4* relax v Novém Boru: polopenze i blahodárné wellness procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,chtěla bych si rezervovat 3denní pobyt pro 2 os od 4.10. do 6.10. nemůžu se dovolat na žádné tel. číslo. Děkuji
Dobrý den, Jitko, Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Případně hotel můžete kontaktovat na e-mailu: parkhotel@hotelmorris.cz či tel. +420 487 723 157. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je mi líto, ale termín 4.-6.10. není možný.
Několik volných pokojů je v termínu 7.-9.10.2021
Parkhotel Morris **** Nový Bor
Dobrý den, jak máme postupovat, pokud je lichý počet dospělých osob? Kolik voucherů zakoupit? Je možné ubytovat 1 osobu samostatně v pokoji?
Dobrý den,
pokud budete na pokoji 3 osoby, doplatek se hradí poté při příjezdu na
recepci. Doplatek se odvíjí od věku 3. osoby. Nutné uvést při
rezervaci.
Pokud chcete jednolůžkový pokoj, poukaz nekupujete a hradíte na místě při
příjezdu 80% z ceny balíčku.
Parkhotel Morris **** Nový Bor
Dobrý den, prosím máte volný termín 5 denní od 23.8–28.8. pro 2 dospělé osoby a 2 děti 15 a 16 let.Jak je to s cenou pobytu u dětí a ubytováním.
Dobrý den,
termín je volný. Pro děti se připravují přistýlky. Nad 12 let si ale
hradí polovinu ceny balíčku, tudíž je výhodnější koupit 2 poukazy =
2 pokoje.
Parkhotel Morris **** Nový Bor
Dobrý den, máte prosím volno pro 2 os. 23.7.-25.7.2021? Děkuji
Dobrý den, Marcelo :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři. U Vás jde o variantu „3denní pobyt“. Termín
si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín
je v tomto případě garantovaný. :)
Pěkný den
Dobrý den,
příplatek za dítě do 12 let je 990 Kč za pobyt?
Děkuji za info
Dobrý den, Šárko, je to přesně tak. Příplatek za další děti od 3 do 11,9 let 990 Kč je za celý pobyt. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, měly bychom zájem o termín 9.-11.7.2021 pro 3 osoby. Je tento termín volný? Máte pokoj pro 3 osoby? Děkuji za rychlou odpověď. A.P.
Dobrý den,
V termínu 9.-11.7.2021 Vám rádi nabídneme volný pokoj.
Máme pouze dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky. Třetí osoba by
doplácela 50% z ceny balíčku.
Recepce Parkhotel Morris **** Nový Bor.
Dobry den chtěla bych se zeptat zda je možné u vás zakoupit víkendový pobyt hrazeny z fksp.Dekuji Dagmar
Dobrý den, Dagmar :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den :)
Dobrý den,
přesně takto je to možné, my Vám vystavíme daňový doklad a vy nám poté
zašlete číslo voucheru, které po uhrazení obdržíte od slevomatu.
Recepce Parkhotel Morris **** Nový Bor.
Dobrý den, je možno rezervovat termín od 10.8. do 14.8. pro 2 osoby a dítě 9 let? Děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu Vám rádi nabídneme volný pokoj.
K rezervaci potřebujeme číslo voucheru. Na pokoj je možné přidat
přistýlku. Doplatek se poté hradí na místě při příjezdu.
recepce Parkhotelu Morris **** Nový Bor
Dobrý den,měla bych zájem o pobyt 5 dní pro dva v době od 26.7. až do 7.7. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
rezervace je možná v období 23.-31.7.2021.
Recepce Parkhotelu Morris **** Nový Bor
Dobrý den,
poptáváme pobyt od 9. do 13. července. S jakými proticovidovými
opatřeními a omezeními můžeme počíat? Bude dostupné wellness?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dominiko,
ohledně informací o aktuálních vládních nařízeních a proticovidových
opatření dopouručuji sledovat stránky MZV či napříklád i náš
slevomatí přehled https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene
:-) . Dále se můžete informovat přímo u poskytovatele služby, v jakém
provozu bude dostupné wellness. Zde přikládám kontakt: parkhotel@hotelmorris.cz
, +420 487 723 157.
Přeji krásný den,
Květoslava
Nabízíte voucher s platností do konce října, ale termín mi to žádný
říjnový nenabízí! A my můžeme až v říjnu!
díky za info
Upřesňuji u 5 denního pobytu.
Dobrý den, Pavle,
dostupný online rezervační systém reflektuje aktuální kapacitní
dostupnost hotelu. Nenabízí-li se Vám ve Vámi vybraném období žádný
volný termín, hotel je bohužel očividně kapacitně zaplněn. Můžete se
samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj
neuvolnil, a domluvit se přímo s provozovatelem na rezervaci termínu.
V tomto případě si poté u nás zakoupíte voucher bez termínu, jehož
kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace. :-) Zde přikládám
kontakt na hotel: parkhotel@hotelmorris.cz
, +420 487 723 157.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
je mi líto, ale v říjnu již není volný termín na 5 denní pobyt.
recepce Parkhotelu Morris **** Nový Bor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
při koupi voucheru jsou 4 uvedené procedury 1× pro každou osobu?
Děkuji
Dobrý den, Jaroslavo, uvedené 4 procedury jsou pro každou osobu. Užívat si tedy budete oba. :) Pěkný den, Kačka