmínky
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. V případě změny rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Voucher s rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Jak funguje převod benefitních bodů?
Termín
Platnost do 31. 8. 2021.
V ceně
- Mytí hlavy peelingovým šamponem
- Masáž hlavy vlasovým tonikem
- Střih na míru
- Závěrečný styling
Délka procedury cca 60 minut.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na tel. 775 242 110 nebo e‑mailu runas2813@gmail.com
Příplatky
- Provozovna nemá vlastní parkování. Parkovací možnosti v okolí si ověřte.
Storno podmínky
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. V případě změny rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Voucher s rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Jak funguje převod benefitních bodů?
Termín
Platnost do 31. 8. 2021.
V ceně
- Mytí vlasů
- Střih na míru
- Úprava vousu
- Foukaná a závěrečný styling
Délka procedury cca 60 minut
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na tel. 775 242 110 nebo e‑mailu runas2813@gmail.com
Příplatky
- Provozovna nemá vlastní parkování. Parkovací možnosti v okolí si ověřte.
Storno podmínky
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. V případě změny rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Voucher s rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Jak funguje převod benefitních bodů?
Kdo má pod čepicí, ten nemusí své vlasy schovávat pod klobouk, protože se s nimi rád pochlubí.
Krásný účes vám na hlavě vytvoří kadeřnice ze Studia BLANQ. Ve studiu používají profesionální přípravky péče o vlasy a věří v individuální přístup k zákazníkovi. Studio se nachází pár minut od Náměstí Míru.
„Pánové, je to boží. Masáž hlavy naprosto geniálně uvolnila stres z toho, co mě za celý den mělo čekat. Střih? Paráda. Řekl jsem, jak chci abych vypadal a paní kadeřnice věděla, jak mě má ostříhat, abych vypadal dobře. Hned jsem se objednal na další termín. Mají nového stálého klienta.“ – Denis, 07/2020