Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* pobyt v Jihlavě: snídaně i večeře, wellness, návštěva zoo či aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte v dostatečném předstihu, co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu jihlava@eahotels.cz nebo na tel. +420 567 117 444 nebo +420 271 090 832. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Rezervace hotelového wellness je nutná předem na recepci.
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči, bez stravy a služeb: zdarma
- Dítě od 6 do 14,9 let na vlastním lůžku, se snídaní a bez služeb: 500 Kč/noc
- Osoba starší 15 let na vlastním lůžku, se snídaní a bez služeb: 750 Kč/noc
- Zapůjčení dětské postýlky (po předchozí domluvě s recepcí): zdarma
- Dětem do 1 roku není z bezpečnostních důvodů povolen vstup do aquaparku.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkování zdarma na venkovním parkovišti, hotelové garáže 150 Kč/noc)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, můžu zakoupit jeden voucher pro 2 osoby, když přijedu já
jako 1 dospělá osoba a se mnou dcera 10 let?
děkuji
Dobrý den, Zuzano,
ano, můžete zakoupit balíček pro 2 osoby pro sebe a dceru. S pozdravem,
RECEPCE EA.
Dobrý den, je možné u vás využít jen wellnes bez ubytování?
Dobrý den. Pro dostupnou kapacitu wellness se můžete informovat přímo na recepci hotelu na +420 567 117 444. S pozdravem recepce hotelu EA bussines Jihlava
Dobrý den ,prosím Vás, pro děti 13 let a dospělou osobu bude stačit antigenní test provedený doma? A do wellnes bude stačit ten samý??Děkuji předem za odpověď. Hezký den. Dana
Dobrý den, Dano, ohledně aktuálně potřebných potvrzení je nejlepší se obrátit přímo na hotel na e‑mailu jihlava@eahotels.cz nebo na tel. +420 567 117 444 nebo +420 271 090 832, kde vám sdělí, jak to u nich nyní probíhá a co vše vyžadují. Rovněž se můžete mrknout zde https://covid.gov.cz/, kde najdete další informace o aktuálních opatřeních. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chápu to tak, že když jsme 2+2deti,musim koupit dva
vouchery?
Změnila se situace ohledně covidu, co nyní musí mít dítě sebou za
potvrzení, pokud ještě nemá druhou dávku vakcíny? Děkuji. GITA
Dobrý den Gito,
Pokud si zakoupíte dva vouchery, tak budete mít k dispozici dva
dvoulůžkové pokoje a vy i děti obdržíte všechny náležitosti balíčku
(vstupenky do zoo, atd.). Nebo si můžete zakoupit jeden voucher a připlatit
si pouze za přistýlku. Přistýlka činí 450,– CZK/noc. Přistýlka je
zdarma pro děti do 6 let. Děti už ale nebudou mít nárok na ostatní
položky, které zahrnuje balíček.
S pozdravem, RECEPCE.
Dobrý den,jde u vás pobyt hradit z benefitů Gallery Beta? Já že jsem v nabídce nenašla..Děkuji Sůrová
Dobrý den, Veroniko,
Gallery Beta bohužel nelze hradit pobyt.
S pozdravem Recepce EA Business hotelu v Jihlavě.
Dobrý den,
jaká nyní platí opatření ohledně covidu? Je nutné mít nějaký test,
prodělání nemoci? Jaké lhůty? Předem děkuji za upřesnění. Hezký
zbytek dne
Vážení hosté, pro pobyty v hotelu od 24.5.2021 je nutné při
příjezdu předložit v recepci jedno z následujících potvrzení:
- Negativní PCR test nebo POC antigenní test ne starší 48 hodin
nebo
- Potvrzení od zaměstnavatele, že nejdéle před 72 hodinami podstoupili
test na Covid 19 s negativním výsledkem
nebo
- Laboratorně potvrzené výsledky o prodělání onemocnění Covid
19 s následným pozitivním POC antigenním testem na přítomnost antigenu
viru SARS CoV-2 ne starším než 180 dní
nebo
- Podstoupí preventivní antigenní sebetestování v hotelu nebo
samostatně
nebo
- Uplynulo nejméně 14 dní od dokončení očkování proti Covid 19
nebo
- od aplikace první dávky očkovací látky v případě dvoudávkového
schématu podle SPC uplynulo nejméně 22 dní, ale ne více než 90 dní,
pokud nebyla aplikována druhá dávka
nebo
- od aplikace dávky očkovací látky v případě jednodávkového schématu podle SPC uplynulo nejméně 14 dní
Dobrý den, je možné ve Vašem hotelu ubytování s pejskem?Děkuji nza odpověď.
Dobrý den, Dagmar, je mi líto, ale domácí zvířata nejsou povolena. Hezký den
Dobry den,
radi bychom Vas navstivily zacatkem zari..
Je mozne ubytovan pro 3 dospele (zeny) a 4,5 lete dite..? Dekuji Vam
predem!
Dobrý den z EA Business hotelu, ano, ubytování je možné. Balíček a jeho obsah je vytvořený pouze pro dvě osoby na dvoulůžkovém pokoji. Doporučuji tedy zakoupit dva vouchery. S pozdravem, RECEPCE HOTELU.
Dobry den,
chybi mi zde info o tom zda je v pokoji manzelska postel nebo 2× jednoluzko.
Doplnite informaci?
Dekuji.
Dobrý den, Tomáši, na pokoji je manželská postel. S pozdravem. RECEPCE HOTELU.
Dobrý den,
fungujete již normálně?
Děkuji za reakci
Dobrý den, Lukáši,
hotel by již měl v souladu s vládními nařízeními v pořádku opět
fungovat. :-) Pro zjištění více informací ohledně dostupnosti veškerých
služeb uvedených v naší nabídce Vám doporučuji kontaktovat přímo něj.
Zdě přikládám kontakt: jihlava@eahotels.cz
,+420 567 117 444.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chci se zeptat jestli dostaneme u vas na pujčení župany nebo si máme dovést své
Děkuji za odpověď
Ano, lze požádat o zapůjčení županů. S pozdravem recepce hotelu