Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
odpovědi naleznete v dokumentu o našem platebním styku: http://equabank.cz/files/doc/223-podminky-platebniho-styku-112013.pdf
Dobrý den,
chtěl bych poděkovat mladé paní u které jsem podepsal žádost o účet
v této akci z internetu v OD Kotva v sobotu. Nestrávil jsem na pobočce
více než 10 minut a od včera už vidím v Internetovém bankovnictví
vystavenou kartu . Vše funguje zatím perfektně.
Trošku mě zarazil jen čas připsání peněz z cizí banky, jsem zvyklý na
připsání D+1 během dopoledne. Můžete sdělit časy clearingu? Na
stránkách jsem to nenašel.
Dále platba mezi vlastním běžným a pořícím účet není online ihned ale
je tam taktéž nějaká prodleva, je možno uvést jaký je maximální
garantovaný tento čas interních převodů?
Velmi děkuji.
Dobrý den,
chtěli bychom společný účet s přítelkyní, je možno dvou kreditních
karet? Pokud ano za jakých podmínek?
Děkuji.
Dobrý den,
k účtu vydáváme v tuto chvíli pouze jednu platební kartu.
Dobry den, v sadzobniku neviem najst poplatok za platby na internete cez platobne portaly (gpe a podobne)? Karta je embosovana, takze by mali byt funkcne, ale chyba mi cena. Dakujem.
Dobrý den,
neúčtujeme žádný poplatek za platby kartou, bez ohledu na to, zda jde
o platbu u obchodníka nebo na internetu.
dobry den..embosovana karta znamena bezkontaktni?
Dobrý den, embosovaná platební karta může a nemusí být kartou bezkontaktní. V tuto chvíli nabízíme embosovanou platební kartu, která není bezkontaktní, platí se s ní tedy standardním způsobem. V průběhu léta začneme nabízet i kartu bezkontaktní, která usnadňuje placení u obchodníka a má další výhody, tato karta bude taktéž embosovaná.
Dobrý den,
tuto informaci uvádíme na našich webových stránkách, například hned na
úvodní stránce.
Zdravím, kde máte uvedeno, že vedení účtu je první 3 měsíce zdarma?
Nějak to nemohu nikde najít…
Děkuji
Ano, naše karty jsou vždy embosované a není za ně žádný poplatek.
Ještě mě napadlo, k běžnému účtu dostanu kartu embosovanou? Nebo ta
je až s nějakým jednorázovým, či měsíčním poplatkem?
Díky.
Dobrý den.
Převedení běžného účtu z jiné banky (ČS) si budu muset vyběhat sám,
nebo to za mě Equa bank udělá?
Díky za odpověď.
Dobrý den, s převedením účtu Vám rádi pomůžeme, stačí zajít k nám na pobočku a převod vyřídíme za Vás, převedeme i trvalé příkazy a inkasa. Na pobočku Vaší stávající banky už vůbec nemusíte.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat dnes jsem zakoupila Váš voucher a abych získala
500,– musím uzavřít běžný účet jen online nebo mohu i na Vaší
pobočce.
Předem děkuji
Dobrý den,
běžný účet můžete otevřít i na naší pobočce.
Dobrý den,
a až budete vydávat bezkontaktní karty, můžu si vybrat mezi klasickou a
bezkontaktní, nebo budete vydávat jen bezkontaktní karty?
Děkuji.
Dobrý den, v momentě, kdy začneme nabízet bezkontaktní karty, budou vydávány všem novým klientům. Klasické karty se pak již vydávat nebudou. Pokud již budete naším klientem s klasickou kartou, budete mít možnost si ji ponechat až do její expirace.
Zdravím,
do kdy si musím nejpozději podat žádost o založení účtu na základě
toho voucheru tak, aby mi nebyl ještě za červenec zaúčtován ten poplatek
99 Kč? (stačí to podat třeba 31.7. nebo to už je pozdě?)
Děkuji
Dobrý den,
vedení účtu je první 3 měsíce zdarma, za červenec Vám tedy určitě
poplatek účtovat nebudeme. V rámci této akce je nutné podepsat smlouvu do
31.7. 2013.
Dobrý den, akce platí pro kompletně nové zákazníky, nebo stačí jen
založení nového běžného účtu ? Mám u EquaBank Spořící účet, ale
běžný účet zatím ne. Platila by pak akce i pro mě, při (do)založení
běžného účtu ?
Děkuji.
Dobrý den, pokud u nás již máte spořicí účet, pak jste naším klientem a akce se na vás nevztahuje.
Ohledně té bezkontaktní karty – v průběhu léta bude dodávána novým zákazníkům a zákazníkům, kterým stará karta expiruje nebo bude vyměněna všem? O účet mám zájem, ale klasickou kartu již nechci :)
Pro získání bezkontaktní karty klient určitě nemusí čekat na expiraci karty, o výměnu bude moci zažádat každý klient.
