Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Až 15 dní v horském hotelu v Beskydech: bohatá polopenze, neomezený bazén, biotop a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Rezervaci provádějte s dostatečným předstihem na e‑mailu hotelkrystof@seznam.cz. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu hotelkrystof@seznam.cz nebo na tel. +420 572 503 249.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (pouze malá a střední plemena, nutná domluva předem)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý večer,mám dotaz, kolik stojí dvě osoby, na dvě noci.
Děkuji
Dobrý den, Jano, cena voucheru se v tomto případě pohybuje od 3 490 Kč. Přesnou částku zjistíte snadno přímo v nabídce. Stačí vybrat, zda chcete voucher s termínem či bez termínu, poté zadáte potřebné informace a cena se vám automaticky vypočítá. Např. tedy voucher pro 2 osoby na 3 dny/2 noci bez termínu stojí 3 690 Kč. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
Máme u Vás rezervovaný pobyt 23.-28.8.2021. Chci se zeptat,zda požadujete
prokázání o negativním výsledků testu na Covid, jakou formou nebo zda se
dají udělat testy přímo u Vás?
Děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den, Zuzano, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný
den, Tomáš :)
Dobrý den máte volný termín 24–26.9?děkuji za info
Dobrý den, Darino :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a
nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný.
:)
Pěkný den
Dobry den, je mozna postylka pro 18 mesicni dite do pokoje?Nebo je nutne si vzit vlastni?
Dobrý den, hotel disponuje cestovní postýlkou cena je 150,–Kč/noc.
Je nutné sdělit jestli využijete naši, popřípadě si dovezete
svou. Děkuji
Dobrý den, máte prosím pokoje s balkonem.
Děkuji.
Dobrý den paní Kamilo, ano máme i pokoje s balkónem, jedná se o dvoulůžkové pokoje. Hezký den
Dobrý den,mám dotaz – r možné vzít ssebou psa,malé plemeno?Pokud ano,cena?Děkuji Zimová
Dobrý den, Heleno, příplatek za domácí zvíře je 250 Kč/noc. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den chci se zeptat , ráda bych si u vas rezervovala pobyt mam dva pejsky jeden velky pes a jeden maly, je možno s nima jit na snidani a vlastne cekově s nema ten pobyt tam prožít,?
Dobrý den, Sandro. Děkuji Vám za dotaz. Za pejska se připlácí 250 Kč za noc. Je však nezbytné, domluvit se individuálně přímo s hotelem. Doporučím Vám, kontaktovat poskytovatele na tel: +420 572 503 249
S přáním krásného dne, Karel