Špičková relaxace ve 4* hotelu s wellness procedurami i skvělým jídlem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je v hotelu k dispozici nějaký bazén?
Dobrý den, Simono, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu, bazén by měl být v provozu od 1.8.2021 Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, jsme invalidní důchodci. Je v hotelu výtah? A není nutné zdolávat hodně schodů? Děkuji M.Volešáková.
Dobrý den, Marcelo, informaci jsme ověřili u provozovatele a v hotelu je výtah. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
je nějaké spojení přímo do centra Karlových Varů pokud nemáme auto?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evo, nedaleko hotelu je autobusová zastávka Březová,, U Splavu, ze které jezdí autobusy přímo do Karlových Varů. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, lze u Vás pobyt vyfakturovat a využít tak příspěvek FKSP od zaměstnavatele?
Dobrý den, Veroniko :) Na tento pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP, jak je uvedeno v nabídce v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den :)
Dobrý den, zajímalo by mě jak je to s parkováním u Vašeho hotelu, zda je zdarma a garantujete volné místo nebo zda je potřeba parkovat někde na placeném místě a jak daleko od hotelu. Děkuji předem za odpověď
Dobrý den, Berco, parkování je zdarma a můžete využít hotelové parkoviště. Pro přesnější informace Vám doporučím kontaktovat přímo hotel na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz nebo na telefonu 352 695 272. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, je možné objednat třílůžkový pokoj s plnou penzí a procedurami v termínu 20. –24. 6. /4 noci/ v rámci seniorské nabídky? Prosím také o sdělení ceny za 3 osobu, jsme 2 seniorky a doprovod 52 let. Děkuji mnohokrát. Štěrbová
Dobrý den, paní Štěrbová,
ohledně takového dotazu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby, se kterým se budete moci na eventualitě třetí osoby v rámci
ubytování již domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: recepce@hotelgreenparadise.cz
, +420 352 695 272.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
od kolika let je počítán pobyt pro seniory.
Dobrý den, Lenko :)
tato varianta není nijak omezena věkem, a proto jí určitě nebude problém
využít.
Pěkný den :)
Chci se zeptat, jestli pobyt pro seniory můžeme zakoupit, pokud nejsme
senioři.
Děkuji
L.
Dobrý den, Lucie,
tento pobyt není nijak omezený věkem, a proto jej určitě využít můžete.
:-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
chtěla bych koupit pobyt na 3 noci pro 2 dospělé a 2 mladistvé. Byl by
k dispozici 4lůžkový pokoj v termínu 13.-16.7.?
A kde je možnost parkování?
Dobrý den, Aleno, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny pokojů s přistýlkami či většího čtyřlůžkového pokoje, je kontaktovat přímo poskytovatele na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz nebo na tel. 352 695 272. Ten ihned nahlédne do svého rezervačního kalendáře a sdělí Vám, zda mají ve Vámi požadovaném termínu volno, případně Vám může rovnou navrhnout jiný. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, ráda bych se zeptala: Kdyý si zakoupím VIP Wellness balíček za necelých 8tis Kč, jak to bude v této situaci vypadat? Opravdu bude wellness povoleno/ masáže/ zábaly/ oxyterapie také? Děkuji a přeji pěkný den. Lucie
Dobrý den, Lucie, co se týče veškerých služeb, které hotel nabízí, například tedy wellness nebo masáže, doporučujeme vždy kontaktovat přímo poskytovatele na e‑mailu recepce@hotelgreenparadise.cz nebo na tel. 352 695 272. Ten Vám sdělí, jak to u nich v hotelu aktuálně probíhá, jaké služby jsou dostupné a případně jak bude nedostupnost některých procedur řešit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtela bych zakoupit pobyt na tři noci a připlatit si ještě jednu noc , celkem tedy 4 noci. Jaká bude prosím cena pro dvě osoby a zda je mozny termín 16.8.-20.8. Děkuji Stepnickova
Dobrý den, Bohumilo,
ve Vámi uvedeném termínu je pobyt v hotelu dostupný s tím, že pro
prodloužení pobytu o jednu noc pro dvě osoby by byl příplatek 2 400kč
(1200kč/osobu). Dále jsou k dispozici už jen pokoje s balkónem,
u kterých je rovněž zapotřebí příplatek 600kč (150kč/noc). Máte-li
o tuto nabídku stále zájem, prosím, napište tyto informace navíc do
poznámky při koupi voucheru, aby s nimi hotel mohl dopředu počítat.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Termín, který jsme si chtěli zarezervovat, se nám ukázal jako volný a po převedení benefitů (už jsem měla v košíku) když jsem chtěla zaplatit, se mi termín již nezobrazuje. Teď nemám co s kredity dělat, protože bychom chtěli uplatit ve vybraném termínu (29.8.-1.9.) popřípadě od 23.8. Do 5.9. ( 4 denní pobyt). Termín ale zřejmě je ještě volný protože když jsem koukala na 2 denní pobyt tak termíny se mi ukazují. (Vim že můžu tedy koupit dva dvoudenní pobyty ale už v tom nejsou ty procedury co ve čtyřdenním). Můžete mi prosím dát vedet, co s tím? Děkuji.
Dobrý den, Lenko, tuto informaci jsme ověřili u hotelu a bohužel termíny nejsou k dispozici, až do konce Září. Krásný den, Tomáš :)
Jestli nejsou k dispozici už žádné srpnové termíny proč se tedy zobrazují v nabídce na jednu noc?
Dobrý den, Lenko, ve Vámi vybraném termínu s podmínkou na 4 noci, nejsou k dispozici, až do konce Září. Pěkný den, Tomáš :)