Dobrý den, tato nabídka je pouze pro nové klienty a voucher tak již nemůžete uplatnit. Pro současné klienty tu máme také prima akci s odměnou za doporučení: http://www.equabank.cz/pece-a-podpora/doporuceni/
Dobrý den,
účet jsem si shodou náhod otevřela včera, když koupím dnes voucher, je
možné, že bude akce na tento voucher platit? Děkuji.
Dobry den, kdy a jak obdrzim kartu?Zadost o aktivaci uctu jsem jiz zaslala.Abych s ni mohla zaplatit a ziskat bonus.
Dobrý den,
platební kartu zpravidla klienti obdrží během 10 pracovních dní od
podpisu smlouvy.
Dobrý den, zavazuji se svým podpisem mít u Vás účet po nějakou stanovenou dobu?
Dobrý den,
naše klienty neuvazujeme na určitou dobu, chceme, aby u nás zůstávali
rádi a byli spokojení, není tedy žádná povinnost zůstávat na
stanovenou dobu.
Dobrý den, je možnost si účet i zrušit?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
účet lze zrušit, ale určitě jej rušit nebudete chtít, přecejen výběry
ze všech bankomatů v ČR zdarma je skvělá výhoda. :-)
Dobrý den, vaši stávající klienti této nabídky nějak využít nemohou? V době kdy jsem si u vás zřizoval účet podobná akce neběžela.
Dobrý den, tato nabídka je pouze pro nové klienty. Pro současné klienty tu máme prima akci s odměnou za doporučení: http://www.equabank.cz/pece-a-podpora/doporuceni/
Co když mám měsíční příjem 6000 Kč, které mi přijdou na jiný účet, z kterého si peníze pošlu na účet ve vaší bance, pak peníze pošlu zpět a následně opět do vaší banky. Budete mi počítat měsíční příjem 12 tisíc ? :)
Ano, podmínku takto splníte.
Dobrý den, je možné povolené přečerpání účtu? Případně jaký je úrok a podmínky, děkuji.
Dobrý den, tuto službu zatím nenabízíme.
Dobrý den v jiné bance čerpám půjčku jde převést půjčku do vaší banky?
Dobrý den,
ano, Vaši stávající půjčku k nám můžete snadno převést a ušetřit
až 25 %. Naše RePůjčka byla také oceněna prvním místem v kategorii
úvěrů v prestižní soutěži Zlatá koruna. Více zde: http://www.equabank.cz/produkty/pujcky/refinancovani-pujcek/
Dobry de, jedine co mi u Vasich sluzeb chybi je to ze nenabizite kreditni kartu, jinak opravdu nabizite velmi dobre sluzby o kterych jiz delsi dobu uvazuji a take pokud si u vas sluzby poridim tak bych doufal, ze se nezmeni podminky tak jako u jinych konkurencnich subjektu.
Koupil jsem si voucher, chtěl si založit účet, ale pořád mě systém píše, že špatně opisuji na poslední záložce kód z obrázku. Už nevím co mám dělat, nejsem dizgrafit a psát umím, ale je tam nějaký problém…co s tím?
Dobrý den,
pokud se Vám nedaří založení běžného účtu, zavolejte prosím naše
Klientské centrum 222 010 222, kde Vám rádi pomohou.
Dobrý den, platební karta vydaná k účtu je „klasická“ nebo bezkontaktní? děkuji
Dobrý den, v tuto chvíli vydáváme běžné platební karty, v průběhu léta začneme vydávat karty bezkontaktní.
Ten bonus 500 Kč nabízíte již po zdanění nebo bude z něj ještě
odečtena ta daň? Jinak pokud jsem to správně pochopil tak ten výběr
z bankomatu zdarma je opravdu z kteréhokoliv v ČR ? (není to omezeno
např. minimální výši výběru?)
V případě, že z nějakého důvodu nebudu s účtem spokojen, jak se
potom řeší vypovězení smlouvy – přes internet/telefonicky/…?
Děkuji
Na založený běžný účet po platbě kartou připíšeme celou částku 500 Kč. Ano, výběry ze všech bankomatů v ČR jsou opravdu zdarma bez omezení výše výběru. Výpověď je nutné zaslat poštou nebo se dostavit pro podpis osobně na pobočce.
Mějte na účtu deposita od 150 tisíc nebo příjem větší než 10 tisíc a vedení účtů je zadarmo. Největší výhodu v tomto účtu vidím v tom že výběry ze všech ATM v ČR jsou zdarma a výběr ze zahraničí je pouze 9 korun
Za 29 korun si koupím dva párky v rohlíku. To jen tak pro upřesnění
Dobrý den,
platí se za vedení účtu i při této nabídce, pokud měsíční příjem
nepřesáhne 10000Kč? Jaké jsou poplatky? Děkuji
Dobrý den,
vedení účtu je první tři měsíce zdarma. Vedení účtu je poté zdarma
v těchto případech: příjem přes 10 000 Kč, celkový objem peněz na
našich produktech přes 100 000 Kč, dále v případě, že u nás máte
hypotéku, nebo u nás refinancujete svou stávající půjčku RePůjčkou.
