Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 573 363 980 nebo na e‑mailu recepcja@fiveseasons.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je součástí Apartmán Classic
Plus, který disponuje privátní saunou, zda je jeho součástí i kuchyňská
linka a balkón/terasa ?
Děkuji za odpověď a Váš čas
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, součástí Apartmánů Classic Plus kuchyňská linka
bohužel není, avšak budete mít k dispozici balkon, ledničku a hlavně tedy
soukromou saunu přímo na pokoji. Pěkný den,, Kačka :)
Petra
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je možné přikoupit v hotelu polopenzi? Pokud ano,
jaká je prosím cena?
Děkuji,
Petra
Five Seasons
Dear Petra ,
i believe we already answered at FB , but just to make sure. We have restaurant
open daily with a la carte, but also you may use 5 pass – this is option
when you pay 50 pln per dinner, per person and it includes the soup, main dish,
desert and drink from short menu . Should you have any special wishes as gluten
free, vegan etc please let us know in advance and we will do our best to meet
your requirements.
Regards,
Magda
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je součástí Apartmán Classic Plus, který disponuje privátní saunou, zda je jeho součástí i kuchyňská linka a balkón/terasa ?
Děkuji za odpověď a Váš čas
Dobrý den, Zuzano, součástí Apartmánů Classic Plus kuchyňská linka bohužel není, avšak budete mít k dispozici balkon, ledničku a hlavně tedy soukromou saunu přímo na pokoji. Pěkný den,, Kačka :)