Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt v Clarion Grandhotelu Zlatý Lev**** v srdci Liberce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na mailu reservations.ghzl@clarion-hotels.cz nebo na telefonu +420 485 256 794. Při rezervaci vždy uvádějte kód voucheru. Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Dobré vědět: Vstupy do vířivky, sauny a fitness budou možné s ohledem na aktuální nařízení vlády.
- V případě, že cestujete s dětmi a požadujete navzájem propojené pokoje, kontaktujte nejdříve recepci hotelu, která vám poskytne veškeré informace o kapacitách a případných příplatcích.
- 1 dítě do 11,99 let zdarma s nárokem na ubytování, od 12 let za 500 Kč/noc
- Každé další dítě v případě nutnosti přistýlky: 500 Kč/noc
- V případě 2 a více dětí je nutné kontaktovat hotel předem
- Dodatečná večeře pro dítě nebo dospělou osobu: 350 Kč/večeře, děti do 4,99 let zdarma
- Domácí mazlíčci: 700 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 290 Kč/noc
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, je parkovani pro hosty zdarma? dekuji
Dobrý den, Michaelo, parkování je za příplatek 190 Kč/noc. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěla bych pobyt v tomto hotelu darovat dceři, takže bych
potřebovala pokoj pro 2 dospělé a 2 děti. V základní nabídce není
možnost vybrat počet lůžek. Vše je koncipováno pro 2 osoby. Poradíte mi,
prosím?
Hezký den , Zdena.
Dobrý den Zdeňko, můžete zakoupit buď 2 vouchery, či jak máme uvedeno
v nabídce v sekci Děti, v případě, že cestujete s dětmi a požadujete
navzájem propojené pokoje, kontaktujte nejdříve recepci hotelu, která vám
poskytne veškeré informace o kapacitách a případných příplatcích.
1 dítě do 11,99 let zdarma s nárokem na ubytování, od 12 let za
500 Kč/noc.
Každé další dítě v případě nutnosti přistýlky: 500 Kč/noc.
V případě 2 a více dětí je nutné kontaktovat hotel předem
Dodatečná večeře pro dítě nebo dospělou osobu: 350 Kč/večeře, děti
do 4,99 let zdarma. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
nějak jsem nepochopila,proč se z hotelu chodí na večeře do hospody ?Cituji
hodnocení hosta z 13.7.2021 -Večeře, za náš pobyt pouze 1× v hotelové
restauraci, jinak se chodilo cca 100m do hospody Na růžku, která patří
k hotelu.
Dobrý den, Jano, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu. Obě restauraci spadají pod hotel, ale bohužel nelze mít obě restaurace otevřené současně. Jaká restaurace bude v provozu se odvíjí podle počtu ubytovaných osob s polopenzí, tudíž nelze předem říci v jaké restauraci večeři dostanete. Pro konkrétnější informace a dotazy můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:reservations.ghzl@clarion-hotels.cz či tel. +420 485 256 700. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, v jakém čase se prosím u vás servírují večeře? Máme ještě jiný program tak zvažuji variantu se snídaní, či polopenze. Děkuji
Dobrý den, Romano, informaci jsme ověřili přímo u hotelu a večeře se servírují od 18:00 – 21:00. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den. Jak je to u vás s wellnes službami? Ceny apod? Děkuji
Dobrý den, Jiří :)
v naší nabídce najdete přímo variantu, která obsahuje jednorázový
celodenní vstup do Wellness Zlaté Spa pro 2 osoby – sdílená vířivka a
sauna.
Kompletní ceník wellness včetně dalších služeb najdete případně zde
(https://www.clariongrandhotelzlatylev.com/data/documents/c0/cenik-sluzeb-wellness-zlate-spa.pdf).
Pěkný den :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné parkovat přímo před hotelem v rámci ubytování, děkuji Svoboda.
Dobrý den, Ondřeji, parkování u hotelu je možné za příplatek 190 Kč/noc. Pěkný den :) Kačka
Dobry den, cestujeme 2 dospely + 1 dite 7 let a jelikoz zde bohuzel neni dostupna moznost navolit pocet ubytovanych osob, neni mi jasny vyber pokoju: musim pro variantu 2+1 zvolit Deluxe pokoj nebo je pokoj DBL Superior dostatecny? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Ivano :)
ideální by bylo zvolit pokoj s možností přistýlky čili Deluxe.
Případně se můžete obrátit přímo na hotel, zdali Vám povolí pobyt
s dítětem i v menším pokoji (reservations.ghzl@clarion-hotels.cz,
+420 485 256 700). Pěkný den :)
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zad místo 2.dospělích a 1.dítě může jet jen 1.dospělí a 1.dítě.?..nikde sem nenašel zě by šla upravit cena.!.děkuji předem za odpověd
Dobrý den, Pavle, na pobyt vyrazit určitě může vyrazit pouze 1 dospělá osoba s dítětem. Cena voucheru je uvedena pro 2 osoby a i v tomto případě zůstává stejná. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :) Kačka
Dobry den chcel by som vediet kolko by stalo pre dva osoby od 19 jula do 26 jula vcetne aj z masaze sply kolko bude stat mi byvame v anglicku prosim vas dajte mi vedet cim skvor dakujem dovidenia
Dobrý den, Rudolfe :)
tato nabídka je koncipována na maximálně 5 nocí. Vy píšete o delším
pobytu. V takové situaci můžete kontaktovat přímo hotel (reservations.ghzl@clarion-hotels.cz,
+420 485 256 700) a pokusit se domluvit individuálně.
Pěkný den :)
Dobrý den, máme zájem o vánoční pobyt ve vašem hotelu od 23.12. – 27.12.2021.Je tento termín volný?Je v tomto pobytu i štědrovečerní večeře? Je možné mít oddělená lůžka?Děkuji Vymazalová
Dobrý den, paní Vymazalová, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Co se týče štědrovečerní večeře a případného vánočního programu, doporučím Vám kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu reservations.ghzl@clarion-hotels.cz nebo na tel. +420 485 256 794, který Vám jistě rád zodpoví všechny dotazy týkají se tohoto vánočního období. Pěkný den, Kačka
Dobrý den. Je možné využít nabídku pro 2 dospělé osoby a dvě děti – 6 let, 7 měsíců – ve standardním pokoji? Jednalo by se o termín 1. až 4.10. 2021. Děkuji, Novotná
Dobrý den, Mariko,
ve Vámi uvedeném termínu je hotel dostupný. :-) V případě, že cestujete
s dětmi , Vám nicméně doporučuji kontaktovat nejdříve recepci hotelu,
která vám poskytne veškeré informace o kapacitách a případných
příplatcích.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych navštívit váš hotel,ale jsem sama.Napíšete mi,prosím,kolik by mě to stálo na dvě noci se snídaní ?Děkuji.Petra.
Dobrý den, Petro, bohužel nabídka je koncipována pro 2 osoby. V případě individuální poptávky po ubytování pro 1 osobu, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:reservations.ghzl@clarion-hotels.cz či tel. +420 485 256 700. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)