Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

4* dámská jízda v centru České Lípy: plná penze a wellness procedury

4,3 / 5 City hotel Morris Česká Lípa Lužické hory (mapa) 422 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Vlasta Šmídová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je volný termín od 28.12 do 30.12. Děkuji za odpověď. Šmídová Vlasta

Slevomat.cz

Dobrý den, Vlasto. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, tento termín je aktuálně volný a lze udělat rezervaci. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Leana Ludvíková

Dobrý den, máte, prosím, i oddělená lůžka? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Leano, v případě požadavku po oddělených lůžek, tuto informaci můžete zadat při tvoření objednávky do sekce Poznámky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Jitka Masatova

Dobrý den, chtěla jsem se optat v kolik hodin je nástup do hotelu.Děkuji za odpověď. Jitka M

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, v hotelu je check-in od 15:00 a check-out do 10:00. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Ludmila Knechtlova

Dobrý den, chtěly by jsme jet s kamarádkou na váš pobyt, ale stačila by nám polopenze, dá se nějak odečíst rozdíl? Moc se nám nabídka líbí, ale chceme jezdit na výlety a oběd je pro nás zbytečný. Děkuji za odpověď Knechtlová 😊

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo, voucher je třeba zakoupit tak, jak je v nabídce uvedený. Žádné individuální změny či úpravy ceny provádět nelze. Avšak pokud byste oběd nevyužili, můžete se zkusit obrátit přímo na hotel Morris a zkusit se s nimi domluvit na nějaké jiném řešení, který by vám vyhovoval. Pěkný den :) Kačka

Lenka Brozikova

Dobrý den,měla bych zájem o tento voucher.Bude to dárek ,ale pro tři osoby.Mohu poprosit o cenu pro tři dámy? Moc děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, v případě individuální poptávky po třetí osobě, můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:info@ho­telmorris.cz či tel.+420 487 82­9 761. Krásný den, Tomáš :)

Hana Stejskalová

Dobrý den, chci se pouze ujistit – cena balíčku 4 790,– Kč je pro dvě osoby. Nebo tuto cenu platí každá osoba? Děkuji za odpověď. Hana S.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, uvedená cena za voucher zahrnuje ubytování i další služby pro 2 osoby. Pěkný den :) Kačka

Miloslav Krč

mohu jen na dámskou jízdu s partnerkou?

Slevomat.cz

Dobrý den, Miloslave, tato nabídka je primárně určena pro ženy. Pokud máte takto specifický požadavek ohledně využití voucheru, obraťte se přímo na provozovatele dané služby na e-mailu: info@hotelmorris.cz či tel. +420 487 829 7­61. Pěkný den, Tomáš :)

Lucie

Dobrý den, ráda bych využila balíček „dámská jízda“ pro sebe a své 2 dcery. Je možné nějaké řešení pro 3 osoby?

Děkuji za odpověď. Lucie

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, pokud byste chtěli na pobyt vyrazit ve 3 osobách, tak můžete zakoupit zakoupit voucher pro 2 osoby a za 3. osobu – dítě od 12 let nebo dospělého – na přistýlce, se stravou a bez procedur uhradíte 50 % z ceny pobytu pro dospělé osoby. Avšak jestli chcete využívat balíčky všechny, tak vám poradím obrátit se přímo na hotel, kde se můžete na případném doplatku za kompletní balíček pro 3. osobu domluvit. Pěkný den :) Kačka

Martina Pavlásková

Dobrý den, ráda bych si s kamarádkou objednala u vás balíček „dámská jízda“ v termínu 24.-26.8., ale nemohu se na vaše telefonnní číslo dovolat, abych si ověřila tuto nabídku.
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, vidím, že podle systému je možné využít dámskou jízdu ve vámi zvoleném termínu. Hezký den, Radim

Petra

Dobrý den, jak je to u vás s parkováním aut?
Děkuji Petra Gallistlová

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro,

parkovat můžete na veřejném parkovišti u KD Crystal (cca 3 min. od hotelu) – omezený počet parkovacích míst, na místě je platební automat. V ostatních případech je parkování možné za příplatek na Škroupově náměstí nebo na náměstí T. G. Masaryka.

Přeji krásný den,
Květoslava

Martina Kovaříková

dpbry den,mohla bych to zaplatit az tam budu,dekuji za pomoc

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, platba voucheru až namístě v hotelu bohužel není možná. Voucher je nutné uhradit předem, a až poté co je zaplacen Vám bude odeslán do e-mailu a bude potvrzena Vaše online rezervace nebo si budete moct rezervaci termínu v hotelu vytvořit. Děkuji za pochopení. Pěkný den :) Kačka

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru