Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v penzionu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřený voucher: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na tel. +420 777 573 100 nebo na e‑mailu recepce@golden-crown.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Děti starší 2 let je možné ubytovat pouze v apartmánu Deluxe
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? Kde je možné zaparkovat + za
kolik .. ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
parkování není přímo u penzionu, ale je poblíž buď veřejné, kde
záleží na poplatku podle lokality či je zde o 400metrů dále parkování,
které může zajistit penzion – zdarma. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Gaby
Dobrý den rádi bychom přijeli s pulročním miminkem. Je u vás možnost
uschování někde kočáru? Je v jídelně u snídaně dostatek prostoru pro
kočár či houpátko, kde bude dítě sedět? Děkuji
Penzion Golden Crown s.r.o.
Dobrý den, kočárek je možné zavést na chodbu nebo do pokoje
v přízemí. Ve snídaňové místnosti je také prostor. S pozdravem
Nejedlá Martina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? Kde je možné zaparkovat + za kolik .. ?
Dobrý den, Lucie, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a parkování není přímo u penzionu, ale je poblíž buď veřejné, kde záleží na poplatku podle lokality či je zde o 400metrů dále parkování, které může zajistit penzion – zdarma. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)