Dobrý den, bílá kabelka mi dorazila na přední straně na dvou místech
zabarvená světle modrou barvou, možná od odnímatelného šátku.
Kontaktovala jsem prodejce, zatím neodpověděl, ale začíná víkend… Pokud
budu reklamovat, mám nárok na proplacení poštovného ? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na naši zákaznickou
podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Zde
již Vaši situaci společně určitě vyřešíme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Asapstore.cz
Dobrý den, kontaktujte nás, prosím, na email obchod@asap-store.cz.
S reklamací Vám pomůžeme a zašleme kód pro vrácení. Poštovné,
v případě reklamace, hradíme my. :-) Krásný den, Barbora Asapstore.cz
Libuše
Dobry den,
jaka je prosim vaha kabelky? A jeji maximalni nosnost?
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše, mrzí nás to, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu informaci u prodejce prověřit. Kontaktujte proto prosím
přímo obchodníka na tel. +420 725 777 456 nebo e-mailu obchod@asap-store.cz,
jistě Vám rád zodpoví veškeré vaše dotazy. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bílá kabelka mi dorazila na přední straně na dvou místech zabarvená světle modrou barvou, možná od odnímatelného šátku. Kontaktovala jsem prodejce, zatím neodpověděl, ale začíná víkend… Pokud budu reklamovat, mám nárok na proplacení poštovného ? Děkuji
Dobrý den, Marto,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Zde již Vaši situaci společně určitě vyřešíme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, kontaktujte nás, prosím, na email obchod@asap-store.cz. S reklamací Vám pomůžeme a zašleme kód pro vrácení. Poštovné, v případě reklamace, hradíme my. :-) Krásný den, Barbora Asapstore.cz