Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti do 2,9 let: zdarma bez nároku na služby a lůžko
Děti od 3 do 12,9 let: 890 Kč / noc / lůžko s polopenzí
Děti od 13 let nebo další dospělá osoba 990 Kč / noc / lůžko s polopenzí
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,máte na víkend 3.- 5.9. volné dva dvoulůžkové
pokoje.Děkuji za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. Pokud chcete dva pokoje je poté případně v košíku
navolit počet kusů voucheru na „2“ :)
Pěkný den
Simona
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné pobyt uhradit formou faktury (mám
možnost příspěvku od zaměstnavatele).
Hezký den
Simona
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Květoslava
Martina Pitlíková
Dobrý den,
Raději se ujistim, je možný pobyt se dvě velkými psy? Čistotné,
hodné.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino,
takový pobyt je určitě možný za příplatek 150kč/noc za jednoho pejska.
Psi ale musí být opravdu slušně vychovaní. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Adéla Lukášková
Dobrý den,
Lze zajistit bezlepkovou a bezlaktozou dietu?
Děkuji
Lukášková
Slevomat.cz
Dobrý den, Adélo,
zajištění těchto diet určitě problém není, jen je zapotřebí se předem
domluvit přímo s recepcí hotelu a rovněž si přinést i vlastní pečivo.
:-) Zde přikládám kontakt: recepce@hotelzlatypotok.eu
, +420 605 006 440.
Přeji krásný den,
květoslava
Monika Kubátová
Dobrý den,lze zakoupit poukaz na tento pobyt bez zarezervování
konkrétního termínu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko,
tuto nabídku bohužel lze zakoupit pouze již s konkrétním termínem.
:-(
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte na víkend 3.- 5.9. volné dva dvoulůžkové pokoje.Děkuji za info.
Dobrý den, Martino :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pokud chcete dva pokoje je poté případně v košíku navolit počet kusů voucheru na „2“ :)
Pěkný den