Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v co největším předstihu, ideálně ihned po zakoupení voucheru, a to prostřednictvím e‑mailu panskasypka@seznam.cz nebo na telefonu +420 513 035 058. Je nutné uvést kód voucheru.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Na pokoji Standard je možná pouze 1 přistýlka.
Poplatek za dětskou postýlku pro dítě do 1,9 let je 220 Kč/noc (domluvte si předem).
Další osoby na pokoji za příplatek mají pobyt s polopenzí, další služby hradí na místě
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
pročítali jsem si recenze a jsou dost protichůdné, je pravda , že na
stránkáh hotelu a i zde je málo forografií, aby si člověk udělal trochu
obrázek – jak vypadá hotel např. z venčí, ale ani pokoje nejsou moc
vidět. Jsme z toho trochu rozpačití, ale asi to zkusíme. Jaká je
vybavenost pokojů – je k dispozici ručník, mýdlo? Probíhá nějaký
úklid během delšího pobytu(5 dnů)? Je tam lednice, či rychlovarná
konvice, skříň či skříňka na uložení oblečení..?
Děkuji
Panská sýpka
Dobrý den, ručník lednice, fén, mýdlo, skleničky a televize jsou
standartním vybavením pokojů. Při delším pobytu samozřejmě průběžné
úklidy probíhají. A ano, máme na pokojích pokojích také nábytek na
uložení věcí, stejně jakož i povlečené postele a dokonce klimatizaci.
Rychlovarná konvice na pokoji k dispozici není.
Iva Frančeová
Díky za odpovědi, které jsou více než uspokojivé. Těšíme se na
pobyt !
BECICA PETR
DOBRY DEN,CESTOVALI BYCHOM VLAKEM,JE NEJAKE SPOJENI Z BRECLAVI VLAKOVEHO
NADRAZI K VAM ?
Panská sýpka
Dobrý den, do Sedlece jede vlak i autobus.
Josef Čech
Dobrý den.
Chci se zeptat zda je u Vás i úschovna kol, zda pokoje mají vanu a nebo jen
sprchový kout? 🙂
Předem děkuji za odpověď.
Panská sýpka
Dobry den, pokoj standart je se sprchou, pokoj lux s virivou vanou. Uschovnu
kol mame
Lucie
Dobrý den,
vstup do venkovního bazénu = vstup do wellness? Nebo lze venkovní bazén
navštěvovat průběžně celý den?
Předem děkuji za odpověď.
Panská sýpka
Dobrý den, ano vstup do venkovního bazénu je součástí vellness a lze
navštěvovat jen v čase co máte na vouchru,
S pozdravem Reiniš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
pročítali jsem si recenze a jsou dost protichůdné, je pravda , že na stránkáh hotelu a i zde je málo forografií, aby si člověk udělal trochu obrázek – jak vypadá hotel např. z venčí, ale ani pokoje nejsou moc vidět. Jsme z toho trochu rozpačití, ale asi to zkusíme. Jaká je vybavenost pokojů – je k dispozici ručník, mýdlo? Probíhá nějaký úklid během delšího pobytu(5 dnů)? Je tam lednice, či rychlovarná konvice, skříň či skříňka na uložení oblečení..?
Děkuji
Dobrý den, ručník lednice, fén, mýdlo, skleničky a televize jsou standartním vybavením pokojů. Při delším pobytu samozřejmě průběžné úklidy probíhají. A ano, máme na pokojích pokojích také nábytek na uložení věcí, stejně jakož i povlečené postele a dokonce klimatizaci. Rychlovarná konvice na pokoji k dispozici není.
Díky za odpovědi, které jsou více než uspokojivé. Těšíme se na pobyt !