Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v Pytloun City Boutique Hotelu**** v srdci Liberce: snídaně, jedna 3chodová večeře a třeba i masáž

4,0 / 5 Pytloun City Boutique Hotel**** Liberec (mapa) 57 prodejů

Hodnocení podniku Pytloun City Boutique Hotel****

4,0 27×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 3,6
72.38%
Personál 3,9
77.142%
Jídlo 3,8
75.238%
Lokalita 4,1
81.904%
Průběh rezervace 4,3
86.666%

Filtry
Recenze zákazníků

Výborná večeře v hotelové restauraci Grand Imperial.

Hotel má nejlepší roky za sebou. Bohužel vše je špinavé, zaprášené, zanedbané, okopané zdi. Poničené vybavení. Upadlá hvězda na označení hotelu. Ale to co mě čekalo pod polštářem? Naprosto odporné…

Hodnoceno: 12. října 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Ochotný personál (zejména pokojské a paní u snídaní)

I když bylo uvedeno, že je nabídka vhodná pro děti do 12 let, s kočárkem není šance se dostat přes točící dveře budovy, do pokoje bylo ještě patro schodů, i když jsme rezervovali, dětskou postýlku a uváděli dítě do jednoho roku…

Hodnoceno: 2. října 2021
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Rychlá rezervace. Čistota. Dobré snídaně.
Překvapilo nás okno z pokoje do koupelny.

Nepřehledné a málo prostoru na parkování. Uvítali bychom, aby každému, kdo si připlatí parkování, bylo automaticky přiděleno konkrétní místo na stání. Bohužel tomu tak není, po každém vyjetí a následném vrácení do garáže, bylo těžké najít volné parkovacích místo. V každém patře je jen pár míst pro hotel, zbytek mají reserve jiné firmy. Určitě by bylo vhodné promyslet i parkovací místa pro rodiny s dětmi, jelikož otevřít dveře od auta a vyndat cestovní vajíčko s dítětem, byl vždy nadlidský úkol. Málo prostoru!!
Problém nastal při příchodu z večeře. Už v 19.30 hod. byly zamčené běžné postranní dveře, kterými se dalo snadno vjet do hotelu s kočárkem. K dispozici byly pouze točící, do kterých jsme se s kočárkem nevešli. Tuto skutečnost jsme oznámili na recepci hotelu, avšak ti s tím nic nemají společného, pravděpodobně tyto dveře zamyká správce objektu.

Hodnoceno: 28. září 2021 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

S ubytováním v hotelu jsme byli velice spokojeni.
Personál byl velice příjemný a profesionální.
Příště se zde opět rádi ubytujeme.

Večeře ve Zlatém kohoutu, která je v ceně voucheru, je však celkem zbytečná a kazí celkový dojem. Absolvovali jsme ji již podruhé, čekali jsme změnu v chování obsluhy, ale ta se bohužel nezměnila.
Příště půjdeme raději jinam, je zde plno restaurací, kde se vaří výborně a obsluha se o hosty stará.

Absolvovali jsme podruhé a čekali jsme změnu

Hodnoceno: 19. září 2021
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Personál byl vlídný a přátelský
Tříchodová večeře ve formě bufetu v restauraci Zlatý kohout byla velmi dobrá
check out ve 12 hod

Zaplatíte si pobyt na slevomatu, kde Vám je nabízeno ubytování včetně uvítacího přípitku a masáže pro 2, ale nic z toho nedostanete! Proč? Objednali jsme si ubytování v určitý termín a na voucheru máte napsáno „Termín je garantovaný už nemusíte nikam volat, rezervace je tímto potvrzená“ Očekávali jsme tedy, že když hotel ví, kdy přesně přijedete bude mít připraveno přesně to, co jsme si objednali přes slevomat. Bohužel, když jsme přijeli na hotel, tak nám řekli, že masáž si musíme rezervovat alespoň 14 dni dopředu. Na čí straně je tedy chyba? Hotel tvrdil, že za to může slevomat, který nás měl informovat o této skutečnosti. Nebo je chyba na straně hotelu? Neměl by si hotel zkontrolovat, kdo k nim má přijet a jaké služby bude čerpat. Masáž jsme tedy neměli a přípitek jsme žádný nedostali. Co se týče hotelu, který má mít 4* tak bohužel musím konstatovat, že jsme očekávali komfortnější ubytování.

