Romantika pro páry: wellness pobyt v České Lípě s procedurami a jídlem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
prosim o informaci pri pobytu pro 3 dospele osoby. Predpokladam, ze priplatek
50 % z ceny pobytu plati pro pobyt ze vsemi sluzbami?
Dobrý den, Agáto, ano, tento příplatek za 3. dospělou osobu je za ubytování, stravu i procedury. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, u pobytového balíčku na 3 dny máte uvedeno: Wellness pro
jednu osobu
( 1× 30min. vstup do inhalační solné místnosti pro 1 osobu
nebo 1× 10min. vstup do solária Sunpower turbo i8 (vertikální) pro
1 osobu
1× rašelinový zábal (tepelná terapie) na 20 min. pro 1 osobu
1× čokoládový zábal na 20 min. pro 1 osobu)- znamená to, že na danou
1 proceduru jde jen jedna osoba a má možnost si vybrat ze čtyř různých
procedur? Chtěla bych procedury pro oba. Děkuji Moravcová
Dobrý den, Renato, v tomto případě máte v rámci balíčku k dispozici 4 uvedené procedury. Můžete si je rozdělit dle libosti, nicméně vždy je vstup na danou proceduru pouze pro 1 osobu. Každý tedy může využít 2 z uvedených procedur nebo třeba 1 osoba může využít všechny 4 sama. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den – uvažuji o 5 denním pobytu (4 noci) – Česká Lípa je
městem mého středoškolského studia, takže se orientuji. Můžete mně
sdělit jaká je při pobytu možnost parkování osobního auta? Mám dojem,
že na náměstí nelze.Máte snad někde vzadu nějaká rezervovaná místa pro
své hosty?
Právě na této skutečnosti záleží naše ubytování.
Děkuji za odpověď a zdravím!
Marta Motáňová
tel 723986755
e-mail: marta.motanova@seznam.cz
Olomouc
Dobrý den, Marto, v nabídce v sekci Příplatky uvádíme: Parkovat můžete na veřejném parkovišti u KD Crystal (cca 3 min. od hotelu) – omezený počet parkovacích míst, na místě je platební automat. V ostatních případech je parkování možné za příplatek na Škroupově náměstí nebo na náměstí T. G. Masaryka. Více informací získáte kontaktováním přímo hotelu na e-mailu info@hotelmorris.cz nebo telefonním čísle: +420 487 829 761. Pěkný den
Dobrý večer mám dotaz jestli může i pejsek s námi na wellness?? Děkuji za informaci
Dobrý den, Lenko, vstup s pejskem do wellness není z hygienických důvodů povolen. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím Vás, jde v případě zájmu, si rezervovat wellness
jen pro 2 os. nebo je veřejné?
Děkuji.
Dobrý den, tato možnost je také k dispozici.. rezervovat si privátní wellness, dle volné kapacity wellnessu
Dobrý den mam otázkou da se u vas platit na fakturu.Mame totiz od zaměstnavatele možnost příspěvku na rekreaci v termínu prelom červenec,srpem predem dekuji nováková
Dobrý den, Olgo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Zde Vám přikládám kontakt na hotel: info@hotelmorris.cz ,
+420 487 829 761.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat zda je možné ještě tento týden přes slevomat uplatnit ubytování pro dvě osoby od 29.10.-31.10.2021
Dobrý den, paní Efenberková, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Tomáš