Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@hotel-jesenice.cz nebo na telefonu +420 313 599 260 (od 8:00 do 19:00 hod.), uvádějte jméno, telefon, termín a kód voucheru.
Vouchery je možné sčítat a pobyt si prodloužit.
Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
All inclusive
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 600 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 800 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
Polopenze
Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
Dítě od 3 do 11,9 let za 400 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
Dítě nad 12 let nebo další dospělý za 550 Kč / den včetně lůžka a stravy, bez dalších procedur
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Váš přístup k našemu dnešnímu prijezdu do hotelu Jesenice nás velice
zklamal. Nyní již o Vašem hotelu nemůžeme říct pozitivni hodnocení.
Počkat až do termínu odjezdu a pak teprve zavolat, že pobyt se nekoná, mi
nepřijde rovné a férové. Kor v dnešní době, když by se myslelo, že
budete rádi za klientelu. Pokud je chyba na straně komunikace, udělejte si
pořádek u svých recepčních a stanovte si priority a zajimejte se více
o vaše podřízené.
Sbohem
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto, opravdu nás mrzí, že nastaly tyto komplikace a voucher
jste nakonec nemohli v rezervovaném termínu využít. Vidím, že kolegyně
s Vámi již vše vyřešila a věřím, že se tato situace již nebude
opakovat. Samozřejmě pokud bychom Vám mohli ještě kdykoli s čímkoli
pomoct, určitě můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se
vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Váš přístup k našemu dnešnímu prijezdu do hotelu Jesenice nás velice zklamal. Nyní již o Vašem hotelu nemůžeme říct pozitivni hodnocení. Počkat až do termínu odjezdu a pak teprve zavolat, že pobyt se nekoná, mi nepřijde rovné a férové. Kor v dnešní době, když by se myslelo, že budete rádi za klientelu. Pokud je chyba na straně komunikace, udělejte si pořádek u svých recepčních a stanovte si priority a zajimejte se více o vaše podřízené.
Sbohem
Dobrý den, Iveto, opravdu nás mrzí, že nastaly tyto komplikace a voucher jste nakonec nemohli v rezervovaném termínu využít. Vidím, že kolegyně s Vámi již vše vyřešila a věřím, že se tato situace již nebude opakovat. Samozřejmě pokud bychom Vám mohli ještě kdykoli s čímkoli pomoct, určitě můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka