Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Aktivní dovolená na Šumavě: rodinný hotel, polopenze, termíny na 2–7 nocí až do prosince 2021
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace s předstihem na e‑mailu vintirhartmanice@email.cz nebo na tel. +420 774 859 090 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Check in je možný pouze do 20:00 (pokud budete přijíždět později, je nutné se vždy domluvit s recepcí hotelu).
- Dítě do 1,9 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Dítě 2–14,9 let na přistýlce: 450 Kč / noc včetně polopenze (platí se na místě)
- Domácí mazlíčci: 200-300 Kč/noc dle velikosti psa (malé plemeno 200 Kč/noc, střední a velké plemeno 300 Kč/noc (hradí se na místě, nutno nahlásit předem))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
pokud bych chtěla koupit voucher bez termínu na září pro 2 osoby jako
dárek – máte na září ještě dost volných termínů??
Dofková
Dobrý den, doporučujeme nejdříve poptat konkrétní termín, poté zakoupit voucher. Září se velmi rychle plní. Hotel Vintíř
Dobrý večer,mate v termínu od 7.8.2021 do 12.8.2021 volný pokoj pro 4 osoby?
Dobrý večer, větší rodinný pokoj máme volný v termínu 7. – 11. 8. Hotel Vintíř.
Dobrý den, je možné se ubytovat i s kočkou? Popř. za jaký poplatek. Děkuji.
Dobrý večer, je možné ubytovat se k kočkou. Pokud jde o osrstěné plemeno, bude poplatek 100,– Kč/noc. Hotel Vintíř
Dobrý den, byl by možný rodinný pokoj pro 2–3 dospělé osoby a batole (1,5 roku)? V termínu 18.-21.7.2021. A jak mám pořešit případný nákup voucheru přes Slevomat. Děkuji.
Dobrý večer, ve Vámi poptávaném termínu bohužel nemáme již rodinný pokoj volný. Jinak nákup na Slevomatu řešíte zakoupením voucheru na konkrétní termín pro 2 osoby. Třetí a další osoby se doplácí na místě s tím, že uvedete do poznámky pro ubytovatele kolik dalších osob s Vámi pojede. Hotel Vintíř.
Dobrý večer. Bylo by možné v termínu 30.7.2021 – 2.8.2021 rezervovat 2 pokoje? jeden 2lůžkový manželská postel a jeden pokoj s manželskou postelí a postelí navíc pro dítě. Děkuji Skubová
Dobrý večer, dva volné pokoje máme až od 31. 7., je možné prodloužit pobyt dále, např. 3. 8., případně ještě dále. Hotel Vintíř.
Je možno ubytování s papouškem
Ano, můžete přijet s papouškem. Hotel Vintíř
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín 8.8.-12.8.,pro 2 dospělé a 2 dospělé děti 20,18 a 14. Mám si koupit 2 wouchery na slevomatu? Děkuji
Dobrý večer, v termínu 8. – 12. 8. již nemáme volné větší rodinné pokoje. Můžeme Vám nabídnout 2 pokoje. Platbu můžete provést prostřednictvím zakoupením jednoho voucheru a doplatku za všechny děti na místě, nebo zakoupením 2 voucherů a doplatkem za jedno dítě. Prosíme o následnou komunikaci na e-mail vintirhartmanice@email.cz. Děkujeme, Hotel Vintíř
Dobrý den ,poptávám , prosím,termín 17.7_24.7.2021 .Pokoj pro 2 +přistýlka pro 13.let.Děkuji.Richterová
Dobrý den paní Richterová, Vámi poptávaný termín je u nás již zcela obsazený. Hotel Vintíř.
Dobrý den, je volný dvojlůžkový pokoj v terminu od 3. do 9.7. s polopenzí ?
Dobrý nejbližší volné termíny máme např. od 27. 6. průběžně do 5. 7., dále od 7. 7. Děkujeme za dotaz, Hotel Vintíř.
Je možnost vzit s sebou pejska?
Dobrý večer, ano, pejska Vám ubytujeme s poplatkem 100 – 200 Kč v závislosti na velikosti plemene. Hotel Vintíř.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volný termín od 5.8 do 8.8 pro 4 osoby a jedno roční dítě? Může být jeden či dva pokoje.
Dobrý den, Evo, Vámi vybraný termín není bohužel k dispozici, ale můžete kontaktovat přímo hotel pro případ, že by se nějaké místo ještě uvolnilo na e-mailu: vintirhartmanice@email.cz nebo tel.+420 774 859 090. Pěkný den, Tomáš
Dobrý večer paní Voborná, uvolnil se nám termín 7. – 9. 8., 5ti lůžkový pokoj. Pokud máte zájem, můžete si zakoupit online-rezervaci a zbývající osoby doplatit na místě (prosíme o poznámku pro ubytovatele). Hotel Vintíř.