Dovolená v Dalmácii: pobyt na chorvatském ostrově Hvar pro páry i rodiny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,chtela jsem se zeptat,máte volný termín a pokoj pro 2os.
v střední sezóna?
Děkuji.
Dobrý den, Tamaro, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu nebo na tel. Věřím, že spolu naleznete nějaký volný termín, který bude zapadat do Vašich plánů a možností. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den.
Mohu dost nějaké informace k dvoulůžkovému pokuji s přistýlkou pro
dítě 10 let? A kdo je prodejcem ubytování=s kým řešit pojištění
storna (covid) apod.
Ubytování?:
lednice;
klimatizace;
m2;
orientace;
balkon;
varná konvice, kuch. kout;
toaleta, koupelna, TV, wifi.
Děkuji
Dobrý den, Martine, pokoje jsou pro 2–4 osoby ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob. Ubytování poskytuje Hotel Timun. Pokud máte zájem o pojištění kvůli změně Covidové situace , je třeba si zařídit individuálně. Pokoj je vybavený balkónem, TV, Wi-fi, vlastní koupelnou a vlastní toaletou. Pro více informací můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: info@hotel-timun.hr či tel. +385 95 174 5120. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, rádi to vyřešíme za vás, kontaktujte nás na: e‑mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobry den,od 1.8.termin mozny neni?dekuji.
Dobrý den, Petro, platnost voucheru u nabídky Střední sezona je od 21.8. – 4.9.2021 a u nabídky Vedlejší sezona od 4.9 – 18.9. 2021, takže termín 1.8. není možný. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den,poskytujete dopravu?
Dobrý den, Jiří, doprava není zajištěna a zajišťuje si každý vlastním způsobem. Pěkný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Doprava vlastni nebo autobusova?
Dobrý den, Olho, pro tento pobyt není doprava součástí voucheru. Na místo tedy můžete vyrazit vlastním autem nebo si můžete zajistit jiný individuální typ dopravy. Pěkný den :) Kačka