Hodnoceno: 18. srpna 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Nemohu nic uvést,

Ubytování, velikost pokoje, neodpovídá standartu 4 hvězdiček, první pokoj při přjezdu, nesvítilo světlo v koupelně, prasklá sprchová vanička, druhý den výměna za jiný pokoj, zde už vše fungovalo, ale čistota a opotřebení vybavení a zařízení pokoje jsou už za zenitem, spíš uroveň lepší ubytovny. Stravování, snídaně připravované v prostoru recepce, následné myti nádobí za recepcí apod. Jako nejhorší zážitek luxusní večeře v restauraci Zlatý Kohout, jídlo na velmi nízké urovni a personál trochu unavený. Nejhorší zážitek který jsem zažil na zakoupení vouchru, a to jsem myslel, že oslavím narozeniny. Doporučuji Slevomatu si nabízené služby prověřit. Foto o vadách mám k dispozici.

Hodnoceno: 11. srpna 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Město je hezké. Druhý den milý a ochotný pán recepční. Personál v druhém hotelu Grand hotel Pytloun nám poskytli v recepci sprchovy gel a mýdlo.

Po dotazu pani recepcni proč není na pokoji ani tekute mýdlo nebo sprchovy gel nám paní recepcni řekla, že se to nedává z důvodu covidu. Jsme zvyklí, že v každém hotelu bývá buď malé balení mýdla nebo sprchoveho tělu. Nebo na zdi nádobí a s tekutým mýdlem. Z toho důvodu jsme si s sebou nic takového nebrali. Před večeři, která byla v Grand hotelu Imperial Pytloun, jsme se v recepci , zeptali a tam se divili, co paní recepci řekla a dali nám malý sprch. gel a malé mýdlo. Tam je k hostům zřejmě jiný přístup. I když paní recepcni říkala, že je tam 14 dní. Její vysvětlení bylo opravdu dost divně.

Hodnoceno: 30. července 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Personál ochotný , bohužel to někdy nestačí. Pokud personál nahrazují 16-ti (17-ti) letí brigádníci bez zkušeností musí se to projevit.

Pravdě podobně je náš názor ovlivněn několika pobyty v interhotelu Pytloun.
Porovnání je jako nebe a dudy. Vím , že za současný stav může vláda v čele s Burešem který systematicky likviduje cestovní ruch, gastronomii a pod.
Hned první noc jsme nespali neboť od půl jedné v noci pípaly v celém hotelu kouřové detektory téměř hodinu. V pondělí k snídani tuhé ještě vlhké rohlíky (z mrazáku), každou snídani bylo třeba si říkat o šálky na kávu , lžičky také nebyly, obsluha vždy přinesla pouze ty dva. Voda na čaj často došla , džus také. Donesené lžičky nebyly čisté, uvítací drink ( prosecco ) jsme vůbec nedostali, v ovladači na televizi nebyly baterie, v minibaru chybělo podle seznamu několik položek.
Při večeři v restauraci Zlatý kohout jsme byli s jídlem spokojeni , ovšem ochotný číšník si nás již nevšímal , přesto , že viděl jak sedíme u prázdných sklenic. Po upozornění jsme čekali 30min na zaplacení.

Hodnoceno: 24. července 2021 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří

Pokoj čistý. Malý, ale s terasou.

Nedostali jsme žádný welcome drink uvedený ve voucheru. Nebyla připravena přistýlka pro dceru ani vouchery na večeři. Zmatky a dlouhá čekací doba při nápravě. Večeři jsme nakonec ani nevyužili, byla daleko od ubytování. Parkování nutné rezervovat předem, chybná informace zaměstnanců. Nedoporučuji s dětmi.

Hodnoceno: 9. července 2021 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Pobyt v srdci Liberce s luxusní 3chodovou večeří
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru