Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervace nutná v dostatečném předstihu na telefonu 778 778 232 nebo 573 391 090, případně e‑mailem na hotel@natrojaku.cz – při rezervaci nahlaste kód voucheru.
Důležité:Ubytování (check in) po 17. hodině je možné pouze po předchozí dohodě.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den Jsem kuřák ,tak jsem se chtěl zeptat zda je u vás během
pobytu dovoleno kouřit na balkoně? Děkuji Bartoš
Na Trojáku
Dobrý den. Na balkóně kouřit můžete.
Alena
Prosím o sdělení, jakým způsobem je podávána polopenze, zda je
výběr hlavně u večeře z více jídel.
Děkuji za odpověď Juřicová
Na Trojáku
Dobrý den,
večeře se podává: dvouchodové menu, výběrem z nabídky.
recepce
Maki
Dobrý den, máte volný termín od 1.8. – 6.8. pro 3 dospělé osoby a
9leté dítě ?Zda ano, jaká by byla prosím celková cena ?
Předem děkuji za odpověd.
Slevomat.cz
Dobrý den, Maki, Vámi vybraný termín už bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat. :) Pěkný den, Kačka
Na Trojáku
Dobrý den, v daném termínu máme volnou kapacitu pro Vaší poptávku.
Pro bližší informace kontaktujte recepci na tel.č.:
778 778 232. Děkuji
Gabriela
Dobrý den,je možné aby jste mi vystavili fakturu pro zaměstnavatele na
uplatnění příšpěvku FKSP?A ještě bych se ráda zeptala zda máte volný
pokoj pro 2 dospělé a 1 dítě (15let) v termínu od 25.7na
7–10dní?Předem děkuji za odpověd.
Na Trojáku
Dobrý den,
v daném termínu máme volnou kapacitu pro Vaší poptávku.
Ve spolupráci se Slevomatem, prozatím není možnost vystavit fakturu přes
FKSP. Tato služby je zatím v jednání se společností Slevomat.
Za hotel, Vám samozřejmě můžeme vystavit fakturu k čerpání příspěvku
FKSP. Pro bližší informace, prosím o kontaktování s recepci ( tel:
778 778 232).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den Jsem kuřák ,tak jsem se chtěl zeptat zda je u vás během pobytu dovoleno kouřit na balkoně? Děkuji Bartoš
Dobrý den. Na balkóně kouřit můžete.