Prochoďte Jeseníky: hotel s domácí atmosférou, bohaté snídaně a 3chodové večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den
Chci si zarezervovat pobyt na 5–6 dní. V online rezervaci to nabízí jen
3 denní termíny. Když si vyberu 2 termíny po sobě, je tam jedna noc
mezera. Je možno objednat 6 dní v kuse?
Alena
Dobrý den, Aleno, v rámci této nabídky je možné zakoupit voucher s délkou pobytu 3–15 dní, nicméně plno termínů už je obsazených, proto se Vám nezobrazují v některých termínech možnosti delšího pobytu. V tomto případě lze tedy vybírat pouze z dostupných možností v online kalendáři. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
co se týče kuchyně, připravujete i bezmasá jídla? :)
Dobrý den, Martine :)
v rámci polopenze není problém domluvit s hotelem bezmasou stravu. Kuchyně
Vám v tomto vyjde ráda vstříc.
Pěkný den :)
Dobrý den,chtěli bychom k vám vyrazit s přítelem a se dvěmi dětmi. Jak bude řešen pokoj,dvě místnosti na spaní anebo v jedné místnosti čtyři lůžka? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Pavla
Dobrý den, Pavlo,
takové řešení je závisle na vícero faktorech, například na věku Vašich
dětí. Pro více informací doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby. Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz
,+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý večer, kolik byl stál příplatek za jeden den ,pro dvě osoby
Dobrý den, Karolíno,
obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na recepci hotelu, kde Vám již
jistě poradí, jak v tomto případě postupovat. :-) Zde přikládám
kontakt: info@hotelmineral.cz
,+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možné v prostorách hotelu uschovat horská kola?
Děkuji.
Dobrý den, Štěpánko, ano, je to možné. V hotelu mají k dispozici kolárnu, kde můžete svá kola uložit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
poptávám termín 24.- 28.9. 2021 pro 16 osob (8 dospělích a
8 dětí).
Děkuji za odpověď.
Eva Prejsová
Dobrý den, Evo,
pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se již
budete moci domluvit na podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz ,
+420 608 618 041.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, nepadají hotelu emaily ode mne do spamu? Ptám se, protože se mi nedaří hotel dlouhodobě kontaktovat. Než si zakoupím voucher, ráda bych mluvila s hotelem zda-li mají volno v termínu 26.6–3.7.
Dobrý den, Gaby, je mi líto, že se Vám nedaří hotel kontaktovat, vzhledem k omezenému provozu je možné, že e-mail neprohlížejí tak často. Můžete hotel zkusit kontaktovat také telefonicky na čísle 608 618 041. Nicméně Vámi vybraný termín 26.6. – 3.7.2021 vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit také přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Stačí vybrat počet osob a dětí a termín si při nákupu rovnou rezervujete. Nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Pokud by problémy s kontaktováním hotelu přetrvávali, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi vše prověříme. Pěkný den :) Kačka
Můžou k vám psi?
Dobrý den, Barboro, je nám líto, ale domácí zvířata bohužel nejsou v hotelu povolena. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím kolik stojí noc pro 15_leté dítě s polopenzí?Děkuji
Dobrý den, Ivano :)
doporučím Vám dítě zadat při objednávce přímo do počtu osob. Systém Vám pak ihned spočítá cenu dané varianty pro všechny zadané osoby. Pěkný den :)