Sazebník naleznete zde: http://equabank.cz/files/doc/238-sazebnik-poplatku-301112-1.pdf
Dobrý den, chápu správně, že pokud některý měsíc neobdržím od zaměstnavatele výplatu, popř. kdy z důvodu nemoci můj příjem klesne pod 10000,–, budu bankou odměněn poplatkem 99 Kč?
Dobrý den,
v případě, že Vám nepřijde na běžný účet za měsíc alespoň
10 000 Kč, pak je tu ještě více možností, jak mít účet bez poplatku.
Pokud máte například na našich produktech přes celkem 100 000 Kč, nebo
u nás máte hypotéku, nebo u nás refinancujete svou půjčku (RePůjčka),
pak je vedení běžného účtu také zcela zdarma.
Dobrý den,
u definice aktivního používání účtu máte uvedeno: „…do součtu
nezahrnujeme převody mezi Vašimi účty…“
Znamená to tedy, že pokud si převedu na účet v Equa bank peníze ze svého
účtu u jiné banky, tak se do splnění podmínky nepočítá?
Nebo je tím jen míněn převod mezi mými účty v rámci Equa bank?
Dobrý den,
u definice aktivního používání účtu máte uvedeno: „…do součtu
nezahrnujeme převody mezi Vašimi účty…“
Znamená to tedy, že pokud si převedu na účet v Equa bank peníze ze svého
účtu u jiné banky, tak se do splnění podmínky nepočítá?
Nebo je tím jen míněn převod mezi mými účty v rámci Equa bank?
Dobrý den,
tímto je míněn převod mezi vlastními účty u Equa bank, převody
z účtů ostatních bank se do podmínky započítávají.
Dobrý den,
je tato akce zaměřena na nějakou věkovou kategorii, nebo můžu účet
otevřít i jako student?
Po jak dlouhou dobu banka garantuje vedení účtu zcela zdarma?
Kde můžu najít kompletní ceník, který se této akce týká a síť
poboček?
Děkuji.
Dobrý den,
je tato akce zaměřena na nějakou věkovou kategorii, nebo můžu účet
otevřít i jako student?
Po jak dlouhou dobu banka garantuje vedení účtu zcela zdarma?
Kde můžu najít kompletní ceník, který se této akce týká a síť
poboček?
Děkuji.
Dobrý den,
běžný účet si u nás můžete otevřít od 18 let. Garantujeme vedení
běžného účtu zdarma po dobu tří měsíců.
Ceník k našemu běžnému účtu naleznete zde: http://equabank.cz/files/doc/238-sazebnik-poplatku-301112-1.pdf
Běžný účet lze snadno a rychle otevřít online z tepla domova, mapa
našich poboček je zde: http://equabank.cz/kontakt/adresy-pobocek/
Dobrý den,
pořízení karty je spojeno s poplatkem? Pokud ano, s jak vysokým?
Pokud nebudu spokojena, mohu tento účet obratem zrušit nebo se zavazuji,
v rámci této akce, ke konkrétní lhůtě trvání vedení účtu?
Vyplývají pro mne ze zrušení tohoto účtu nějaké sankce?
Je spojeno zrušení tohoto účtu s nějakým poplatkem?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Zřízení účtu a vydání platební karty není vázáno žádným poplatkem.
Věříme, že Vás nezklameme, a tak v Equa bank nemáme ani žádný poplatek
za případné uzavření účtu.
Vyzkoušejte také naši kalkulačku celkové úspory, kde si můžete spočítat, kolik ročně ušetříte k bonusu 500 Kč převedením účtu k Equa bank – http://www.equabank.cz/produkty/bezny-ucet/bezny-ucet/
Dobrý den,
je možné, aby si účet založil i cizinec (rodinný příslušník občana
EU), který zde má přechodný pobyt?
Ptám se proto, že některé banky to akceptují a jinde zase pouze pokud má
trvalý pobyt
Dobrý den,
cizinec, i když nemá v ČR trvalý pobyt, si může otevřít účet na
jakékoli pobočce naší banky. Požadujeme korespondenční adresu v ČR a
tuzemské telefonní číslo pro autorizační SMS, které klient využije
v rámci internetového bankovnictví.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
platí tato akce i pro klienty, kteří dříve byli klienty, účet si pak zrušili a nyní klienty nejsou?
Bylo mě to potvrzeno nedávno u stejné akce na zapakatel.cz, tak si chci potvrdit, že to stále platí. Jediná údajná komplikace v tomto případě je, že účet je potřeba (znovu)otevřít jen na pobočce – internetová žádost by nezafungovala.
Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den,
ano, je tomu přesně tak, jak říkáte.