Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na e‑mailu: hotel.tetrivek@tiscali.cz nebo na tel. 499 736 242 a uveďte kód zakoupeného voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den ,když koupím voucher a je pro dvě dospělé osoby,mohu ho
použít na jednoho dospělého a dvě děti ?dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie,
voucher je koncipován pro dvě osoby + eventuálně pro další dítě (za
možný příplatek). Ohledně tohoto dotazu Vám ale doporučuji kontaktovat
přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci již konkrétně
domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: hotel.tetrivek@tiscali.cz
, +420 499 736 242.
Přeji krásný den,
Květoslava
Maria Isakidisová
Dobrý den,
mám UpFKSP stravenky.
Je možné je uplatnit? A jak?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Mario, ano, benefitní poukázky Unišek+FKSP můžete na nákup
této nabídky využít. Nicméně nejprve Vám je musíme vyměnit za kredity
na Váš slevomatí účet. Poukázky nám tedy můžete přinést na naši
pobočku v Karlíně nebo nám je můžete zaslat poštou. Více informací
naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity.
Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,když koupím voucher a je pro dvě dospělé osoby,mohu ho použít na jednoho dospělého a dvě děti ?dekuji
Dobrý den, Lucie,
voucher je koncipován pro dvě osoby + eventuálně pro další dítě (za možný příplatek). Ohledně tohoto dotazu Vám ale doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: hotel.tetrivek@tiscali.cz , +420 499 736 242.
Přeji krásný den,
Květoslava