Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné si připlatit wellness, místo 30 minut třeba na
hodinu? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, v případě individuální poptávky, prosím
kontaktujte přímo hotel na e-mailu:rezervace@hotelharrachov.com či tel.
+420 608 000 685. Krásný den, Tomáš :)
Nikola B.
Dobrý den, je mozne si pri koupi tohoto voucheru připlatit za privátní
vířivku 90min? Je nejlepší zavolat předem nebo stačí až v hotelu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo, ohledně tohoto dotazu kontaktujte prosím přímo hotel
na e-mailu: rezervace@hotelharrachov.com
či tel.+420 608 000 685. Krásný den, Tomáš :)
Miluška
Dobrý den,
je možné objednat pokoj pro 3 dospělé osoby a 2 děti ve věku 5 let a
5 měsíců? Při rezervaci jsem bohužel tuto volbu nenašla.
Předem děkuji za odpověď.
Hezky den, Miluška
Slevomat.cz
Dobrý den, Miluško, v tomto případě bych Vám poradila zakoupit
2 vouchery. Jeden voucher pro 2 osoby a druhý voucher také pro 2 osoby
s tím, že 3. osobu zde doplatíte na místě dle ceníku v sekci
Příplatky. Pokud však budete potřebovat pokoj s přistýlkou, je nutné si
ověřit jeho dostupnost na e‑mailu rezervace@hotelharrachov.com
či telefonu 608 000 685 před zakoupením voucheru. Pěkný den
:) Kačka
Veronika
Dobrý den,prosím máte pokoje s balkonem?Kolik by byl případný
příplatek?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko,
za pokoj Superior s balkónem se platí příplatek 265 Kč/noc. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Ladislava Kuncová
Dobrý den, prosím o informaci jak použít pro možnost zajištění
Rodinného pokoje, 2osoby + syn 17let (uvedeno v příplatcích), jak
případně koupit a jaká by byla cena. Případně i pokoj s balkónem.
Termín ideálně 1.7 až 7.7, děkuji předem
Laďka
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislave,
prosím, obraťte se s tímto dotazem přímo na poskytovatele služby, se
kterým se budete moci na těchto podrobnostech líže domluvit. Zde
přikládám kontakt: rezervace@hotelharrachov.com
,+420 608 000 685.
Přeji krásný den,
Květoslava
reservations. pytloun
Vážená paní Kuncová,
doplatek za rodinný pokoj je 600,– Kč/ noc.
Hezký den,
Markéta Sattlerová
Pytloun Hotels
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si připlatit wellness, místo 30 minut třeba na hodinu? Děkuji
Dobrý den, Barboro, v případě individuální poptávky, prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu:rezervace@hotelharrachov.com či tel. +420 608 000 685. Krásný den, Tomáš :)