Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@hoteljakuszyce.pl nebo na tel. +48503008008. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, obdrželi jsme poukaz pro 2 dospělé osoby na 3 dny
s platností do 30.6.2021. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné v této
době prodloužit dobu platnosti poukazu.
Děkuji moc. Váňová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, mrzí mě, že i Vám aktuální situace zkomplikovala
plány a využití voucheru. Samozřejmě neustále komunikujeme
s provozovateli, a pokud je to potřeba, snažíme se s nimi domluvit
prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v ještě
klidnějším období. Prodlužování probíhá postupně, a jelikož to není
jednoduchý proces, může to i chvíli trvat.
Poprosím Vás tedy ještě o strpení. Pokud by platnost byla ještě dále
prodloužena, zjistíte ve svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud
byste měla k voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši
zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
luboš kortan
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaký variantu pokoje si mám objednat
abych měla balkon a vanu .Děkuji za odpověď.
Hotel Jakuszyce Sport & Spa
Witam serdecznie,
Niestety pokój który ma zarówno balkon i wannę to pokój super de luxe
i nie jest dostępny przez Slevomat. Balkony są w pokojach typu superior,
wannę mamy w jednym z pokoi standard.
Petra Jungová
Dobrý den, jaká by byla cena ve Vašem v hotelu v termínu od 25.6. do
27.6. 2021 pro 2 dospělé a 2 děti (9 a 15 let)? Děkuji!
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Nicméně pokud vyberete jiný termín, tak ve Vašem případě můžete
využít pokoj Family, který je pro ubytování až 4 osob. A v ceně
příplatku za pokoj už není třeba doplácet máte všechny osoby v ceně.
Pěkný den :) Kačka
Veronika Zolondeková
Dobrý den,
Je možná bezlepková strava?
Děkuji
Hotel Jakuszyce Sport & Spa
Witam
Nasz kuchnia jest w stanie przygotować posiłki bezglutenowe.
Marcin Polikowski
Jan Hus
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi pokojem standard a superior?
Děkuji
Hotel Jakuszyce Sport & Spa
Dobrý den,
Všechny pokoje typu Superior jsou v přední části hotelu – s výhledem
na hory. Někteří nadřízení mají sklonenou koupelnu, jiní balkony.
Rostislav Kuča
Dobrý den, je hotelové vybavení komplet otevřeno? Není vybavení nějak
omezeno? Wellnes,bazény, stravování atd?
Děkuji za info
Hotel Jakuszyce Sport & Spa
Dobrý den,
Všechno je otevřené.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, obdrželi jsme poukaz pro 2 dospělé osoby na 3 dny s platností do 30.6.2021. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné v této době prodloužit dobu platnosti poukazu.
Děkuji moc. Váňová
Dobrý den, Jano, mrzí mě, že i Vám aktuální situace zkomplikovala plány a využití voucheru. Samozřejmě neustále komunikujeme s provozovateli, a pokud je to potřeba, snažíme se s nimi domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v ještě klidnějším období. Prodlužování probíhá postupně, a jelikož to není jednoduchý proces, může to i chvíli trvat.
Poprosím Vás tedy ještě o strpení. Pokud by platnost byla ještě dále prodloužena, zjistíte ve svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka