Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím kolik stojí noc pro 15_leté dítě
s polopenzí?Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano :)
doporučím Vám dítě zadat při objednávce přímo do počtu osob. Systém
Vám pak ihned spočítá cenu dané varianty pro všechny zadané osoby.
Pěkný den :)
Alena Pálová
Dobrý den
Chci si zarezervovat pobyt na 5–6 dní. V online rezervaci to nabízí jen
3 denní termíny. Když si vyberu 2 termíny po sobě, je tam jedna noc
mezera. Je možno objednat 6 dní v kuse?
Alena
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, v rámci této nabídky je možné zakoupit voucher
s délkou pobytu 3–15 dní, nicméně plno termínů už je obsazených,
proto se Vám nezobrazují v některých termínech možnosti delšího pobytu.
V tomto případě lze tedy vybírat pouze z dostupných možností v online
kalendáři. Pěkný den :) Kačka
Martin Motal
Dobrý den,
co se týče kuchyně, připravujete i bezmasá jídla? :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine :)
v rámci polopenze není problém domluvit s hotelem bezmasou stravu. Kuchyně
Vám v tomto vyjde ráda vstříc.
Pěkný den :)
Pavla
Dobrý den,chtěli bychom k vám vyrazit s přítelem a se dvěmi dětmi.
Jak bude řešen pokoj,dvě místnosti na spaní anebo v jedné místnosti
čtyři lůžka? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Pavla
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo,
takové řešení je závisle na vícero faktorech, například na věku Vašich
dětí. Pro více informací doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby. Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz
,+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Karolína MARČIŠINOVÁ
Dobrý večer, kolik byl stál příplatek za jeden den ,pro dvě osoby
Slevomat.cz
Dobrý den, Karolíno,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na recepci hotelu, kde Vám již
jistě poradí, jak v tomto případě postupovat. :-) Zde přikládám
kontakt: info@hotelmineral.cz
,+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Štěpánka Volfová
Dobrý den, je možné v prostorách hotelu uschovat horská kola?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Štěpánko, ano, je to možné. V hotelu mají k dispozici
kolárnu, kde můžete svá kola uložit. Pěkný den :) Kačka
Eva prejsová
Dobrý den,
poptávám termín 24.- 28.9. 2021 pro 16 osob (8 dospělích a
8 dětí).
Děkuji za odpověď.
Eva Prejsová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo,
pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se již
budete moci domluvit na podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,
+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Gaby
Dobrý den, nepadají hotelu emaily ode mne do spamu? Ptám se, protože se
mi nedaří hotel dlouhodobě kontaktovat. Než si zakoupím voucher, ráda bych
mluvila s hotelem zda-li mají volno v termínu 26.6–3.7.
Slevomat.cz
Dobrý den, Gaby, je mi líto, že se Vám nedaří hotel kontaktovat,
vzhledem k omezenému provozu je možné, že e-mail neprohlížejí tak
často. Můžete hotel zkusit kontaktovat také telefonicky na čísle
608 618 041. Nicméně Vámi vybraný termín 26.6. – 3.7.2021 vidím
v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si
můžete ověřit také přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři.
Stačí vybrat počet osob a dětí a termín si při nákupu rovnou
rezervujete. Nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. Pokud by problémy s kontaktováním hotelu přetrvávali,
můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi vše prověříme.
Pěkný den :) Kačka
Barbora Vondráčková
Můžou k vám psi?
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, je nám líto, ale domácí zvířata bohužel nejsou
v hotelu povolena. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím kolik stojí noc pro 15_leté dítě s polopenzí?Děkuji
Dobrý den, Ivano :)
doporučím Vám dítě zadat při objednávce přímo do počtu osob. Systém Vám pak ihned spočítá cenu dané varianty pro všechny zadané osoby. Pěkný den :)