Relax v srdci Beskyd: polopenze, bio maso, velké vyžití v areálu i v okolí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte s co největším předstihem e‑mailem na info@hresort.cz nebo na tel. 776 014 009 či 725 252 400.
- Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
- Případné přistýlky a další požadavky hlaste již při rezervaci.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Jedno dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko zdarma
- Případné přistýlky a další požadavky hlaste již při rezervaci nejpozději 3 dny předem.
- Pro rodiny s malými dětmi jsou v prostorách restaurace dětské židličky, přebalovací pult i dětský koutek.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/den (pouze v apartmánech a ve vybraných srubech (nutné ověřit předem). Pobyt s domácími mazlíčky není možný v hotelovém pokoji.)
- Wi-Fi zdarma (Připojení Wi-Fi je pouze na hotelových pokojích a v restauraci.)
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli ubytování ve srubu nebo apartmánu je až od
4 osob jestli to dobře chápu nebo tam mohou byt i dvě osoby? Chtěli bychom
se u Vás s přítelem ubytovat, jsme dva a chtěli bychom si sebou vzít psa,
bylo by to zřejmě v termínu od 3.-5.10.
Moc děkuji za odpověď, hezký den :-)
Je u Vás nutný PCR test na covid nebo stačí obyčejný? Děkuji
Dobrý den, Moniko, můžete se zde ubytovat i ve dvou osobách. Rezervaci termínu provádějte s co největším předstihem e‑mailem na info@hresort.cz nebo na tel. 776 014 009 či 725 252 400. Domácí zvířata jsou za příplatek 50 Kč/noc (pouze v apartmánech a ve vybraných srubech (nutné ověřit předem). Pobyt s domácími mazlíčky není možný v hotelovém pokoji.) Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, Moniko, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný
den, Tomáš :)
Dobrý den,máte prosím ještě volný srub 3.-5.9.? 2 dospělí a 2 děti 4 a 7 let.Děkuji.Pospišilíková
Dobrý den, bohužel ne.
Dobrý den, jaký je prosím příplatek k voucheru za možnost ubytování ve VIP apartmánu s vířivkou? A je možné mít v tomto apartmánu psa střední velikostí (kolie)? A pokud je tato možnost, jaké jsou prosím volné termíny VIP apartmánu od pátku do neděle od září? Děkuji
Dobrý den, příplatek neúčtujeme, v září o víkendu ale volný termín na tento apartmán již není. Pes zde být může.
Dobrý den, pokud bychom k Vám přijeli s 3-měsíčním miminkem, jsou zde k dispozici místa pro procházky s kočárkem? myslím v bezprostřední blízkosti ubytování. :)
Dobrý den,
ano miminka v kočárcích zde míváme často, procházky určitě zde nejsou
problém, ale je to k nám do kopce.
Dobrý den, pobyt s domácími mazlíčky je možný pouze ve srubech typu
standard nebo i VIP?
A máte-li vyhrazená místa na grilování?
Pro pobyt s mazlíčky jsou u nás vyhrazeny 3 sruby, 2 VIP a jeden standard. Místo na grilování u nás je.
Dobrý den, jsou ve srubech, pořípadě apartmánech dvě samostatné
ložnice? Děkuji.
S pozdravem
Hájek.
Dobrý den, Martine, ve srubech i apartmánech myslí samozřejmě i na soukromí, a proto zde naleznete 2 až 3 oddělené ložnice. Pro více informací doporučuji mrknout přímo na web resortu https://www.hresort.cz/ubytovani, kde je vše také hezky popsáno. Pěkný den :) Kačka
Proč tedy nabízíte termíny ve kterých není možné se ubytovat? Uvádíte, že od 18.12. do 26.4. nelze, ano to chápu, ale od 27.4. žádné info. Tím pádem je to pak mylná informace…
Dobrý den, aktuální mimořádná omezení jsou prozatím nastavena do 26. 4. 2021. Současnou situaci neustále sledujeme, a jakmile budou známy nové informace o dalším vývoji opatření, bude případné prodloužení mimořádné situace nastaveno i v nabídkách. Poprosíme Vás proto nyní o trpělivost. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
jak je to prosím momentálně s ubytováním? Když zadám datum od 27.4. –
1.5. termín je volný a mohu objednat, ale je to opravdu možné i přes
nařízení, která momentálně v ČR jsou?
Dobrý den, bohužel ubytovat nyní nelze.
Dobry den, mate detske hriste kde ke klouzacka nebo pisek?dekuji
Popripade volne terminy na cerven jsou ve srubech?
Dobrý den, pro děti je v areálu přichystané hřiště. Na dětském hřišti jsou instalovány dvě herní sestavy s klouzačkou, dvě vahadlové houpačky a pružinové houpačky pro nejmenší. Pro větší děti je v období jara až podzimu k dispozici trampolína a nově také dětská lanovka. Co se týče volných termínů, tak v tuto chvíli je v online kalendáři stále plno červnových termínů, kdy je možné srub navštívit. Stačí tedy vybrat variantu Pobyt ve srubu a následně na Vybrat termín, kde uvidíte všechny aktuálně volné termíny. Případně můžete kontaktovat také přímo recepci resortu e‑mailem na info@hresort.cz nebo na tel. 776 014 009 či 725 252 400 a domluvit se s nimi na rezervaci. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volno na říjen 28 na 3 dny do neděle 2 dospělí a dítě 12 let děkuji
Dobrý den, Evo, děkuji Vám za dotaz. Dle online rezervačního kalendáře při navolení 2 osob a dítěte ve věku 12, není dostupná kapacita v období 28.10.2021 po dobu 3 dnů. S přáním krásného dne, Karel