Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je nutná rezervace předem na tel. č .: +421 907 942 098 nebo e‑mailem na ludosvocak@gmail.com (při rezervaci je nutné nahlásit číslo kupónu).
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti). Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. Recepci třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, všimla jsem si, že se prodloužila doba uzavření. Chtěla
bych zakoupit pobyt jako dárek k Vánocům – na březen. Bude penzion
opravdu otevřen? Děkuji za Vaší odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za zprávu. Bohužel, kdy poskytovatel znovu
otevře, záleží na vládních opatření a samotnému poskytovateli. Pro
více informací, Vám doporučím, kontaktovat přímo poskytovatele. Děkuji
za pochopení. S Přáním krásného dne, Karel
VeLa - Malý Slavkov
Dobrý deň.
Fungujeme stále, takže nemusíte mať žiaden strach.
VeLa - Malý Slavkov
Dobrý deň.
Samozrejme sme vám k dispozícii kedykoľvek.
Petr
Dobrý deň, zvažujem možnosť all inclusive, v info sa píše že sú
v cene alko i nealko nápoje, medzi iným pivo alebo biele či červené
víno…a v ďalšom riadku že cena nezahŕňa lokálne alkoholické nápoje.
Môžem poprosiť o komplexnú informáciu čo všetko je v cene all
inclusive?
Ďakujem a prajem pekný deň Petr
VeLa - Malý Slavkov
Dobrý večer.
Cena nezahŕňa zahraničné alkoholické nápoje.
Keďže ich ale veľa v ponuke nemáme 😀😀😀 tak v rámci all in, máte
v cene všetky naše nápoje.
Musím sa na to pozrieť ako to tam je napísané.
Ďakujem za pripomienku.
Michal Marek
Dobrý den, všechny pokoje mají dvojlůžko nebo dvě samostatné postele,
které se dají popřípadě dát k sobě?
VeLa - Malý Slavkov
Áno. Všetky izby majú postele ktoré sa dajú kombinovať podľa
potreby hostí.
Alena Maxianová
Dobrý den,který pokoj nebo apartmán disponuje balkonem?
VeLa - Malý Slavkov
Dobrý deň.
Balkón má apartmán Tulipán a Levanduľa.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, všimla jsem si, že se prodloužila doba uzavření. Chtěla bych zakoupit pobyt jako dárek k Vánocům – na březen. Bude penzion opravdu otevřen? Děkuji za Vaší odpověď
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za zprávu. Bohužel, kdy poskytovatel znovu otevře, záleží na vládních opatření a samotnému poskytovateli. Pro více informací, Vám doporučím, kontaktovat přímo poskytovatele. Děkuji za pochopení. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý deň.
Fungujeme stále, takže nemusíte mať žiaden strach.
Dobrý deň.
Samozrejme sme vám k dispozícii kedykoľvek.