Polské Krkonoše pro pár i rodinu: snídaně či polopenze i wellness a aquapark ve 4* resortu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- 1 dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
- Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, líbí se nám Váš hotel snabídkou služeb, je možné vystavit fakturu na zaměstnavatele mám příspěvek na FKSP od zaměstnavatele. Děkuji Monika
Dobrý den, Moniko, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Budete, prosím, na tento hotel vypisovat další termíny? Chtěli bychom jet
2–4.11. i s miminkem. Bude miminko potřebovat nějaký doklad? Děkuji,
Šnajdrová
Dobrý den, Deniso, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S dotazem zda miminko bude potřebovat nějaký doklad se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu: rezerwacja.online@blue-mountain-resort.pl či tel. +48 75 619 93 99. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji Vám krásný den, Tomáš :-)
Dobrý den, mohu si sebou vzít svého psa? Jaká je cena za něj, kdybychom jeli od 26.-28.9.2021 a kde v rezervaci mohu tuto skutečnost sdělit? Děkuji, Maršálková
Dobrý den, Zuzano, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Příplatek za domácí zvířata činí: 30 PLN/noc. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, jaká jsou současná opatření, případná omezení welness s ohledem na covid? Děkuji
Dobrý den, paní Blažková, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný
den, Tomáš :)
Dobrý den, musíte mít negativní test na covid nebo očkování.
V zařízení musíte nosit ochranné masky
pozdravy
Dobrý den, lze uhradit pobyt předem na fakturu v české koruně? Dekuji
Dobrý den, Marie, v tomto případě úhrada voucheru na fakturu není bohužel možná. Jelikož v této nabídce lze zakoupit pouze vouchery s online termínem, které je nutné zaplatit ihned. Pro platbu můžete tedy využít způsob úhrady Kartou online nebo přes Twisto. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, je nyní v aquaparku nějaké omezení wellnesu? Počet lidí nebo jen určitá doba denně ,kdy a na jak dlouho může klient využít aquapark? Diky
Dzień dobry, każdego dnia jest 6 tur basenowych. Pierwsza zaczyna się
o godzinie 9:00. Ostatnia zaczyna się o godzinie 19:00. Mogą się Państwo
zapisać na więcej niż 1 turę dziennie. Zapisy są prowadzone w recepcji
AQUAPARKU.
Pozdrawiam,
Karol Durajczyk
Dział Rezerwacji
Dobrý den,
Funguje hotel ve standardním režimu nebo jsou zavedeny v rámci covidových
opatření nějaká omezení? Jedná se mi o wellness, bazény, hernu.
Děkuji
Dzień dobry,
przyjeżdżając do polski trzeba mieć test na covid,
W restauracji należy mieć ubrane maseczki.
Aquapark działa w 1,5 h turach zapisy prowadzi recepcja basenowa.
Pozdrawiam
Joanna Owczarek
Hezký den, vybrali jsme si pro pobyt hotel Blue Mountain Resort ve Sklářské Porubě v Polsku. Jsme 2 dospělí a máme 2 děti 5 a 9 let. Nabídka „Dlouhý letní pobyt s polopenzí a bohatým programem“ však neumožňuje zadat 2 děti v tomto věku, při jakémkoliv výběru je druhé vždy max. do 4 let?
Dzień dobry,
Oferta Slevomat jest przeznaczona tylko dla 2 osób dorosłych i 1 dziecka.
Zachęcam do kontaktu mailowego z adresem rezerwacja@blue-mountain-reosrt.pl
żebyśmy mogli przygotować dla państwa ofertę dla 2 osób dorosłych
i 2 dzieci (5 i 9 lat).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, líbí se nám Váš hotel snabídkou služeb, je možné vystavit fakturu na zaměstnavatele mám příspěvek na FKSP od zaměstnavatele. Děkuji Monika
Dobrý den, můžeme vystavovat faktury v PLN