Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Termín pobytu si zerervujte co nejdříve po zakoupení voucheru e‑mailem penzion@napastousce.cz nebo na tel. 381 210 972, případně 775 420 786.
Rezervaci můžete 11 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 11 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, bylo by prosím volné ubytování pro 6 dospělých a 3 děti
na přistýlkách některé 3 dny v termínu 14.8.-22.8.2021 ? A jaký test
o bezinfekčnosti budete prosím požadovat ? Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :)
ve vašem případě by bylo nutné zakoupit tedy 3 vouchery. Volnou kapacitu
lze zjistit přímo z nabídky. Vyberete si daný termín, vložíte do
košíku a poté se můžete pokusit zvýšit počet kusů daného voucheru. Zde
zjistíte kolik voucherů je na daný termín ještě volných. Opatření
ohledně prokazování bezinfekčnosti se řídí vládním nařízením, které
najdete případně zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)
Lucie Plachá
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by se nenašel volný pokoj (
2 lůžkový s 1 přistýlkou) v termínu 3.8.- 8.8.? V nabídce tento
termín již není, občas se však stává, že se termín uvolní.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
online kalendář se snažíme udržovat stále aktuální. Informace v něm by
tedy měli platit. Samozřejmě je možné, že se termín ještě objeví díky
uvolnění rezervace, ale nyní je bohužel obsazený.
Pěkný den :)
Lucie Plachá
Dobrý den,
co vše prosím obsahuje kontinentální snídaně?
A bylo by prosím možné prodloužit pobyt o 1 noc? Jaká by prosím
byla cena?
Penzion Na Pastoušce
Dobrý den, snídaně obsahuje:
džem, paštika, tavený sýr, máslo, med, jogurty, cereálie, mléko, pečivo,
sladké pečivo, salámy, sýry, zeleninu, míchaná vejce, párky, káva, čaj,
džus.
Pobyt lze prodloužit a dopaltek, který vypočteme poměrnou částí ze
zakoupenáho voucheru můžete uhradit u nás.
Jan Dvořák
Dobrý den je možné si u vás půjčit dětskou cestovní postýlku popř.
cena za noc, nebo máte pouze přistýlku?
Penzion Na Pastoušce
Dobrý den,
zapůjčení dětské postýlky je možné a bez poplatku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by prosím volné ubytování pro 6 dospělých a 3 děti na přistýlkách některé 3 dny v termínu 14.8.-22.8.2021 ? A jaký test o bezinfekčnosti budete prosím požadovat ? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko :)
ve vašem případě by bylo nutné zakoupit tedy 3 vouchery. Volnou kapacitu lze zjistit přímo z nabídky. Vyberete si daný termín, vložíte do košíku a poté se můžete pokusit zvýšit počet kusů daného voucheru. Zde zjistíte kolik voucherů je na daný termín ještě volných. Opatření ohledně prokazování bezinfekčnosti se řídí vládním nařízením, které najdete případně zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)