










Dovolená ve slovinské Portoroži: 5* hotel u moře, s wellness a snídaní

Přehled nabídky Online rezervace
Jsem pro vás na telefonu po–pá od 8:30 do 17:00
Chcete přijít osobně?
Máme otevřeno po–pá od 8:30 do 17:00.
Kde nás najdete?
příjemné prostředí, kvalitní snídaně formou bufetu. pokoj odpovídal hodnocení hotelu, rádi se…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V obdobích 13. 5. – 24. 6. 2021 a 12. 9. – 9. 10. 2021 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Wi-Fi zdarma
Omezení
Z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 18. 12. 2020 do 12. 4. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku.
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Povinná pobytová taxa: cca 2,50 €/os./noc (platí se na místě)
- Povinný registrační poplatek: 1,60 €/os./pobyt (platí se na místě)
- Postýlka pro dítě do 2 let: 5 €/noc
- Polopenze: 290 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Plná penze: 850 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Pojištění stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: 25 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 5 €/den
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Gusto – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Chci využít FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou depozitu.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vašeho depozitu zpět.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je zaplacena objednávka zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Termín
V obdobích 25. 6. – 29. 7. 2021 a 22. 8. – 11. 9. 2021 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Wi-Fi zdarma
Omezení
Z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 18. 12. 2020 do 12. 4. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku.
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Povinná pobytová taxa: cca 2,50 €/os./noc (platí se na místě)
- Povinný registrační poplatek: 1,60 €/os./pobyt (platí se na místě)
- Postýlka pro dítě do 2 let: 5 €/noc
- Polopenze: 290 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Plná penze: 850 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Pojištění stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: 25 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 5 €/den
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Gusto – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Chci využít FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou depozitu.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vašeho depozitu zpět.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je zaplacena objednávka zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Termín
V období 30. 7. – 21. 8. 2021 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
- Maximální obsazenost: 3 dospělí nebo 2 dospělí + 1 dítě
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- Asistence partnerské CK v destinaci (v anglickém jazyce).
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Zdarma cestovní pojištění léčebných výloh v základním tarifu: Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- možnosti doobjednání pojištění storna zájezdu za nejlepší cenu na trhu viz tabulka tarifů
- přečtěte si informační dokument o pojistném produktu
- Dobré vědět: Cestovní pojištění začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během vaší cesty na dovolenou a zpět).
Wi-Fi zdarma
Omezení
Z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 18. 12. 2020 do 12. 4. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku.
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- Dobré vědět: Cestovní pojištění bude sjednáno v základním tarifu Zanzo
- přečtěte si tabulku tarifů a pojistných částek od UNIQA pojišťovny
- doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
- CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Povinná pobytová taxa: cca 2,50 €/os./noc (platí se na místě)
- Povinný registrační poplatek: 1,60 €/os./pobyt (platí se na místě)
- Postýlka pro dítě do 2 let: 5 €/noc
- Polopenze: 290 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Plná penze: 850 Kč/os./noc (na vyžádání u CK)
- Pojištění stornovacích poplatků od UNIQA pojišťovny
- Doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů – Jak uplatnit, v případě zájmu kontaktujte CK Zanzo na e‑mailu info@zanzo.cz a uveďte vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna od UNIQA pojišťovny.
- Domácí zvířata: 25 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 5 €/den
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
- Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Ostatní ujednání se řídí dle VOP CK: Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Všeobecné obchodní podmínky pro cestující CK Zanzo
Reklamační řád pro cestující CK Zanzo
Tabulka tarifů a pojistných částek UNIQA pojišťovna
Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění UNIQA pojišťovna
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Gusto – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Chci využít FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou depozitu.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vašeho depozitu zpět.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je zaplacena objednávka zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
I v malé zemi můžete zažít velkou dovolenou. Vítejte ve Slovinsku!
Prožijte letní dovolenou ve Slovinsku, v oblíbeném přímořském letovisku Portorož, které láká na koupání v moři, procházky po promenádě i rušný noční život. Vaše dny se ponesou ve znamení luxusu. Bydlet budete v 5* Grand Hotelu Portorož přímo u hlavní promenády s mnoha obchůdky a restauracemi, lenošit budete nejen na soukromé pláži, ale také v hotelovém wellness a k tomu se můžete zúčastnit hodin jógy a meditace nebo třeba navštívit kasino a zkusit své štěstí.
Moderní hotel u promenády
Grand Hotel Portorož je součástí luxusní lázeňské a hotelové sítě Terme & Wellness LifeClass. Stojí u borového háje asi 100 metrů od moře a nabízí komfortní ubytování, zázemí pro rodiny s dětmi i milovníky wellness odpočinku. Zajít tu můžete do několika restaurací včetně třeba sushi baru a poblíž navštívit Riviera Casino, kam mají hoteloví hosté vstup zdarma.
A zdarma máte také vstup na exkluzivní soukromou pláž Meduza, kterou pokrývají bílé istrijské oblázky i zelené travnaté plochy. Do moře můžete vstoupit po schůdcích nebo z některého mola vybíhajícího do moře, za poplatek jsou k dispozici lehátka a slunečníky, samozřejmě tu jsou sprchy, toalety a převlékací kabiny a jistě zavítáte i do Meduza Exclusive Baru na drink, salát, zmrzlinu nebo jiné občerstvení.
Relaxace ve wellness
K hotelu patří lázeňský komplex s rozlohou téměř 2000 m². Zdarma máte vstup do bazénů s mořskou a termominerální vodou, za příplatek si pak můžete zarelaxovat také ve vířivkách, saunovém světě (turecká, finská, bylinková a solná) nebo v odpočinkových prostorách s tepidáriem, kde hraje meditační hudba. Anebo si přiobjednejte thajské masáže, omlazující terapie, blahodárné koupele a další procedury či zajděte na lekce jógy nebo meditace.
Ubytování se snídaní
Zabydlíte se v moderním dvoulůžkovém pokoji Standard (18–23 m²) s dvoulůžkem nebo dvěma oddělenými postelemi. K vybavení patří telefon, LCD TV, klimatizace, minibar a trezor, samozřejmostí je vlastní koupelna se sprchou a Wi-Fi připojení.
V ceně máte snídaně, které se podávají formou bohatého bufetu, připlatit si můžete také polopenzi nebo plnou penzi. V hotelu je středomořská restaurace Salina s úžasným výhledem na moře, kavárna Cafe Central, kam zajděte nejen na kávu, ale i na domácí koláče a zmrzlinu, pestrý výběr istrijských specialit nabízí Istrian bistro & Tapas bar a japonské speciality, čerstvé ryby, vodní dýmky a nádherný výhled na moře slibuje Sushi bar Mystica.
