Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Prochoďte Jeseníky: hotel s domácí atmosférou, bohaté snídaně a 3chodové večeře

4,5 / 5 Hotel Minerál Jeseníky (mapa) 76 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
IVANA Šabartová

Dobrý den, prosím kolik stojí noc pro 15_leté dítě s polopenzí?Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano :)
doporučím Vám dítě zadat při objednávce přímo do počtu osob. Systém Vám pak ihned spočítá cenu dané varianty pro všechny zadané osoby. Pěkný den :)

Alena Pálová

Dobrý den

Chci si zarezervovat pobyt na 5–6 dní. V online rezervaci to nabízí jen 3 denní termíny. Když si vyberu 2 termíny po sobě, je tam jedna noc mezera. Je možno objednat 6 dní v kuse?

 Alena

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, v rámci této nabídky je možné zakoupit voucher s délkou pobytu 3–15 dní, nicméně plno termínů už je obsazených, proto se Vám nezobrazují v některých termínech možnosti delšího pobytu. V tomto případě lze tedy vybírat pouze z dostupných možností v online kalendáři. Pěkný den :) Kačka

Martin Motal

Dobrý den,
co se týče kuchyně, připravujete i bezmasá jídla? :)

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine :)
v rámci polopenze není problém domluvit s hotelem bezmasou stravu. Kuchyně Vám v tomto vyjde ráda vstříc.
Pěkný den :)

Pavla

Dobrý den,chtěli bychom k vám vyrazit s přítelem a se dvěmi dětmi. Jak bude řešen pokoj,dvě místnosti na spaní anebo v jedné místnosti čtyři lůžka? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Pavla

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlo,

takové řešení je závisle na vícero faktorech, například na věku Vašich dětí. Pro více informací doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,+420 608 618 041.

Přeji krásný den,
Květoslava

Karolína MARČIŠINOVÁ

Dobrý večer, kolik byl stál příplatek za jeden den ,pro dvě osoby

Slevomat.cz

Dobrý den, Karolíno,

obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na recepci hotelu, kde Vám již jistě poradí, jak v tomto případě postupovat. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,+420 608 618 041.

Přeji krásný den,
Květoslava

Štěpánka Volfová

Dobrý den, je možné v prostorách hotelu uschovat horská kola?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Štěpánko, ano, je to možné. V hotelu mají k dispozici kolárnu, kde můžete svá kola uložit. Pěkný den :) Kačka

Eva prejsová

Dobrý den,
poptávám termín 24.- 28.9. 2021 pro 16 osob (8 dospělích a 8 dětí).
Děkuji za odpověď.
Eva Prejsová

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo,

pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se již budete moci domluvit na podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz , +420 608 618 041.

Přeji krásný den,
Květoslava

Gaby

Dobrý den, nepadají hotelu emaily ode mne do spamu? Ptám se, protože se mi nedaří hotel dlouhodobě kontaktovat. Než si zakoupím voucher, ráda bych mluvila s hotelem zda-li mají volno v termínu 26.6–3.7.

Slevomat.cz

Dobrý den, Gaby, je mi líto, že se Vám nedaří hotel kontaktovat, vzhledem k omezenému provozu je možné, že e-mail neprohlížejí tak často. Můžete hotel zkusit kontaktovat také telefonicky na čísle 608 618 041. Nic­méně Vámi vybraný termín 26.6. – 3.7.2021 vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit také přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Stačí vybrat počet osob a dětí a termín si při nákupu rovnou rezervujete. Nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Pokud by problémy s kontaktováním hotelu přetrvávali, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi vše prověříme. Pěkný den :) Kačka

Barbora Vondráčková

Můžou k vám psi?

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, je nám líto, ale domácí zvířata bohužel nejsou v hotelu povolena. Pěkný den :) Kačka

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru