Dobrý den, dcera dostala voucher na running sushi. Když půjdu s ní, budu
muset taky platit, i když nebudu nic jíst?
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, je nám líto, ale u stolu musí mít každá další
osoba buď zakoupený voucher, nebo je nezbytné obsazené místo uhradit dle
ceníku poskytovatele. S přáním krásného dne, Karel
Dana
Dobrý den, mám dotaz. Dostala jsem od syna, já s dcerou voucher na
running suschi, máme platnost voucheru do 31.8. Jenže dcera je v Anglii a
bohužel se ještě nedostala domů. Je možné voucher cca.o 2 měsíce
prodloužit? Děkuji za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, je nám líto, že voucher nestihnete využít. :(
Prodloužení platnosti bohužel není možné individuálně technicky
provést. Můžete však voucher zkusit někomu ještě darovat. Pokud by ani
takto nebyl voucher využit a propadl by, můžete ho v rámci věrnostního
programu refundovat. Refundaci je možné provést vždy 7–30 dní po konci
platnosti voucheru. Pokud byste potřebovala s refundací pomoci, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Zuzana
Dobrý den, za malé děti ve věku 2 let se něco platí?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, dítě do 4,9 let s vámi může přijít zdarma.
Pěkný den :) Kačka
Martina Halouzková
Dobrý den, je možné využít nabídku dříve než v 17hod ve všední
den? Na uvedeném mailu restaurace se mi nikdo neozývá. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, voucher je možné využít pouze v uvedených časech.
Tedy ve všední dny od 17:00 do 22:00 hod nebo o víkendu od 11:00 do 22:00
hod. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dcera dostala voucher na running sushi. Když půjdu s ní, budu muset taky platit, i když nebudu nic jíst?
Dobrý den, Hano, je nám líto, ale u stolu musí mít každá další osoba buď zakoupený voucher, nebo je nezbytné obsazené místo uhradit dle ceníku poskytovatele. S přáním krásného dne, Karel