Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
1 dítě do 11,9 let zdarma s nárokem na lůžko a snídani (v ceně není večeře u varianty s večeří - lze uhradit na místě viz příplatky)
2 a více dětí vždy po předchozí domluvě (nutný větší pokoj)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je v hotelu možnost parkovat i s károu? Budu mít s sebou motorku na
káře.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na e‑mailu v.boudova@nh-hotels.com
nebo na tel. 257 153 106. Pěkný den :) Kačka
Libor LudvÃk
Dobrý den, je možno přikoupit noc pro ještě jedno dítě, resp. budeme
2 dospělí a 2 děti (8 a 4 roky)
Slevomat.cz
Dobrý den, Libore :) v takovém případě je nutné kontaktovat předem
hotel (v.boudova@nh-hotels.com,
+420 257 153 106) a domluvit se s nimi individuálně, protože bude třeba
rezervovat Vám větší pokoj.
Pěkný den :)
Lyubov Vološčuková
Dobrý den, k čemu je tam lanovka, nebo kam to má návštěvníky
vyvézt ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lyubov, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e-mailu:v.boudova@nh-hotels.com či tel.
+420 257 153 106. Krásný den, Tomáš :)
Jana Zazvonilová
Dobrý den, je možnost využití hotelového bazénu v rámci voucheru?
Děkuji Zazvonilová Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :)
bohužel využití bazénu součástí voucheru není. Bylo by třeba se
domluvit individuálně přímo v hotelu.
Pěkný den :)
Monika Náprstková
Dobrý den, je tento hotel partnerem Praha Tobě_
Děkuji
NH Collection Prague
Dobrý den, náš hotel je součastí programu „V Praze jako doma“.
S přátelským pozdravem, Veronika Boudová
Olga Trnková
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro dva dospělé a dvě děti, koho
mám prosím kontaktovat s prosbou o větší pokoj? Termín pobytu 10.7. –
12.7.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo, v případě ubytování se dvěma a více dětmi a
potřeby většího pokoje je nutné kontaktovat přímo recepci hotelu na
e‑mailu v.boudova@nh-hotels.com
nebo na tel. 257 153 106. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je v hotelu možnost parkovat i s károu? Budu mít s sebou motorku na káře.
Děkuji
Dobrý den, Jane, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na e‑mailu v.boudova@nh-hotels.com nebo na tel. 257 153 106. Pěkný den :) Kačka