Pohoda v Polsku: hotel přímo u Baltského moře, neomezený wellness a jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu recepcja@paradisopark.pl nebo na tel. +48 913 864 274 – při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na přistýlce a se stravou: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 20 PLN/noc (pouze v měsících září–květen)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz na termín 9.-13.8. pro 3 osoby. (dva dospělí +dítě 10 let), evt. na jiný blízký dostupný termín (od 9.8.) 3–5 nocí. Děkuji.
Dobrý den, Martine, Vámi vybraný termín není bohužel k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si rovnou při nákupu můžete rezervovat a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, měl bych zájem o dva vouchery s polopenzí (4 osoby) v termínu 10–17.8.2021. Rád bych se zeptal na dostupnost??
Najdu nejrychleji dva pokoje od 11.08
Dobrý den, jakou formou bude podávána polopenze, jedná se o švédské stoly nebo servírovaná jídla? Děkuji.
Dobrý den, Hano, stravování probíhá formou bufetu. Pěkný den
WITAM ,
TAK POSIŁKI SĄ WYDAWANE W FORMIE BUFETU
Dobrý den, rádi bychom k vám v termínu 16.-18.8.2021, je možné s sebou vzít menšího psa? Děkuji za odpověď
Witam ,
bardzo mi przykro , ale w okresie wakacji tzn do 31.08 nie można przyjeżdzać
ze zwierzętami
Zapraszamy z pupilem jesienia i wiosną :-)
Dobrý den, prosím o zprávu, rádi bychom jeli 2 dospělý 2 děti (7 let a 2 roky). Mám zakoupit 2 a 1 dítě 7 leté a napsat Vám email? Děkuji. Lím Lucie
Hello, you dont have to call in that situation, im gonna add your kid to reservation, kind regards.
Prosím, dejte mi vědět ,potřebuji zadat 3 dospělé osoby . Děkuji za odpvoěď.
Dobrý den, Vaneso :)
naše nabídka je určena pouze pro dvě dospělé osoby a dítě do 10 let.
Pokud si přejete vyrazit ve třech bylo by nutné se domluvit přímo
s hotelem (recepcja@paradisopark.pl,
+48 91 386 42 74), zda Vám udělá nějakou nabídku.
Pěkný den :)
Hello, our hotel is 450 meters from beach, unlimited wellness mean that u can enjoy swimming pool, sauna, biliard, gym and table tennis without any limits. Full board food is breakfast and dinner included in price, kind regards.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda lze pri platbě uplatnit online flexipassy od zamestnavatele. Dekuji a s pozdravem Michaela
Dobrý den, Michaelo, Poukázky flexipass, můžete proměnit u nás na kredity, kterými můžete nabídku zaplatit. Poukázky buď proměníte na naší pobočce v pražském Karlíně nebo nám je můžete zaslat poštou,
více informací o zasílání poukázek naleznete zde https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam
Informace o tom, na jaké kategorie můžete vaše benefity uplatnit zjistíte zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky. Pěkný den, Tomáš :)