Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na booking@vacationclub.pl nebo na tel. č. +48585858058.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás.
Vratná kauce: 400 PLN/pobyt (blokováno na platební kartě)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Máme zaplacený tento pobyt v Polsku. Chtějí kartou dát
zálohu za apartmán. Je možné místo úvěrové karty dát hotovost ? A co
je lepší eura nebo jejich zloté? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato,
v informacích ohledně vratné kauce je jasně uvedeno, že je zapotřebí
využít platební karty. V případě individuálního řešení tohoto
depozitu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým
se na této možnosti budete moci již domluvit. :-) Zde přikládám kontakt:
booking@vacationclub.pl
, +48 58 585 80 58.
Přeji krásný den,
Květoslava
Marie
Dobrý den, chceme objednat apartmán pro 2 dospělé a 2 děti. Od
3.7. Do 10.7.
Chtěla bych se zeptat zda je v ceně parkování a jestli je hlídáné.
A jestli se musí rezervovat zvlášť.
Pak se chtěla zeptat co potřebujeme ohledně covidu. Jsme po prodělané
nemoci v ochranné lhůtě. A máme potvrzení od lékaře. Jestli to
stačí. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, v hotelu mají k dispozici vnitřní i vnější
parkoviště, nicméně pro bližší informace Vám doporučím kontaktovat
přímo provozovatele na e-mailu booking@vacationclub.pl
nebo tel. +48 58 585 80 58, který Vám i rovněž sdělí, jaké potvrzení
budete k přijetí na pobyt potřebovat. Také Vám doporučím sledovat
aktuální informace na https://www.mzv.cz/jnp/cz/encyklopedie_statu/evropa/polsko/cestovani/index.html,
kde naleznete nejaktuálnější informace pro cestování do Polska. Pěkný
den :) Kačka
Jana Schejbalová
Dobrý den,
jsme dva dospělí a 2 12 leté děti. Není mi jasná cena, když se tam
píše dítě do 3.99 s rodiči na posteli zdarma a pak informace –
starší děti se počítají do obsazenosti apartmánu 4 osoby.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, vouchery z této nabídky jsou automaticky pro 4 osoby.
Pokud tedy plánujete na pobyt vyrazit 2 dospělí a 2 děti, stačí zakoupit
příslušnou variantu, v rámci které je rovnou zajištěn pobyt pro
4 osoby. Informace o mladším dítěti, tedy do 3,9 let, je uvedena proto,
kdyby bylo toto dítě bráno jako 5. osoba. Pěkný den :) Kačka
Petra Hubená
Dobrý den, tušíte, jaké jsou storno podmínky a případně jaká je
možnost stravování se „poblíž“?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro,
nejdříve k možnostem stravování, ve městě Kolobřeh se nachází mnoho
druhů restaurací či tam jsou například i k dispozici Supermarkety. Vše
je v příjemné vzdálenosti, takže si jsem jista, že i za případné
pomoci recepce nebudete mít určitě problém se vhodně při pobytu stravovat.
:-) Pro více informací doporučuji využít službu Google map, kde si po
zadání adresy hotelu budete schopna najít i veškeré veřejné služby
poblíž.
Co se týče storno podmínek, ty najdete po rozkliknutí jakékoliv varianty
nabídky ve složce „Storno podmínky“.
Přeji krásný den,
Květoslava
Jana
Dobrý den,
je možné si sebou vzít vychovaného psa, který nevyje, neštěká,
poslouchá? Jaký by byl případně příplatek. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, na pobyt s sebou můžete vzít i psa. Příplatek za
domácí zvířata činí 10 €/den. Nicméně doporučím Vám kontaktovat
předem přímo dané ubytování e‑mailem na booking@vacationclub.pl
nebo na tel. +48585858058 a domluvit se s nimi na veškerých podrobnostech.
Pěkný den :) Kačka
Marketa
Dobry den, muzeme nabidku apartmanu vyuzit i pro 5ticlennou rodinu? Deti 13,
10, 10 let. Napr. Vlastní pristylkou?Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, apartmán je bohužel určen pro maximálně 4 osoby.
Nicméně můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu booking@vacationclub.pl
nebo na tel. +48585858058, se kterým se můžete zkusit dohodnout na nějakém
individuálním řešení. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Máme zaplacený tento pobyt v Polsku. Chtějí kartou dát zálohu za apartmán. Je možné místo úvěrové karty dát hotovost ? A co je lepší eura nebo jejich zloté? Děkuji
Dobrý den, Renato,
v informacích ohledně vratné kauce je jasně uvedeno, že je zapotřebí využít platební karty. V případě individuálního řešení tohoto depozitu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se na této možnosti budete moci již domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: booking@vacationclub.pl , +48 58 585 80 58.
Přeji krásný den,
Květoslava