Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní 5* odpočinek v centru Prahy: historický hotel se snídaněmi i večeří a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte po zakoupení voucheru na e‑mailu info@lepalaishotel.eu. Při rezervaci uvádějte kód zakoupeného voucheru, jméno hosta a vybraný termín. Dostupnost závisí na Le Palais Art Hotel.
- Dotazy vám zodpoví na tel. +420 234 634 111.
- Dobré vědět: Hotel bude požadovat při check-in platební kartu pro předautorizaci nebo hotovost pro případné extra poplatky (1000 Kč/pokoj/noc).
- Pobyt je určený pro 2 dospělé. Užijte si odpočinek a relaxaci opravdu naplno a nechte tentokrát děti doma.
- Domácí mazlíčci: 450 Kč/noc (po předchozí e-mailové dohodě s hotelem)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 500 Kč/vůz/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná po písemné domluvě s rezervačním oddělením hotelu. Následnou změnu můžete provést na zákaznickém oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná po písemné domluvě s rezervačním oddělením hotelu.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám v košíku ubytování Pobyt se snídaní a Wellness pro 2 osoby, Pá-Ne. Je v tomto balíčku romantická varianta s 3chodovou večeří a privátní vířivkou?
Dobrý den, Lucie, jelikož se jedná o nabídku Pobyt se snídaní a
Wellness. zde bohužel večeře není, je zde kontinentální snídaně
podávané dle aktuálních nařízení vlády. V případě individuální
poptávky týkající se večeří a dotazu zda je zde privátní vířivka
prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu:info@lepalaishotel.eu
či tel.+420 234 634 111. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možnost zakoupit balíček pro 2 osoby(2 kamarádky), a ubytovat je třeba v apartmánu se dvěmi pokoji? Abychom byly spolu ale spala každá zvlášť?
Dobrý den, Simono, v rámci voucheru budete ubytováni v pokoji Standard nebo Deluxe dle zvolené varianty. Pokud byste však chtěli být ubytované v apartmánu, doporučím Vám obrátit se přímo na provozovatele na e‑mailu info@lepalaishotel.eu. nebo na tel. +420 234 634 111, se kterým se můžete na případné změně typu pokoje domluvit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
jak je to tedy s večeří v restauraci Artista?
V recenzích jsem se dočetl, že restaurace se konala v jiné restauraci.
Krom toho podle webu restaurace je otevřená jen ve všední dny a ještě
v omezeném provozu (nevím, co si pod tím představit)
Děkuji.
Vážený pane Mihole,
děkujeme vám za váš email a zájem o zakoupení voucheru na
Slevomat.cz.
Recenzi, kterou jste si přečetl na Slevomat.cz se vztahovala na hosty, kteří
využívali zakoupený voucher u nás v hotelu. V tomto termínu se naskytla
neočekávaná situace, kdy jsme neměli jiné hosty v hotelu a tím jsme
museli pružně zareagovat. Proto jsme museli najít vhodnou alternativu, jak
jim poskytnout zakoupenou službu v rámci balíčku. V závislosti na
postkovidové době se musíme přizpůsobit daným situacím, které jsou
mnohdy i pro nás mnohdy výzvou v rámci udržení vysoké kvality a
splnění očekávání našich hostů.
Pokud budete mít zájem o tento balíček, rádi vám ho nabídneme napřímo
v nejvhodnějším termínu – například 3.7.2021, kdy už máme několik
potvezených rezervací tohoto typu balíčku. Kvůli přetrvávající
postkovidové době jsme se rozhodli, že nabídka tohoto balíčku bude
v nejbližších dnech ukončena na Slevomatu.
Děkujeme za vaše pokochpení, v případě vašich dotazů a zájmu
o rezervaci jsme tu pro vás,
Lea Ullmannová
Reservation Manager
Dobrý den, zvažuji pobyt v tomto hotelu. Překvapilo mě, že levnější balíček se snídaní obsahuje i cituji…Po předchozí dohodě a na základě aktuálně dostupných kapacit je možný dřívější check-in od 13:00 a prodloužený check out do 15:00… Dražší balíček se snídaní a wellness tuto možnost nenabízí. Je to opravdu tak, nebo se tato možnost u balíčku s wellness zapomněla uvést? Děkuji.
Dobrý den,
Máme 3 varianty voucherů u Slevomatu a ano v jednom balíčku toto není
uvedeno. Dřívější check-in či pozdější check-out můžeme jistě
zajistit vždy, když to je možné. Jestli si zrovna budete přát zakoupit
variantu, kde to uvedeno není, uděláme vše proto, abyste mohl dřívější
check-in a pozdější check-out dostat také zdarma. Přeji příjemný zbyte
dne, Lea Ullmannová Rezervation Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o zakoupení noci v tomto hotelu. Píšete, že je možné zakoupit variantu ,,Romantický pobyt v pokoji Deluxe", ale nikde jsem nenašel tuto variantu. Je tato varianta stále v nabídce, co obsahuje a kolik stojí? Byl by možný dřívější check-in či pozdější check-out? Děkuji za odpověď. Petr
Dobrý den, Petře, bohužel tato varianta v nabídce byla, ale je již vyprodaná, takže bohužel ji nenabízíme. V ceně byla navíc večeře a privátní wellness, to si však lze dokoupit nyní i přímo v hotelu. Děkujeme za upozornění, tuto informaci jsme již odstranili z nabídky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)