Dovolená v malebném Ladově kraji: pobyt se snídaní pro 2–6 osob i možnost wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Volné termíny si prosím ověřte před zakoupením voucheru na tel. +420 608 207 868 (9:00–18:00) nebo na e‑mailu hotelstirinskastodola@gmail.com
- Po zakoupení voucheru si na stejném čísle nebo e‑mailu termín zarezervujte.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (pobyt s domácími mazlíčky je možný pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupných kapacit)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,kolik by vyšel pobyt 2× 2 dospělé osoby od 20.9./21 na 3 noci – 4 dny ? A lze část pobytu uhradit přes FKSP ? Děkuji M.B.
Dobrý den, Moniko, cenu voucheru zjistíte přímo v nabídce, stačí si vybrat požadovanou variantu, a poté kliknete na tlačítko Koupit, vyplníte potřebné údaje a cena se vám automaticky vypočítá. Nicméně volné termíny je třeba si ověřit před zakoupením voucheru přímo u provozovatele na tel. +420 608 207 868 (9:00–18:00) nebo na e‑mailu hotelstirinskastodola@gmail.com. Co se týče faktury pro FKSP, tak faktuře je vždy uvedena celá částka za voucher. Pokud tedy máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele a uvedené informace by pro vás byly v pořádku, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobrý den,prosím,jaká je ubytovací kapacita?Děkuji E.S.
Dobrý den,
máme celkem 43 pevných lůžek + 5 přistýlek.
S přáním krásného dne
Adriana, Štiřínská stodola
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký typ pokoje je pokoj na prvním
obrázku.
Děkuji
Dobrý den,
na prvním obrázku je Dvoupodlažní apartmán.
S přáním krásného dne
Adriana, Štiřínská stodola
Dobrý den chci se zeptat zda máte volné termíny v rozmezí od 6.8 do 11.8.2021 děkuji Králová
Dobrý den Kristýno, volné termíny si prosím ověřte před zakoupením voucheru na tel. +420 771 144 116 nebo na e‑mailu hotelstirinskastodola@gmail.com. Krásný den přeje Hotel Štiřínská stodola
Dobrý den,
je u Vás možný pobyt s malým psem. Děkuji
Dobrý den, ano, je to možné za příplatek 100 Kč/ noc.
S přáním krásného dne, Adriana.
Dobrý den. Máte volné termíny v srpnu?
Dobrý den, Jano, volné termíny si prosím ověřte před zakoupením voucheru na tel. +420 771 144 116 nebo na e‑mailu hotelstirinskastodola@gmail.com. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je do privátní wellness zóny možný vstup s dítětem do 2 let? Tedy 2 dospělý a takto malé dítě? Dodržení hygienických pravidel je samozřejmostí (koupací plenka apod.)
Dobrý den,
vstup s takto malým dítětem je na vlastní nebezpečí.
Přeji krásný den.
Adriana
Štiřínská stodola
Dobrý den, můžu se prosím zeptat na balíček pro dvě osoby za
2490,–????
Znamená to tedy 2 dny a 2 noci???
Dobrý den,
balíček pro 2 osoby za 2490 Kč je na 1 noc (2 dny) se snídaní a
2 hodiny privátního wellness.
S přáním krásného dne
Adriana
Štiřínská stodola
Dobrý den, máte volné termíny na červenec.
Děkuji
Dobrý den, pro ověření volných termínů nás prosím kontaktujte na hotelstirinskastodola@gmail.com
nebo telefonem +420 771 144 116.
Krásný den Štiřínská stodola
Dobrý den, je možnost vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele . Děkuji
Dobrý den, napište nám na email hotelstirinskastodola@gmail.com. Děkujeme. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den vybrali jsme si pobyt pro 2 osoby na tři dny voucher bez termínu.Naskočila mi tam částka asi 3180,–kč to je za oba na tři dny?Děkuji
Dobrý den, Martino, v této nabídce se po vybrání požadované varianty a uvedení počtu osob, délky pobytu a typu pokoje cena automaticky vypočítá, tedy výsledná cena je za celý pobyt pro zadaný počet osob. Pěkný den :) Kačka